Przestawienie kierownicy oraz rezonans karoserii w 626 GD
Strona 1 z 1
Witam. Powiedzcie mi co gdzie, rozkręcić, żeby móc przestawić kierownice prosto, mam jeszcze jedno pytanko, między 2000 obrotów a 3000 w prawym przodzie po stronie pasażera coś rezonuje, powyżej tych obrotów rezonans mija, mieliście może podobne przypadki, jeśli tak to podpowiedzcie co to może być. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi .
MAZDA IS THE BEST
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
- Od: 17 kwi 2004, 00:13
- Posty: 62
- Skąd: Łódź
- Auto: Dwie Mazdy 626 :–)
dokręć portki wydechu do uchwytu mocującego przy misce olejowej
u mnie jest to stały objaw rezonansu( ja wspawałem w portki tulejkę i dopiero można tak dokręcić że się nie luzuje, inaczej zgniatała się rura portek i znowu brzeczało)
oczywiście sprawdź czy nie dotyka gdzieś wydech podłogi i czy są całe tulejki na mechanizmie zmiany biegów
co do kierownicy
policz ilość obrotów kierownicy od końca do końca i ustaw w połowie obliczonych obrotów
jeżeli kierownica będzie prosto zrób tak jak napisał Adam626GD
jeżeli nie odkręć kierownicę załóż ją prosto i zrób tak jak napisał Adam626GD
wtedy będzie napewno wszystko ok
oczywiście jeżeli nie ma luzów
u mnie jest to stały objaw rezonansu( ja wspawałem w portki tulejkę i dopiero można tak dokręcić że się nie luzuje, inaczej zgniatała się rura portek i znowu brzeczało)
oczywiście sprawdź czy nie dotyka gdzieś wydech podłogi i czy są całe tulejki na mechanizmie zmiany biegów
co do kierownicy
policz ilość obrotów kierownicy od końca do końca i ustaw w połowie obliczonych obrotów
jeżeli kierownica będzie prosto zrób tak jak napisał Adam626GD
jeżeli nie odkręć kierownicę załóż ją prosto i zrób tak jak napisał Adam626GD
wtedy będzie napewno wszystko ok
oczywiście jeżeli nie ma luzów
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
ustawienie zbieżności nie zawsze wyprostuje kierownice. tzrema kręcić drążkami kierowniczymi aż kierownica ustawi sie prosto przy czym trzeba pamiętać o sprawdzenie zbieżności...
A W Czernobylu Wiosna: Trawka Się Czerwieni, A Ptaszki Wesoło Podszczekują...
- Od: 29 paź 2007, 09:28
- Posty: 16
- Skąd: Zamość
- Auto: 626 -94` GLE Special 2,0 FS
adam626 napisał(a):jeżeli kierownica będzie prosto zrób tak jak napisał Adam626GD
jeżeli nie odkręć kierownicę załóż ją prosto
No właśnie jak odkręcić tą kierownicę, tam z tyłu po odkręceniu obudowy kolumny kierownicy, patrząc na tył kierownicy są 4 śrubki, po odkręceniu ich, jest lużna tylko ta szara platikowa obudowa za kierownicą, ten klakson się jakoś wyjmuję w GD?
MAZDA IS THE BEST
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
- Od: 17 kwi 2004, 00:13
- Posty: 62
- Skąd: Łódź
- Auto: Dwie Mazdy 626 :–)
Silas napisał(a):ustawienie zbieżności nie zawsze wyprostuje kierownice. tzrema kręcić drążkami kierowniczymi aż kierownica ustawi sie prosto przy czym trzeba pamiętać o sprawdzenie zbieżności...
Zbieżność była sprawdzana, czyli nie można dostać się poprzez klakson do kierownicy, żeby ją prosto ustawić, tylko trzeba kręcić drążkami? Pozdro
MAZDA IS THE BEST
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
- Od: 17 kwi 2004, 00:13
- Posty: 62
- Skąd: Łódź
- Auto: Dwie Mazdy 626 :–)
ustawienie zbieżności daje nam gwarancje ustawienia kół wobec siebie a nie środkowego położenia kierownicy
dobry fachowiec zaczyna od ustawienia kierownicy dokładnie w środkowym położeniu przekładni i zbieżność obu kół ustawia do tego położenia przekładni
wtedy oba skręty kół w lewo i prawo są równe
ustawienie zbieżnosci do przypadkowego (prostego)ustawienia kierownicy może spowodować np: że samochód będzie w lewo skrecał na 9 metrach a w prawo na 13, mimo że prosto będzie jechał dobrze
aby zdjąć kierownicę odkrecasz 3 śruby z tyłu ramion
i cały środek kierownicy daje się zdjąć
potem nakrętka 21 i już
przy zakładaniu kierownicy warto dobrze ustawić ząbki mechanizmu wyłączania kierunkowskazów aby nic nie pekło
dobry fachowiec zaczyna od ustawienia kierownicy dokładnie w środkowym położeniu przekładni i zbieżność obu kół ustawia do tego położenia przekładni
wtedy oba skręty kół w lewo i prawo są równe
ustawienie zbieżnosci do przypadkowego (prostego)ustawienia kierownicy może spowodować np: że samochód będzie w lewo skrecał na 9 metrach a w prawo na 13, mimo że prosto będzie jechał dobrze
aby zdjąć kierownicę odkrecasz 3 śruby z tyłu ramion
i cały środek kierownicy daje się zdjąć
potem nakrętka 21 i już
przy zakładaniu kierownicy warto dobrze ustawić ząbki mechanizmu wyłączania kierunkowskazów aby nic nie pekło
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
adam626 napisał(a):ustawienie zbieżności daje nam gwarancje ustawienia kół wobec siebie a nie środkowego położenia kierownicy
dobry fachowiec zaczyna od ustawienia kierownicy dokładnie w środkowym położeniu przekładni i zbieżność obu kół ustawia do tego położenia przekładni
wtedy oba skręty kół w lewo i prawo są równe
ustawienie zbieżnosci do przypadkowego (prostego)ustawienia kierownicy może spowodować np: że samochód będzie w lewo skrecał na 9 metrach a w prawo na 13, mimo że prosto będzie jechał dobrze
aby zdjąć kierownicę odkrecasz 3 śruby z tyłu ramion
i cały środek kierownicy daje się zdjąć
potem nakrętka 21 i już
przy zakładaniu kierownicy warto dobrze ustawić ząbki mechanizmu wyłączania kierunkowskazów aby nic nie pekło
Gdzie tam są te 3 śruby, ja ich nie widziałem, klakson chyba trzeba wyjąć żeby dostać się do tej śruby, którą odkręca się kierownice? Muszę jeszcze tam u siebie popatrzeć. Dzięki za odpowiedz . Pozdrawiam.
MAZDA IS THE BEST
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
JEŻDŻE MAZDĄ JESTEM GWIAZDĄ
- Od: 17 kwi 2004, 00:13
- Posty: 62
- Skąd: Łódź
- Auto: Dwie Mazdy 626 :–)
mam ten sam problem w gf-ce niby drobiazg ale strasznie denerwujacy
moje pierwsze auto i jest to madzia
- Od: 26 maja 2008, 10:40
- Posty: 23
- Skąd: manchester city
- Auto: Mazda 626 gf 2.0 99r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6