Demontaż deski rozdzielczej w 89' GD

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Riki » 23 lip 2004, 18:29

Oki dzieki spróbuje. Myslalem nad silikonem ;) ale najpierw zobacze jak podziala Twój pomysl

POZDRO :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bodek » 12 wrz 2005, 19:49

Chyba spaliła mi się żarówka od oświetlenia kabiny. pozostałe dwie te z wyłącznikami świeca, a ta główna nie. Jak się do niej dobrać, jak ściągnąć ten plastik żeby wymienić żarówkę? Proszę o pomoc tych którzy coś wiedzą na ten temat. próbowałem na różne sposoby ! HELP !
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Riki » 12 wrz 2005, 20:11

Padla Ci ta co podswietla suwaki od wentylacji?
Pozdro
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bodek » 12 wrz 2005, 20:54

Suwaki mi świecą, tylko ta co jest na podsufitce nie świeci. tam są jeszcze dwie które mająosobne włączniki. ta główna jak sięotwiera drzwi to powinna teżsię świecić – a nie świecie. jak ściągnąć ten plastik żeby nic nie uszkodzić?? HELP !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Riki » 12 wrz 2005, 20:56

Hmmm ja nie mam tzw. swiatła punktowego ale wydaje mi sie ze wystarczy podwazyg plastik i odchodzi u mnie tak jest......
Pozdr :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bodek » 12 wrz 2005, 21:07

Ja nie mam miejsca na podwadzenie. Plastik, ten biały przylega całą powierzchnią do plastiku który jest przymocowany nastałe. Może ktoś to wcześniej przykleił tak że teraz tego nie ściągnę ??
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Waluś » 12 wrz 2005, 21:17

Riki, bodek ma inną lampke niż ty. Ja miałem taką. Jest jedno światło centralne i 2 kierunkowe, wszystko w jednej lampce.
Zdaje się że ten duży klosz również się podważa tylko chyba od tyłu (od fotela tylnego)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Bodek » 12 wrz 2005, 21:21

Hej Waluś, przyglądałem się uważnie. Nie zauwazyłem miejsca na podwadzanie a boje się coś urwać albo że coś pęknie. próbowałeś to już robić u siebie?
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Waluś » 12 wrz 2005, 21:31

Robiłem, ale nie pamiętam jak <glupek2> ba rozbierałem i tą dużą i tą małą, ale naprawde nie pamiętam <lol> Jeśli nie ma tam śróbek, a nie ma, to weź mały płaski śróbokręt i popróbuj popodważać delikatnie z każdej strony, a znajdziesz zatrzaski i musi sie podważyć.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Bodek » 12 wrz 2005, 21:40

OK, bęęjeszcze próbował. Jakbyście jeszcze wiedzieli jaką żarówkę mam kupić to kupie odrazu jak będęprzjeżdzął koło sklepu. zaoszczędzi mi to czas o specjalną jazdępo żarówkę. Dzięki wielkie. Dam znać jak mi się uda !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Riki » 12 wrz 2005, 21:42

Waluś napisał(a):Riki, bodek ma inną lampke niż ty


Racja ;) sorki myslalem ze jest ta sama procedura zdejmowania lampki :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Waluś » 12 wrz 2005, 21:47

Riki napisał(a):myslalem ze jest ta sama procedura zdejmowania lampki

no właśnie nie, bo u nas są "kwadraciki" które robią pstryk i sąw ręku, a tam to cza sie nakombinować hehe
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gieniu » 15 wrz 2005, 23:50

od tyłu wsadz plaski srubokret i pchnij, lekko z bokow pociagnij, zxeskoczy.
Lampka to mtak jak neonóweka 5 w

ale jestem nawalonty.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2004, 01:54
Posty: 68
Skąd: Legnica
Auto: teraż żadnego

Postprzez marioch » 16 wrz 2005, 11:13

Riki napisał(a):Padla Ci ta co podswietla suwaki od wentylacji?
Pozdro

jakieś typy – bo u mnie właśnie TO jest ciemne <killer> juz raz próbowałem ale... CIEMNOŚĆ WIDZĘ <jelen>
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 15:51
Posty: 145
Skąd: okolice W-wy
Auto: mazda 626 GD RF7 2D 5d '91

Postprzez Riki » 16 wrz 2005, 16:14

Hmmmm ja to robiłem u siebie... tylko jak to szlo hehe....
Robiłem mniej wieciej tak:
1. Wyjołem radio
2. Wyjołem ta czarna kwadratowa poleczke ktora znajduje sie pod radiem, jest na zatrzaski trzeba podwazyc.
3. Odkrecasz sroby ktore masz pod ta czarna poleczka, sa przykrecone do szarego plastiku.
4. Wyjmujesz popielniczke
5. Pod popielniczka masz 2 sroby, odkrecasz je
6. Bierzesz kombinerki i łapiesz przez szmate (zeby nie podrapac) za te male czarne "cycki" od wentylacji, ktore sa wcisniete ma metalowe "zapadki" do suwakow <lol>
7. I teraz przy uzyciu malej sily odciagasz ta czarna ramke do siebie. Jest na kilku zatrzaskach
8. Odkrecasz panel wentylacji jest na srobki
9. Masz 1 zarowke hmmm rodzaju nie podam bo nie pamietam ale to jest taka na wcisk jak masz w podswietleniu schowka czy tylnej tablicy rejestracyjnej
11. Wkladasz nowa i przy okazji proponuje oczyscic od tylu panel wentylacyjny zeby lepiej swiecil tylko uwazaj na ta zielona folie zeby nie odklejc
Aha ja u siebie zdjolem jeszcze schowek z calym plastikiem zeby byl lepszy dostep, ale chyba nie trzeba tego robic. Schowek jest na srobki i trzeba jeszcze wyjac z niego kabelek od podswietlenia schowka zeby go nie urwac.
Pozdrawiam ;) Powodzenia! :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Waluś » 16 wrz 2005, 18:08

A wie ktośmoże jaka żarówa siedzi w podświetleniu stacyjki ?? Bo mi się spaliła, a nie chce mi sie dwa razy rozkręcać, bo u mnie napewno takiej nie kupie <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez adiko2 » 29 sty 2006, 01:29

Pracowałem już nad deską rozdzielczą, było dokręcanie, uszczelnianie, klejenie i inne ale coś jest dalej nie tak gdzieś są elementy które słychać w czasie jazdy. Jest problem.
Jak ktoś ma za sobą problemy z deską w Maździe 626 trzeciej generacji to proszę o pomoc. :]
adiko2
 

Postprzez Huano » 25 maja 2006, 21:47

Niestety muszę rozbebeszyć cały kokpit w moim autku... Dokłądniej muszę dostac się do kolumny kierowniczej od góry – powinna być przykręcona śrubami do kokpitu – dziś sie okazało że niestety ten element poprzedniemu właścicelowi uciekł przy skręcaniu i teraz ten obowiek spadł na mnie... Niestety wyjęcie zegarów nie rozwiązuje sprawy, nadal brak dojścia, więc czeka mnie najgorsze :(
W związku z pwyższym bardzo proszę o wszelkie uwagi, podpowiedzi, od której strony się zabrać do tematu... Może ktoś to przeroabiał i ma jakies złote myśl? Dól rozbierałem kilka razyw ięc nie będzie problamów – ostatnio utknąłem na środkowym kokpicie (ciężkie dojście do śrub) – mówie oczywiście o konstrukcji stalowej, nie platikach z zewnątrz. Widziałem że do GE ktoś miał rysuneczki z zaznaczonymi miejscami gdzie są spinki, śrubki – może równiez do GD coś takiego ktoś posiada?
Czas pracy ocenaim na około kilkanaście godzin (za drugim razem pewnie będzie szybciej), każda uwaga może mi go znacznie skrócić, a przy okazji zaoszczędzić kupowania połamanych elementów ;)
Z góry dziękuję za pomoc
Ostatnio edytowano 26 maja 2006, 09:45 przez Huano, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Waluś » 25 maja 2006, 22:59

o w morde <szok>
toć to dzień roboty. Musisz wybebeszyć wszystko zaczynając od dołu i idąc w kierunku góry. A to dlatego, że jest kilka ukrytych śrub od dołu kokpitu :|
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Huano » 26 maja 2006, 09:45

Waluś napisał(a):A to dlatego, że jest kilka ukrytych śrub od dołu kokpitu ysz


Tego się właśnie spodziewam :( Im więcej o tym myślę tym bardziej mi się chce... Podejrzewam że w 1 dzien się nie uda :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6