Nie działa licznik/prędkościomierz.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez adam626 » 4 mar 2011, 12:58

od strony licznika kwadrat
na łączeniu jest albo kwadrat albo okrągły z klinem
a na dole okrągły z klinem lub płaski

płaski chyba jak jest elektroniczny czujnik prędkości do AAS lub 4WS lub do inteligentniejszego wspomagania jak miał Waluś
długości chyba te same

jednak jak już pisałem w jakimś wątku niżej czasem te linki wchodzą w siebie na łączeniach za głęboko
zgodnie z grawitacją schodzą do skrzyni i zaczynają nie sięgać dobrze do licznika
takie niepełne sięganie może dać taki efekt jak na filmie
ale też zbyt mocne skręcenie łączeń może dać taki efekt
pancerz lepiej dokręcać palcami z wyczuciem
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 14:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Waluś » 4 mar 2011, 18:13

dokładnie jest jak napisał Adam.
adam626 napisał(a):ednak jak już pisałem w jakimś wątku niżej czasem te linki wchodzą w siebie na łączeniach za głęboko
zgodnie z grawitacją schodzą do skrzyni i zaczynają nie sięgać dobrze do licznika

o i tym radzę się zająć jeśli linka była zakupiona taka jak poprzednia.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 19:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Wojtek » 9 mar 2011, 01:08

adam626 napisał(a):jednak jak już pisałem w jakimś wątku niżej czasem te linki wchodzą w siebie na łączeniach za głęboko
zgodnie z grawitacją schodzą do skrzyni i zaczynają nie sięgać dobrze do licznika


To dlaczego wszyscy siedza w "nowym watku" ale o tym samym? :>

koledzy, prosze... trzeba wam przypominac zasady panujace na forum... <cisza>

1. Wpierw szukamy tematow nas interesujacych..
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...

A tematy polaczylem...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 12:44
Posty: 17490 (109/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez morrison » 21 maja 2012, 23:47

witam,
podepne sie pod watek (stary ale mam nadzieje ze jeszcze zyje).
jestem na etapie podlaczania UKP do madzi 626 dg i mam maly problem z sygnalem predkosci..
o ktorej srubce mowa jest wyzej ?
licznik.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2006, 22:57
Posty: 30
Skąd: pudliszki
Auto: mazda 626 '90 2.2l 12v 115KM

Postprzez Szyna » 22 maja 2012, 07:05

Chyba chodzi o R-sw, obok białego napisu ;) Albo to jedna z tych dużych trzymających licznik :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 20:59
Posty: 3347 (88/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez morrison » 22 maja 2012, 11:03

no wiesz chyba robi wielka roznice.. poniewaz musze na tym sygnale zamontowac wzmacniacz odwracajacy faze poniewz potrzebuje sygnal +, wiec nie chcialbym czegos spalic:/

jakis pomysl?
pytam o konkrety:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2006, 22:57
Posty: 30
Skąd: pudliszki
Auto: mazda 626 '90 2.2l 12v 115KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6