Nie działa licznik/prędkościomierz.
w jednonapędowym jest prosty jak budowa cepa i na prawde nie ma co sie tam zepsuć, chyba że po prostu napęd sie rozleciał i leży gdzieś na dnie w skrzyni
Waluś nawet mnie nie stresuj tym ze mogł by sie naped zepsuc bo gdzie ja znajde takie cos potem do swojego.Masakra. W ta sobote dopiero zobacze co sie dzieje z ta linka i napisz co i jak
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
spokojnie. Nie ma pewności czy twój się różni od innych . Linki są inne ale napędy nie sądze
berserk5, pisz do Wieśka. Tak samo jak w innym Twoim temacie
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Ok w końcu zrobiłem predkościomież.Okazało sie że linke zrobiłem dobrze i ślimak też jest dobry lecz nie zwróciłem uwagi dokładnie na linke.Z jedej strony linka jest zakończona czworoontem a z drógiej końcówka owalna z wypustem.A ja miałem ten wypust starty i niestety nie miała sie ona za co zaczepić. Kreciła sie w kółko. Podciąłem końcówke aby zrobić wypust i załozyłem i okazało sie ze pomogło i wszystko chula. Ale mam inny problm który opisze w nastepnym problemie i poscie.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
berserk5
czy przypadkiem od razu nie dostałeś odpowiedzi, że linka jest do wymiany ;p
Problem jest taki że linkę mam dobra
czy przypadkiem od razu nie dostałeś odpowiedzi, że linka jest do wymiany ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven wiesz czasem człowiekowi sie wydaje a jest inaczej heheheh .Ale lina była ukrencona wiec ja naprawiłem "wiec była dobra" , ale kwestia tego że końcówka była wytarta to sie nie spodziewałem.Już działa wszytko tak jak powinno , a odnośnie tej drugiej linki do sprzedania to nie dzieki bo juz miałem jedna podobna z taka samą końcówka jak mi sie wytarła. Wiec luzik ale dziekuje za cheć pomocy.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
mi nie chodzi już o sprzedaż, tylko zazwyczaj jak ktoś ma problem, to osoba z boku dobrze doradzi, a nam się wydaje, że już tak dobrze jest nam ten problem znany, że to musi być coś innego a tutaj najprostrze okazuje się najczęstrzym
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Witam wszystkich
Mam taki problem – przestał mi działać prędkościomierz. Sprawdziłem linki – nie są zerwane i końcówki linek nie są uszkodzone. Zegar prędkościomierza też na pewno jest sprawny i to samo można powiedzieć o ślimaku w skrzyni biegów. Po rozkręceniu przewodów, przesmarowaniu i ponownym montażu prędkościomierz działa poprawnie, jednak przejeżdżam ok. 7-10 km i problem się powtarza. Co może być przyczyną?
Mam taki problem – przestał mi działać prędkościomierz. Sprawdziłem linki – nie są zerwane i końcówki linek nie są uszkodzone. Zegar prędkościomierza też na pewno jest sprawny i to samo można powiedzieć o ślimaku w skrzyni biegów. Po rozkręceniu przewodów, przesmarowaniu i ponownym montażu prędkościomierz działa poprawnie, jednak przejeżdżam ok. 7-10 km i problem się powtarza. Co może być przyczyną?
1...
2...
3...
...
626 :–)
2...
3...
...
626 :–)
- Od: 2 lut 2008, 18:23
- Posty: 7
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 626 2.0 D '90 hatchback
W jednej z moich mazd też tak było
wszystko dobrze poskręcane wyczyszczone trochę działa i przestaje
okazało się że linka za głęboko wpadała na jednym z połączeń
i nie sięgała drugą stroną
znaczy naście lat sięgała ale na skutek zużycia przestało to wystarczać
rozwiązałem to w mało elegancki sposób
po prostu w otwór gdzie wchodził odcinek linki przy skrzyni i później na łączeniu linki
wrzuciłem kawałeczek uciętej trytytki
linka nie wpada za bardzo w dół i wszystko się dobrze spina
wszystko dobrze poskręcane wyczyszczone trochę działa i przestaje
okazało się że linka za głęboko wpadała na jednym z połączeń
i nie sięgała drugą stroną
znaczy naście lat sięgała ale na skutek zużycia przestało to wystarczać
rozwiązałem to w mało elegancki sposób
po prostu w otwór gdzie wchodził odcinek linki przy skrzyni i później na łączeniu linki
wrzuciłem kawałeczek uciętej trytytki
linka nie wpada za bardzo w dół i wszystko się dobrze spina
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
linka w pancerzu sie przesuwa. Najpewniej wpadła ci za daleko w element w skrzyni i w liczniku nie siedzi jak należy. Spróbuj rozkręcić przy skrzyni łącznik i wepchnij głębiej linke w pancerz w kierunku kabiny
wg mnie słychać że coś tam przeskakuje. Załóż poprawnie linke jak opisałem wyżej
No i trzeba dodać że w GD było ze 3 rodzaje linek
No i trzeba dodać że w GD było ze 3 rodzaje linek
Waluś możesz dokładniej jakie 3 rodzaje ?
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
a pewnie 3 – cia była u amerykańców w Turbo lub digital ;p
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6