Nie działa licznik/prędkościomierz.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Waluś » 1 mar 2009, 23:34

w jednonapędowym jest prosty jak budowa cepa i na prawde nie ma co sie tam zepsuć, chyba że po prostu napęd sie rozleciał i leży gdzieś na dnie w skrzyni <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez berserk5 » 2 mar 2009, 21:03

Waluś nawet mnie nie stresuj tym ze mogł by sie naped zepsuc bo gdzie ja znajde takie cos potem do swojego.Masakra. W ta sobote dopiero zobacze co sie dzieje z ta linka i napisz co i jak
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez Waluś » 2 mar 2009, 21:36

spokojnie. Nie ma pewności czy twój się różni od innych :P. Linki są inne ale napędy nie sądze
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez berserk5 » 4 mar 2009, 21:51

Ok wiem że mam patrzeć na slimaka na pewno tam w nim tkwi problem.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez bazyl wspaniały » 5 mar 2009, 00:07

berserk5, pisz do Wieśka. Tak samo jak w innym Twoim temacie ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez berserk5 » 5 mar 2009, 16:31

OK :D
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez berserk5 » 7 mar 2009, 13:59

Ok w końcu zrobiłem predkościomież.Okazało sie że linke zrobiłem dobrze i ślimak też jest dobry lecz nie zwróciłem uwagi dokładnie na linke.Z jedej strony linka jest zakończona czworoontem a z drógiej końcówka owalna z wypustem.A ja miałem ten wypust starty i niestety nie miała sie ona za co zaczepić. Kreciła sie w kółko. Podciąłem końcówke aby zrobić wypust i załozyłem i okazało sie ze pomogło i wszystko chula. Ale mam inny problm który opisze w nastepnym problemie i poscie.:D
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez steven » 8 mar 2009, 14:35

berserk5
Problem jest taki że linkę mam dobra

czy przypadkiem od razu nie dostałeś odpowiedzi, że linka jest do wymiany ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez berserk5 » 8 mar 2009, 16:04

steven wiesz czasem człowiekowi sie wydaje a jest inaczej heheheh .Ale lina była ukrencona wiec ja naprawiłem "wiec była dobra" , ale kwestia tego że końcówka była wytarta to sie nie spodziewałem.Już działa wszytko tak jak powinno , a odnośnie tej drugiej linki do sprzedania to nie dzieki bo juz miałem jedna podobna z taka samą końcówka jak mi sie wytarła. Wiec luzik ale dziekuje za cheć pomocy.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez steven » 8 mar 2009, 18:00

mi nie chodzi już o sprzedaż, tylko zazwyczaj jak ktoś ma problem, to osoba z boku dobrze doradzi, a nam się wydaje, że już tak dobrze jest nam ten problem znany, że to musi być coś innego ;) a tutaj najprostrze okazuje się najczęstrzym ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez berserk5 » 9 mar 2009, 21:23

Temat zamkniety. Wszytko mi działa i naprawiłem tak jak powinno być. :D. Moja perełka zaczyna być cudeńkiem.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2006, 13:41
Posty: 138
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G

Postprzez Count von Count » 25 sty 2011, 12:49

Witam wszystkich
Mam taki problem – przestał mi działać prędkościomierz. Sprawdziłem linki – nie są zerwane i końcówki linek nie są uszkodzone. Zegar prędkościomierza też na pewno jest sprawny i to samo można powiedzieć o ślimaku w skrzyni biegów. Po rozkręceniu przewodów, przesmarowaniu i ponownym montażu prędkościomierz działa poprawnie, jednak przejeżdżam ok. 7-10 km i problem się powtarza. Co może być przyczyną?
1...
2...
3...

...

626 :–)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lut 2008, 18:23
Posty: 7
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 2.0 D '90 hatchback

Postprzez adam626 » 26 sty 2011, 00:42

W jednej z moich mazd też tak było
wszystko dobrze poskręcane wyczyszczone trochę działa i przestaje
okazało się że linka za głęboko wpadała na jednym z połączeń
i nie sięgała drugą stroną
znaczy naście lat sięgała ale na skutek zużycia przestało to wystarczać
rozwiązałem to w mało elegancki sposób
po prostu w otwór gdzie wchodził odcinek linki przy skrzyni i później na łączeniu linki
wrzuciłem kawałeczek uciętej trytytki
linka nie wpada za bardzo w dół i wszystko się dobrze spina
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez chris061 » 3 mar 2011, 11:54

Witam wszystkich,
Po wymianie linki prędkościomierza mam dziwne objawy, kiedy pokazuje prędkość na wskazówce to zaczyna skakać, a nie podnosić się jednostajnie. O co tu kaman ?
Pozdero
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2009, 18:44
Posty: 20
Skąd: Braniewo
Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.

Postprzez Waluś » 3 mar 2011, 18:17

linka w pancerzu sie przesuwa. Najpewniej wpadła ci za daleko w element w skrzyni i w liczniku nie siedzi jak należy. Spróbuj rozkręcić przy skrzyni łącznik i wepchnij głębiej linke w pancerz w kierunku kabiny
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez chris061 » 3 mar 2011, 21:15

Dokładnie taki efekt mam po zamontowaniu.

Pozdero
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2009, 18:44
Posty: 20
Skąd: Braniewo
Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.

Postprzez Waluś » 4 mar 2011, 10:38

wg mnie słychać że coś tam przeskakuje. Załóż poprawnie linke jak opisałem wyżej
No i trzeba dodać że w GD było ze 3 rodzaje linek :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez steven » 4 mar 2011, 11:02

Waluś możesz dokładniej jakie 3 rodzaje ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez chris061 » 4 mar 2011, 13:11

2 rodzaje to wiem, że są bo miałem od automatycznej skrzyni i na łączeniu się różni wejściem.
Pozdero
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 lut 2009, 18:44
Posty: 20
Skąd: Braniewo
Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.

Postprzez steven » 4 mar 2011, 13:25

a pewnie 3 – cia była u amerykańców w Turbo lub digital ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 11:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6