Wiem, że to może bardzo głupie pytanie, ale nie jestem pewien i chciałem zapytać.
Czy w modelu 626 GD były montowane filtry przestrzeni pasażerskiej?
Pytam, ponieważ po włączeniu nadmuchu ciepłym powietrzem wydobywa się przez chwilę nieprzyjemny zapach. A Cały układ, tzn. wszystkie kratki nawiewu i ich przepływ powietrza były rozbierane i dokładnie czyszczone. Tak więc czy to może być wina niewymienionego filtra kabinowego? Jeżeli w ogóle taki istnieje w tych rocznikach.
Czy w 626 GD 2.2 jest filtr kabinowy?
Strona 1 z 1
...a wszystko zaczęło się od "padniętej" 626 IV Generacji...
- Od: 29 cze 2011, 21:34
- Posty: 26
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 626 GD Coupe
2.2 12V 115 KM
Rok Produkcji: 1991
Nie wiem czy istnieje ale możliwe ze nagrzewnic jest zasyfiona i to ja trzeba wyczyścić
A filtr jak by był to pewnie gdzieś nad nogami pasażera, albo za schowkiem (tak mi się wydaje). Ewentualnie jak masz klimę to może jeszcze śmierdzieć z parownika.
A filtr jak by był to pewnie gdzieś nad nogami pasażera, albo za schowkiem (tak mi się wydaje). Ewentualnie jak masz klimę to może jeszcze śmierdzieć z parownika.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Witam
w GD niestety nie ma filtru kabinowego
wszystkie małe zanieczyszczenia przelatują a większe zatrzymują się na parowniku klimatyzacji lub nagrzewnicy. I tam trzeba szukać źródła problemu brzydkiego zapachu. Sytuację nieco ratuje założona drobna siateczka na wlotach powietrza w podszybiu
w GD niestety nie ma filtru kabinowego
wszystkie małe zanieczyszczenia przelatują a większe zatrzymują się na parowniku klimatyzacji lub nagrzewnicy. I tam trzeba szukać źródła problemu brzydkiego zapachu. Sytuację nieco ratuje założona drobna siateczka na wlotach powietrza w podszybiu
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Pończocha to było pierwsze rozwiązanie jakie zastosowałem. Niestety jest ona narażona na bezpośredni kontakt z wodą co przy gęstym materiale powoduje wciąganie tej wilgoci razem z powietrzem i intensywne zaparowanie na szybie przedniej w chłodne poranki. Siateczka o nieco większych oczkach i składająca się z bardziej spójnego materiału nie daje tego efektu a zatrzymuje wszystkie uciążliwe zanieczyszczenia. Nie zatrzymuje kurzu ale za to ten błyskawicznie zapychał pończochę.
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
To muszę coś z tym zrobić bo właśnie zauważyłem ze w wilgotne dni często mi szyby paruje jak włączam dmuchawę, co prawa jest to chwilowe ale jednak coś w tym jest
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6