Przyczyna kradziezy zabrudzone wkladki zamka drzwi – rozwiazanie
Strona 1 z 1
Witajcie, czy do 626 GD pasuje wkładka do drzwi kierowcy od jakiegoś innego auta ?
Ma uszkodzony zamek (można otworzyć wszystkim) i nie widzę na allegro do GD.
Ma uszkodzony zamek (można otworzyć wszystkim) i nie widzę na allegro do GD.
- Od: 25 lip 2009, 16:44
- Posty: 23
- Skąd: Gniezno/Wrocław
- Auto: MAZDA 626 GD 2.2i 12V F2
spróbuj wkładkę wymoczyć w benzynie a następnie w fosolu
już kilka wkładek udało mi się w ten sposób przywrócić do życia
wkładki zaklejają się brudem i tlenkami i sprężynki nie mają siły aby zapadki wracały na miejsce
już kilka wkładek udało mi się w ten sposób przywrócić do życia
wkładki zaklejają się brudem i tlenkami i sprężynki nie mają siły aby zapadki wracały na miejsce
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 14:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Dzięki za odpowiedz, pomaga to przy takich awariach jak kompletny bezwład ? Mogę otworzyć nawet śrubokrętem ?
- Od: 25 lip 2009, 16:44
- Posty: 23
- Skąd: Gniezno/Wrocław
- Auto: MAZDA 626 GD 2.2i 12V F2
100% sprawności nie będzie, ale wystarczy że jedna z zapadek się rozrusza i już zamek będzie działał lepiej
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 14:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Dokładnie, nawet idzie to rozebrać na części pierwsze Mi kiedyś ktoś włożył coś w zamek to musiałem wszystko rozebrać. Tylko trzeba właśnie uważać żeby nie pogubić tych sprężynek i zapadek
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
miałem ten sam problem zadzwoniłem do serwisu komplet zapadek do ułożenia pod oryginalny kluczyk 250zl . Problem można inaczej rozwiązać taniej można kupić centralny zamek na pilota a od wkładki odpiąć cięgno
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
tylko przydałby się jakiś plan awaryjny na wypadek jak padnie akumulator
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 14:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Druga wkładka jak sprawna to nie odłączamy cięgna a jeśli już to łatwo w GD wyjąć grill przedni i otworzyć maskę
p.s. adam626 co dokładnie oznacza ten skrót
p.s. adam626 co dokładnie oznacza ten skrót
i powiedz mi jak się sprawuje 2.2 z blosem2.2 Carb+LPG OMVL/BLOS +
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
carb – carburator czyli gaźnik
OMVL to taki dosyć dobry parownik do gazu z racji wydajności dobrze się sprawdza z blosem
bo to jest taka składanka
silnik F2 z osprzętem od F8 na gaźniku z elektryczną pompą paliwa i dolotem od DOHC przerobionym pod blosa
jak na zainwestowane środki jeździ znakomicie
choć ma różne problemy wieku dziecięcego (no 19 lat i 380tyś na karku)
bo ten projekt czy też raczej projekcik ciągle się rozwija
idzie to powoli bo wszystko robię sam używając samochodu bez przestojów
takie OT sie zrobiło więc dodam że wkładki można zamieniać stronami i wtedy odłączyć tą złą
OMVL to taki dosyć dobry parownik do gazu z racji wydajności dobrze się sprawdza z blosem
bo to jest taka składanka
silnik F2 z osprzętem od F8 na gaźniku z elektryczną pompą paliwa i dolotem od DOHC przerobionym pod blosa
jak na zainwestowane środki jeździ znakomicie
choć ma różne problemy wieku dziecięcego (no 19 lat i 380tyś na karku)
bo ten projekt czy też raczej projekcik ciągle się rozwija
idzie to powoli bo wszystko robię sam używając samochodu bez przestojów
takie OT sie zrobiło więc dodam że wkładki można zamieniać stronami i wtedy odłączyć tą złą
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 14:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
adam626 napisał(a):takie OT sie zrobiło więc dodam że wkładki można zamieniać stronami i wtedy odłączyć tą złą
tak zgadza się wkładki można stronami zamienić , kiedyś nawet próbowałem przerzucić z tylnej klapy lecz tej się nie da
bo to jest taka składanka
silnik F2 z osprzętem od F8 na gaźniku z elektryczną pompą paliwa i dolotem od DOHC przerobionym pod blosa
ale namieszałeś ciekawe ile ma kucy przy takiej mieszance
- Od: 16 lut 2006, 20:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
adam626 napisał(a):tylko przydałby się jakiś plan awaryjny na wypadek jak padnie akumulator
A z tym nie ma problemu, zwykłym śrubokrętem otworzysz maskę, więc przeciągnij sobie pod maskę kabel który idzie z oryginalnej centralki. Po wymianie aku lub podłączeniu kabli z zaprzyjaźnionego samochodu, nawet jak spali się alarm otworzysz na krótko dotykająć ów kabelek do masy
– nie zadziała tylko wtedy, jak spali się jeszcze centralka, ale na to też sposoby O nich jednak nie chciałbym pisać na forum – chociaż z kombinerkami zajmuje to ok. 30 sekund i każde GD otwarte
- Od: 4 cze 2008, 10:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
oczywiście
ja też mam odpowiednią procedurę której nie chcę upubliczniać
przypominam tylko że trzeba nad nią pomyśleć przed padnięciem akumulatora
mi się często zdarzało zatrzasnąć samochód z kluczykami w środku, często z pracującym silnikiem
w publicznym miejscu
więc jestem przygotowany
ja też mam odpowiednią procedurę której nie chcę upubliczniać
przypominam tylko że trzeba nad nią pomyśleć przed padnięciem akumulatora
mi się często zdarzało zatrzasnąć samochód z kluczykami w środku, często z pracującym silnikiem
w publicznym miejscu
więc jestem przygotowany
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 14:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
witam.mam problem z zamkiem "centralnym" w swojej furce otwiera u mnie drzwi od kierowcy i klapę bagażnika. jakiś czas temu odkryłem że drzwi od kierowcy mogę otworzyć praktycznie wszystkim co da się włożyć w zamek i przekręcić.no i dziś rano się doigrałem,buchneli mi radio wie ktoś może gdzie mógł bym to naprawić i ile ewentualnie mogło by to kosztować?czy trzeba wymienić wszystkie zamki??
Ostatnio edytowano 28 mar 2011, 17:45 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawilem temat na bardziej odpowiedni ...
Powód: poprawilem temat na bardziej odpowiedni ...
- Od: 21 lut 2011, 16:02
- Posty: 6
- Skąd: WAWA
- Auto: Mazda 626 2.0D GV RF-CX `93
Wystarczy wyjąć wkładki i wymyć z brudu, który nazbierał się przez lata, a potem nasmarować np smarem silikonowym.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
www.weteran.warszawa.pl
- Od: 2 sty 2006, 16:09
- Posty: 158
- Skąd: Warszawa
miałem ten problem u mnie pomogło wd40 w wielkiej ilości bez wyjmowania wkładek
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 21:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
tak, sa tylko dwa wyjscia...
czyszczenie wkladek, a jezeli to nie pomoze... to nalezy wymienic wszystkie wkladki zamkow...
czyszczenie wkladek, a jezeli to nie pomoze... to nalezy wymienic wszystkie wkladki zamkow...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
sorki za zły dział.co do wd-40,rozmawiałem z kolesiem od zamków samochodowych i powiedział że to nie jest dobre dla niego może bardziej zaszkodzić niż pomóc.taka była jego opinia.niestety u mnie to nie pomogło więc zostaję mi czyszczenie albo zmiana na inna pod inny kluczyk.byłem też w serwisie tak dla sprawdzenia zaśpiewali mi 220zł za wkładkę plus jeszcze koszty dopasowania do kluczyka :/
- Od: 21 lut 2011, 16:02
- Posty: 6
- Skąd: WAWA
- Auto: Mazda 626 2.0D GV RF-CX `93
Co to WD miał rację, chociaż można niby jak już było pisane wyczyścić nim, ale oboziązkowo później nasmarować! –> czytaj "czyszczenie wkładek". Ja zrobiłem natomaist u siebie otwieranie tylko z pilota i powyjmowałem cięgna od zamków. Najwyżej szybę wybiją.
Tylko najpierw opanuj otwieranie maski z zewnątrz, żebyś mógł akumulator wymienić, jakby Ci miał paść
Tylko najpierw opanuj otwieranie maski z zewnątrz, żebyś mógł akumulator wymienić, jakby Ci miał paść
- Od: 4 cze 2008, 10:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6