Końcówka drążka i drążek kierowniczy – pytania, problemy GD
1, 2
a tak zupełnie z innej beczki, w co uderzyłeś, że popsułeś drążek? bo zazwyczaj to końcówki lecą
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
steven napisał(a):a tak zupełnie z innej beczki, w co uderzyłeś, że popsułeś drążek? bo zazwyczaj to końcówki lecą
W nic, wyrobiła się ta końcówka co jest w maglu i koło ma bicia, jeżdżę już tak rok ale się badanie techniczne zbliża i przydałoby się wymienić,
z tym, że nie wiem na którą
no tak, to Ameryki nie odkryję, jeżeli powiem, że musisz najpierw wyjąć i z nią pojechać do sklepu Chociaż podaj rok produkcji i wersję (ze wspomaganiem czy bez), powinno się po tym odnaleźć prawidłowy drążek i końcówkę
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
no to jak dla mnie masz:
1) Końcówka drążka kierowniczego nr katalogowy InterCarsu I13002 (ta pierwsza litera to I jak Irena) ;p na obie strony taka sama. Możesz wybrać innego producenta, tylko pamiętaj aby wybrać tą do modelu do roku –>89!, bo potem była zmiana – poznasz, bo cenowo te od 89-> będą droższe
2) natomiast drążek powinien być ten dłuższy – czyli 303 mm (ze wspomaganiem) ten 307mm jest innej firmy rouvilla bodajże, ale te 4 mm dłuższy to jest na gwincie, więc absolutnie nie zrobi Ci to różnicy, bo po prostu będziesz musiał go tyć więcej wkręcić... a i tak po tym na zbieżności Ci wyrównają, a widzę, że jest dostępny w Focie, o nr katalogowym MD-AX-2962 (być może w IC też mają, ale ważne, żeby miał: Dł.: 303 Rozmiar gwintu 1: M18X1.5 Rozmiar gwintu 2: M14X1.5.
Teraz patrzę i widzę, że jest w IC i to sporo, tylko wybierając model wybierz wersje GD hatchback, silnik 2.0i 90KM i będziesz miał praktycznie u każdego producenta po dwa modele (zazwyczaj ten pierwszy – droższy jest do układu bez wspomagania, a ten drugi ciut tańszy do układu ze wspomaganiem – czyli do Ciebie).
1) Końcówka drążka kierowniczego nr katalogowy InterCarsu I13002 (ta pierwsza litera to I jak Irena) ;p na obie strony taka sama. Możesz wybrać innego producenta, tylko pamiętaj aby wybrać tą do modelu do roku –>89!, bo potem była zmiana – poznasz, bo cenowo te od 89-> będą droższe
2) natomiast drążek powinien być ten dłuższy – czyli 303 mm (ze wspomaganiem) ten 307mm jest innej firmy rouvilla bodajże, ale te 4 mm dłuższy to jest na gwincie, więc absolutnie nie zrobi Ci to różnicy, bo po prostu będziesz musiał go tyć więcej wkręcić... a i tak po tym na zbieżności Ci wyrównają, a widzę, że jest dostępny w Focie, o nr katalogowym MD-AX-2962 (być może w IC też mają, ale ważne, żeby miał: Dł.: 303 Rozmiar gwintu 1: M18X1.5 Rozmiar gwintu 2: M14X1.5.
Teraz patrzę i widzę, że jest w IC i to sporo, tylko wybierając model wybierz wersje GD hatchback, silnik 2.0i 90KM i będziesz miał praktycznie u każdego producenta po dwa modele (zazwyczaj ten pierwszy – droższy jest do układu bez wspomagania, a ten drugi ciut tańszy do układu ze wspomaganiem – czyli do Ciebie).
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6