Trochę tu pisano o wymianie skrzyni ale nie znalazłem jak przebiega wymiana skrzyni na manuala w GD.
Czy są różnice w zawieszeniu, przegubach i półośkach jak to podobno ma miejsce w Xedosach??
i podstawowe pytanie: jak to jest z elektryką?
Jak ktoś wie to może podzieli się swoją wiedzą??
SWAP skrzyni biegów automat na manual
Strona 1 z 1
Mam podobna Mazde I tez mam taki sam problem
popsula mi sie skrzynia czy sprzeglo kinetyczne i zastanawiam sie czy nie zmienic na manual
O to jest pytanie
Tu moze ci sie cos przydać
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ap+skrzyni
popsula mi sie skrzynia czy sprzeglo kinetyczne i zastanawiam sie czy nie zmienic na manual
O to jest pytanie
Tu moze ci sie cos przydać
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ap+skrzyni
Pozdero
- Od: 13 lut 2009, 18:44
- Posty: 20
- Skąd: Braniewo
- Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.
A w czym macie problem na pewno podejdzie skrzynia od manualnej wersji tylko tzreba sie zorietować jakie , sprzegło tam dochodzi i czy koło zamachowe nie trzeba by było zmieniac. Podciagasz inna linke gazu bo do automatu inaczej prowadzi a tak to sadze ze powinno wszytko spasować. No i bym sie też zastanowił nad przegubami w półosiach czy spasuja.
Pozdrawiam Posiadaczy Mazd yooooouuuuu
- Od: 12 cze 2006, 13:41
- Posty: 138
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 626 GD 4WD 2,2 i B+G
W sumie z częściami to nie mam problemu. Mam wszystko od półosiek po koło zamachowe. Zastanawiam się tylko nad elektroniką. Żeby się nie okazało że nie będzie nawet wstecznego światła...
Zachciało mi sie manuala w GD.
Przekładałem cały miesiąc bo to brakowało mi poduszek inne półosie nawet ta krótka która jest przykęcana do silnika inna podpora koło zamachowe całe sprzęgło siłownik .
Pompa rurki blacha między silnikiem nawet sruby od ASB były dłuższe o pedałach nie wspomne i dzwigni zmiany biegów i pólce pod lewarek przerobieniu elektryki wsteczny i rozrusznik itp.
A zużycie paliwa nie spadło.
Wiesiek.
Przekładałem cały miesiąc bo to brakowało mi poduszek inne półosie nawet ta krótka która jest przykęcana do silnika inna podpora koło zamachowe całe sprzęgło siłownik .
Pompa rurki blacha między silnikiem nawet sruby od ASB były dłuższe o pedałach nie wspomne i dzwigni zmiany biegów i pólce pod lewarek przerobieniu elektryki wsteczny i rozrusznik itp.
A zużycie paliwa nie spadło.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
naprawdę chcesz pozbywać się automatu??
czegoś nie rozumiem – o najlepsze co może być!!
czegoś nie rozumiem – o najlepsze co może być!!
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
zmienialem(mechanik) w korsie B1.4 16v wystarczyly pedaly szkrzynia linka obudowa tunelu i mechanizm czy tam wybierak co prawda czesci niebyly drogie robocizna zawsze zalezy od poziomu warsztatu.Chodzilo dobrze do czasu (ddwa miesiace 0 apotem non stop spadala linka (raz na tydzien) i dzialy sie rozne inne dziwne zeczy,co prawda auto jezdzilo ale to niebyl ten sam samochod.Czytajac poprzednie posty zastanowilbym sie czy przerabiac czy szukac dobrej skrzyni automatycznej.
- Od: 9 maja 2008, 13:30
- Posty: 4
- Skąd: Łuków WAwa
- Auto: byla 626GD czas na nowsza
Zabrałem sie ze znajomym za przekładke
Zakupiłem tak:
-Skrzynia
-Sprzegło
-Pompka hamulcowa
-Drązek biegow caly z wodzikami Czy jak tam to sie zwie
-Poduszki wszystkie Bo nie pasuja chyba ze ta górna ale jeszcze nie wiem na 100%
-Koło zamachowe
Rozrusznik tez kupilem a nie trzeba bylo pasuje ten od automatu
No i nie ma tu aż takiej duzej filozofii ja narazie
Pedały przełożone Troszke kombinacji było
Drązek od biegow juz jest Czekam teraz na tarcze sprzeglowa i zabieram sie do wlozenia skrzyni
A i półośki pasuja
Jak skoncze dam znac
Zakupiłem tak:
-Skrzynia
-Sprzegło
-Pompka hamulcowa
-Drązek biegow caly z wodzikami Czy jak tam to sie zwie
-Poduszki wszystkie Bo nie pasuja chyba ze ta górna ale jeszcze nie wiem na 100%
-Koło zamachowe
Rozrusznik tez kupilem a nie trzeba bylo pasuje ten od automatu
No i nie ma tu aż takiej duzej filozofii ja narazie
Pedały przełożone Troszke kombinacji było
Drązek od biegow juz jest Czekam teraz na tarcze sprzeglowa i zabieram sie do wlozenia skrzyni
A i półośki pasuja
Jak skoncze dam znac
Pozdero
- Od: 13 lut 2009, 18:44
- Posty: 20
- Skąd: Braniewo
- Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.
Zmieniałem skrzynkę w GE. Komp silnika został ten sam.Żeby było wsteczne światło trzeba podpiąć przewód czujnika skrzyni do przełącznika/wskaźnika biegów umieszczonego pierwotnie na skrzyni automatycznej.Ja ten przełącznik odkręciłem od ASB i ustawiłem (ważne) w położeniu P żeby nam silnik palił.
I nadal miga mi HOLD. Nie wiem gdzie jest sterownik ASB.
Śmiesznie, jak wrzucam wsteczny zaświeca sie R i P w zegarch.
Problem nastąpił przy sprzęgle. Trzeba z dawcy zdemontować skrzynię z wysprzęglikiem i siłownikiem przy pedale sprzęgła.Potrzebny też jest inny zbiornik płynu hamulcowego. Z dodatkowym króćcem na rurkę do hydrauliki sprzęgła.(Chyba że w GD jest mechaniczne.)
Pompy hamulcowej nie musiałem nawet dotykać.
I nadal miga mi HOLD. Nie wiem gdzie jest sterownik ASB.
Śmiesznie, jak wrzucam wsteczny zaświeca sie R i P w zegarch.
Problem nastąpił przy sprzęgle. Trzeba z dawcy zdemontować skrzynię z wysprzęglikiem i siłownikiem przy pedale sprzęgła.Potrzebny też jest inny zbiornik płynu hamulcowego. Z dodatkowym króćcem na rurkę do hydrauliki sprzęgła.(Chyba że w GD jest mechaniczne.)
Pompy hamulcowej nie musiałem nawet dotykać.
- Od: 6 mar 2009, 14:40
- Posty: 5
No Tak zbiornik jest potrzebny zgadza sie nie napisałem
Obawialem sie ze bede musial tez wymienic komputer cały ale widze ze sie obejdzie
Nie rozumiem do konca co mam zrobic żeby swiatło działalo wstecznego i oczywiście odpalił ?. Bo w pozycji P tylko odpala w automacie Hm ? Nie mam pojecia
Ale pech na półośce nie pasuje Łapa co do silnika idzie Jak sie przykreci to skrzynia krzywo stoi Wiec cos nie pasuje Trzeba chyba inna połoś chyba kupic
Jednak inna prawa półoś
Ale jak teraz zeby odpalił jak ominąć ten czuinik Zeby bylo na P?
Juz sie obeszlo Elektryk 70 zl wzial he
Obawialem sie ze bede musial tez wymienic komputer cały ale widze ze sie obejdzie
Nie rozumiem do konca co mam zrobic żeby swiatło działalo wstecznego i oczywiście odpalił ?. Bo w pozycji P tylko odpala w automacie Hm ? Nie mam pojecia
Ale pech na półośce nie pasuje Łapa co do silnika idzie Jak sie przykreci to skrzynia krzywo stoi Wiec cos nie pasuje Trzeba chyba inna połoś chyba kupic
Jednak inna prawa półoś
Ale jak teraz zeby odpalił jak ominąć ten czuinik Zeby bylo na P?
Juz sie obeszlo Elektryk 70 zl wzial he
Pozdero
- Od: 13 lut 2009, 18:44
- Posty: 20
- Skąd: Braniewo
- Auto: 626 GD 2.0i 8 v 1991r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6