Witam,
Mam do wymiany przednie łożyska. Nie znam się, ale lekko zdziwiło mnie, gdy mechanik stwierdził konieczność ustawienia zbieżności kół po tej wymianie. Pytałem innego mechanika – powiedział, że nie trzeba. Powiedzcie mi, jak to w końcu jest, bo zbieżność to kolejna stówka lub więcej.
dzięki
kg
Wymiana łożysk przednich – konieczne ustawianie zbieżności?
Strona 1 z 1
- Od: 9 maja 2008, 12:15
- Posty: 4
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: 626 Comprex, 1996r., hatchback
jedenkg napisał(a):Witam,
Mam do wymiany przednie łożyska. Nie znam się, ale lekko zdziwiło mnie, gdy mechanik stwierdził konieczność ustawienia zbieżności kół po tej wymianie. Pytałem innego mechanika – powiedział, że nie trzeba. Powiedzcie mi, jak to w końcu jest, bo zbieżność to kolejna stówka lub więcej.
dzięki
kg
Wg mnie po każdym odkręceniu piasty od zwrotnicy i wahacza zmieni się zbieżność ( minimalnie i teoretycznie, ale jednak zawsze ) Warto to zrobić – w moich okolicach taki zabieg to 50zł... a przynajmniej śpię spokojnie
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
Koledzy jak zdiagnozowac uszkodzone lozysko kola tyl- cos wyje ale rownie dobrze moga to byc opony a niechce wydawac zbednej kasy na lozysko z piasta. macie jakies sposoby na wykrycie ew ze lozysko wyje?
Ba, jak coś wyraźnie wyje i zamiana kół nie pomaga to zdecydowanie łożysko. Ciekaw jestem na ile wystarczają łożyska z przodu, ponieważ mam niejakie wrażenie, że je słychać (270kkm). Podobnie jak z łożyskiem podpory prawej półosi. Zobaczymy co powie warsztat – własnie zostawiłem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6