Jakie tłumiki – układ wydechowy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Gość » 26 wrz 2007, 15:43

Witam
Mam problem z tłumikami. Muszę zmienić środkowy i końcowy. Proszę o radę co do producenta.
Mam BOSAL lub Płuciennik – ceny porównywalne ok. 120 zł za szt.
Jecz mam sygnały z rynku że firma BOSAL – wypuściła na rynek polski tani produkt – ( niestety także marnej jakości)
Może ktoś z Was to potwierdzi lub zdecydowanie zaprzeczy.
Gość
 

Postprzez alf28 » 26 wrz 2007, 17:42

hmm jakiś rok temu za bosala zaśpiewano mi coś blisko 4 stówki
i znowu piękny słoneczny dzień
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Postprzez lucas_ka » 26 wrz 2007, 19:18

Jest juz taki temat wieć mogłeś się podpiąć pod niego. To na przyszłosc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2006, 00:38
Posty: 233
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 2,0 citd

Postprzez ADi » 26 wrz 2007, 21:32

Puszaty napisał(a):Jecz mam sygnały z rynku że firma BOSAL – wypuściła na rynek polski tani produkt – ( niestety także marnej jakości)
Może ktoś z Was to potwierdzi lub zdecydowanie zaprzeczy.


BOSAL wypuścił poprostu produkt zrobiony z tańszych materiałów i dał klientowi wybór (na bank mozesz kupic tez odpowiednik za 400zł)...ostatnio robiłem wydech od kolektora do końcowego (oprócz kata) wszystko na Płucienniku..zapłaciłem grosze a 2 lata gwarancji jest...
Ostatnio edytowano 26 wrz 2007, 21:57 przez ADi, łącznie edytowano 1 raz
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Redoo » 26 wrz 2007, 21:47

to tak płuciennika nawet nie kupuj no chyba ze kasa cie miazdzy ale z ręką na sercu ci powiem ze płuciennik to badziewie!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez ADi » 26 wrz 2007, 21:56

prawda jest taka ze to te same materiały co przy produkcji tanich lini markowych tlumików...takze czy pluciennik czy tani bosal to żadna różnica.
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Redoo » 26 wrz 2007, 22:03

ADia własnie ze nie popatrz na spawy w tanim płucienniku a w bosalu zobacz jak sa oblane płuciennik nawet nie konserwuje spawów tylko chłopy w sklepach je sprejem maluja <lol> płuciennik to porazka!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez ADi » 26 wrz 2007, 22:08

ale mówimy o taniej lini bosala a takową widziałem i dość często widuje w końcu pracuje w hurtowni :D zreszta czy masz racje czy nie przekonamy sie jak mi sie rozleci w trakcie trwania gwarancji... :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Redoo » 26 wrz 2007, 22:23

ADi ja tez pracowałem w hurtowni i moja hurtownia nawet tym nie handlowała bo taka kicha była!ja w swojej mam układ wydechowy bosala sporo za niego zapłaciłem ale dostałem gwarancje na 3 lata i jak narazie jest oki!a te tanie linie to prawie wyrzucic do kosza nic nie wartaja po pierwszej zimie sa do wymiany chociaż sa wyjatki mój kolega ma płuciennika i sobie chwali jezdzi juz 2 rok i nic :|
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez ADi » 27 wrz 2007, 22:36

no i o tym mówie jak sie rozleci to przyznam Ci racje ;)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Redoo » 27 wrz 2007, 22:40

ADi ;) miejmy nadzieje ze sie nie rozleci ;)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Bimbak » 28 wrz 2007, 19:54

ja mam od czerwca środkowy i końcowy bosala, niestety nie wiem czy to tani czy drogi hehe. Zobaczymy za parę lat. Na razie wszystko spoko, jakość spawów wydawała mi się ... hmm średnia – robiły wrażanie solidnych zwłaszcza na łączeniach tłumików ale były gołe, gorzej na łączeniu rury z końcówką :/ pospawane tylko punktowo.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Redoo » 29 wrz 2007, 10:21

Bimbak no i taka lipe robia hehe a jak zakładałes tłumniki to swieciły sie czy były matowe???
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Dziewczopol » 22 mar 2011, 20:48

Witam.
Mam pytanko. Czy ktoś może wie czy tłumik środkowy i końcowy od MX6 lub 626 KL pasuje do FS lub FP?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez yaro626 » 23 mar 2011, 09:50

Ja kupiłem Ferroz za 114zł,narazie 3m-ce ale pasuje,chodzi idealnie.
Ostatnio edytowano 25 mar 2011, 16:33 przez yaro626, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez mx6sc » 25 mar 2011, 00:12

kształtem pasują :D
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Dziewczopol » 26 mar 2011, 08:56

Kształtem to wiem ze pasują:) Wczoraj kupiłem tłumiki od V6. zdaje mi się że w KL jest trochę krótszy katalizator i trzeba będzie coś dosztukować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Dziewczopol » 27 mar 2011, 22:59

No to wszystko jasne tłumiki od KL pasują do FS lub FP, tylko trzeba w katalizator wspawać 18,5 cm prostej rurki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez morfi » 29 mar 2011, 23:43

ja ze swojej strony polecam ultera tłumik końcowy nadaje lekkiego pomruku silnikowi jest w obudowie z kwa-sówki a kosztuje nie dużo więcej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez rej » 8 kwi 2011, 08:23

Ja wyminiałem na bosala ale tylko końcowy -ładnie "mruczy" ale widzę że szybko koroduje
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2011, 21:27
Posty: 19
Skąd: Grodzisk wlkp
Auto: Mazda 626
wersja-GE
rok produkcji-1996
silnik-FP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6