Strona 5 z 5

PostNapisane: 3 lut 2008, 17:32
przez dcc69
Własnie tak znają sie w sklepach.
Mają wiele katalogów a zwłaszcza Bosal.
Tylko ze nie biorą od nich tylko podróbki ale jak coś to Bosal.
Ja u Nas w Piotrkowie juz spotkałem się z czymś takim i wiem ze lepiej jest poszukac na necie sprwdzić numery i zamówic na Allegro lub z innych sklepów w necie.
Koszt czasem jest o 30% nizszy jak w zakładach.
Sam teraz szukam bo jak gostek zaspiewał mi za rure srodkową 180 i własnie Bosal a jak podjechałem wczesniej to towar przyjmował od firmy z Wolborza.
Tak wiec wycofałem sie i podjechałem do producenta w Wolborzu ta sama rura kosztowała 95 zł.
No bez montazu bo tam doszło 40 za montaz.
Smiech na sali <lol>
A ta kolektorowa fajna sprawa 180 nówka i oryginał a ja dałem w pazdzierniku za wspawanie plecionki 120 teraz jak zobaczyłem to spawy juz 1 wieka rdza czyli za rok wymiana <killer>
Pozdro.

PostNapisane: 12 lut 2008, 19:44
przez barren
Witam wszystkich, podepnę się do tematu bo mam pytanka o wydech :)
W ramach kraksy mój [jaki?] tłumik kiepsko wygląda jak i cała reszta i robie wymiany i nasowa mi się kilka pytanek.

1. Jaka jest średnica wydechu – rury w 626ge 1,8 ?
2. czy kolektor wydechowy z 2,0 pasuje do 1,8 ?
3. czy przebieg i wymiaru wydechu z 2.0 pasuje idealnie do 1.8 (chodzi mi o zakup kompletnego wydechu z 2.0 i wstawienie do 1.8 – nie pytajcie dlaczego ;) )?

PostNapisane: 13 lut 2008, 09:12
przez dcc69
Witaj Barren.

Cały wydech pasuje z 2 l do 1.8.
Rura środkowa ma numer 12.16 (FS0540300A) a końcowa 12.05 (FP0940100) i to jest do roczników 1992 – 1997.
Rura kolektorowa ma numer 12.191 ( FP0140500A)
Uszczelki mają numery katalizator rura U.173 rura wydech koncowy U.891.
Rura kolektorowa – katalizator U.891.

Rura firmy Polmostrów tak jak u mnie srodkowa 93 zł końcowa 86 kolektorowa 120 zł uszczelki od 6-9 zł.
Pozdro

PostNapisane: 13 lut 2008, 13:22
przez barren
dcc69 – dzięki za profesjonalną odpowiedź :)

chodź numerki sie nie przydadzą bo będzie to całkowicie 'customowy' wydech

ale bardzo mnie cieszy że wszystko pasuje z 2.0 – czego nie wiedzą w Anglii i w Stanach ;) a stamtąd w przyszłości mam zamiar nabyć cały komplet nierdzewki :D

PostNapisane: 13 lut 2008, 16:45
przez Dziewczopol
barren a jaki jest koszt takiego układu z nierdzewki? Jaką ma średnice? Głośniejszy jest?

Hmm... a moze ktos wie czy od KL pasuje tłumik końcowy do FP/FS?

PostNapisane: 14 lut 2008, 02:24
przez barren
Dziewczopol od KL tłumik zwykły kosztuje około 150zł, dorzucasz 50zł i masz przelotówkę z nierdzewki i nie martwisz się tłumikiem już nigdy ;) ja tak zrobiłem w kadecie swoim, mruczy na niskich a na wysokich obrotach tak jak było. Głośniej na tłumiku z KL nie będziesz miał a przynajmniej niezbyt zauważalnie. Od poniedziałku moja mazda będzie składa po wypadku, jak wszystko się zakończy to zamieszczę video z nowym wydechem, na tył właśnie montuję nierdzewkę.

układ w polsce robiony tylko na zamówienie od 1000 do ok.2000zł – paru forumowiczy/klubowiczy takie ma, poszukaj popytaj na forum, a z anglii to tak jak tu: link + tłumik końcowy i trochę rury z nierdzewki + transport

Obrazu dodam że nie opłaca się wysyłać ;) ja załatwiać będę przez znajomych z Anglii – ale to pewnie dopiero na wakacje

PostNapisane: 14 lut 2008, 02:35
przez barren
dcc69 a średnicę rur za katalizatorem znasz ??

PostNapisane: 14 lut 2008, 12:27
przez dcc69
Chodzi o wewnętrzną średnicę czy zewnętrzną??
:D

PostNapisane: 14 lut 2008, 13:16
przez barren
dcc69 możesz od razu podać dwie :P oczywiście seryjnego z fabryki ;)

PostNapisane: 10 mar 2008, 20:44
przez barren
no właśnie, jak z tymi wymiarami – suwmiarką zmierzyłem i wyszło coś około 54mm – czyli wygląda ze w 626 1.8 – 2.0 wydech ma średnice 50mm?? ktoś to może potwierdzić??

PostNapisane: 8 wrz 2008, 16:01
przez Firepoland
Szukam na Allegro łącznika do Xedos. Za jakimi mam się rozglądać? Jakiś link może. I czy sam mogę to wymienić?

PostNapisane: 10 kwi 2009, 21:30
przez pawlo1748
extreme napisał(a):Zmieniłem już dawno :D

Nie ściągałem kolektora, poniżej kolektora jest jeszcze łączenie w kształcie kolanka na którym są trzy śruby i uszczelka w kształcie trójkąta w którą musicie sie zaopatrzyć. Następnie trzeba odkręcić z jednej strony katalizator i wyjąć cały ten kawałek wydechu. Potem tylko dobrze odmierzyć, wyciąć i przyspawać nowy łącznik :) Jak śruby ciężko idą, to nie ma co kręcić na chama,bo się pourywają a nie są to zwykłe śruby :D trzeba je nagrzać palnikiem i po sprawie.Przed zabraniem się do pracy zaopatrzcie się w nowe uszczelki.

Ja katalizatora nie mam, więc musiałem wyciągać zaczynając od kolanka na tylnym tłumiku kończąc :(


Pozdrawiam


A ja potzrebuje 2 uszczelek do mojej madzi na kolektor wydechowy gdzie kupic bo w Warszawie i Pruszkowie nie mieli lipa z tymi uszczelkami. A i podajcie cene ile kosztuja?

PostNapisane: 22 kwi 2009, 16:44
przez jopekmp123
jakie sa numery seryjne tego łacznika do 626 GE zna ktos? albo konkretny namiar na ten lacznik

PostNapisane: 28 kwi 2009, 11:58
przez misiek@07
Kolego mogę przesłać Ci taki łącznik w cenie ok. 35 zł + wysyłka + uszczelki. Ogólnie jakby ktoś potrzebował wydech do 626 lub starszych Mazd polecam sie na przyszłość.

PostNapisane: 28 kwi 2009, 14:46
przez jopekmp123
dobra kolego podaj jakis namiar na siebie albo odezwij sie na gg to sie dogadamy

PostNapisane: 27 cze 2009, 21:13
przez spawacz84
Witam,
mam pytanie: Jaka jest średnica otworu uszczelki przed katalizatorem i za nim w maździe 626 ge 1,8?

szybkie pytanie. Jaka jest średnica wydechu w 626?

PostNapisane: 6 kwi 2012, 11:08
przez kyluz
Witam. Jak w temacie.