Mam pytanie dotyczące mazdy 626 GW, z roku 2000
Podczas jazdy na prostym odcinku, samochód znosi na prawy bok i widać że kierownica jest lekko przekrzywiona.
Wyważenie kół wystarczy, czy to może być coś poważniejszego
Znosi w prawo podczas jazdy
Strona 1 z 1
Ja bym najpierw sprawdził cisnienie , stan felg i opon, potemn obejrzał zawieszenie od dołu a jak to nie przyniesie żadych efektów podjechałbym na ustawienie zbierzności i sprawdzenie geometri.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Witam,
Pozwolicie że wtrącę się w wątek... Mam podobny problem w swojej GF-ce – też mnie ściąga w prawo. Geometria, wyważenie, zbieżność, stan felg i opon odpadają, tak więc coś musi tkwić w zawieszeniu, tylko co??
Pozwolicie że wtrącę się w wątek... Mam podobny problem w swojej GF-ce – też mnie ściąga w prawo. Geometria, wyważenie, zbieżność, stan felg i opon odpadają, tak więc coś musi tkwić w zawieszeniu, tylko co??
- Od: 12 sie 2006, 17:05
- Posty: 16
- Skąd: Warszawa
- Auto: była 626 GF FP '98, aktualnie brak
Wada któregoś z [waaaczego?] lub któryś jest po prostu "skrzywiony".
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
Też zjezdza mi na prawo moja BJ-tka, zawieszenie jest ok, pozostalo sprawdzenie zbiezności, geometria no i zajecie się samymi kołami. Zacznę pewnie od końca, bo pierwsze co podejrzewam to powoli uchodzące powietrze z tylnej prawej opony. I tu pytanie: Czy brak w ciśnieniu z tyłu może mieć wpływ na to "ściąganie" w prawo??
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 27 kwi 2007, 08:30
- Posty: 8
- Skąd: Piotrków Tryb.
- Auto: Mazda 323 F TDVi 2003
Ściąganie w prawo to wada wrodzona GFki (GW też). Zbyt czuły układ kierowniczy zmieniony dopiero pod koniec 2000 roku trochę to poprawił ale nie zniwelował.
Oczywiście to co napisane jest powyżej też ma znaczenie (wyważenie, geometria, przeszłość auta). Przyzwyczaiłem się już do tego – na prostym odcinku na prawym pasie ściąga nieco w prawo, na lewym nieco w lewo, na środku jedzie prosto a na autostradzie Poznań-Konin jedzie idealnie prosto (jechałem tak >1km bez dotykania kierownicy – sprawdzałem w obie strony!). Na profilowanych łukach skręca również sam (czasem muszę pomóc a czasem właśnie nie).
Oczywiście to co napisane jest powyżej też ma znaczenie (wyważenie, geometria, przeszłość auta). Przyzwyczaiłem się już do tego – na prostym odcinku na prawym pasie ściąga nieco w prawo, na lewym nieco w lewo, na środku jedzie prosto a na autostradzie Poznań-Konin jedzie idealnie prosto (jechałem tak >1km bez dotykania kierownicy – sprawdzałem w obie strony!). Na profilowanych łukach skręca również sam (czasem muszę pomóc a czasem właśnie nie).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6