Problem z prowadzeniem, rzuca i ściąga – 626 GE

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pawelc » 5 sie 2009, 06:26

różnica między tyłem a przodem jest taka że nie założysz ,który potrzebujesz bo mam kilka na zbyciu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez miczu mx6 » 5 sie 2009, 22:43

potrzebuje lewy tył i jeszcze mam takie pytanie nie wiem czy moge zadać je tutaj odnosnie skrętnej osi tylnej czy mozna zalozyc takie cudo do zwyklej wersji i jak sie to sprawuje
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez MazDarek » 5 sie 2009, 23:36

miczu mx6, nie rób proszę misz-maszu w temacie. Od poszukiwań części jest dział "KUPIĘ", do osi skrętnej załóż proszę oddzielny temat.
Edit – temat tylnej skrętnej osi w mx-6 już ktoś poruszał –> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=11432 . Mało konkretów, ale można się dołączyć i podpytać o to co chcesz wiedzieć ;)
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 15:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Postprzez miczu mx6 » 6 sie 2009, 00:07

sory MazDarek ale szukalem tego tematu i nie moglem znalesc wiec tak z głupa spytalem na tym dzieki za link
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez johny2007 » 4 sty 2011, 19:02

Dopiero co kupiłem mazde... i jak jade po jezdni to jest ok wystarczy ze wiade tylko na snieg którego duzo jest na jezdni... to zaczyna mnie dziwnie bujac na boki... tak lekko ale odczuwalnie... boje sie tak jezdzic.. bo mam takie odczucie jak by miał mnie gdzies rzucic na auto albo na kraweznik...... :> ...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 4 sty 2011, 19:15

Sprawdź amortyzatory. A przy jakiej prędkości jest to bujanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 4 sty 2011, 21:03

wydaje mi sie ze przy kazdej jechałem 50km/h.... i tylko na sniegu... amartyzatory miałęm do wymiany obydwa lewe, [jaki?] wymieniłem troche sie polepszyło... został przedni bo ma tylko 28% :D
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 4 sty 2011, 21:21

no to wymień i będzie dobrze.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 4 sty 2011, 21:29

a moze to byc tez przez tuleje w wahaczu... albo przez skrzywione tylne wahacze podłużne... :|
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Slawioster » 4 sty 2011, 22:10

no raczej jak masz zawias do remontu to się nie dziw że auto pływa, na śliskiej nawierzchni może to być bardziej odczuwalne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 10:33
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB

Postprzez noxes » 4 sty 2011, 22:12

W sumie też może być. Zmień ten amortyzator, ustaw zbieżność przód i tył. Krzywe wahacze też należy wymienić no i tuleje też by wypadało. Jak nie będzie luzu w zawieszeniu to napewno nie będzie bujać. Ale tutaj stawiał bym na amortyzator i jego w pierwszej kolejności należy wymienić.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kater83 » 4 sty 2011, 22:42

Jak to? Do wymiany amory lewe?? Amortyzatory zmieniamy parami na jednej osi. Amortyzatory mają różną charakterystykę pracy. Dodatkowo zużycie nierównomierne (np. nowy i stary) też robi swoje. I jakiej firmy założyłeś ?? Najczęściej polecają kyb, Osobiście polecam założyć gazowe na tylnej osi. Ewentualnie twardsze sprężyny. Wybrać sensownych producentów – czyli najczęściej nie to co najtańsze bo może nie działać poprawnie ,i nie musi działać długo. Mazdy standardowo mają miękkie zawieszenie i bagażnika można zrobić kołyskę dla niemowlaka. Jest to trochę samo z siebie bujające ale nie ma tragedii. Po założeniu dobrych gazówek jest o wiele pewniej. Sprawność 28% -to ma prawo nie działać.
I podobnie jak było pisane wyżej sprawdzić pozostałe elementy zawieszenia.

W przypadku zakupu części proponuje wcześniej zgoglować producenta części ,lub jeżeli się da poczytać na forum jakich producentów polecają. Sprzedają teraz dużo złomu w pudełkach.
Powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez noxes » 4 sty 2011, 22:48

Polecam kyb lub sachsa. Reszta to na miesiąc
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kater83 » 4 sty 2011, 22:52

osobiście mam gazowe Delphi ale chcą za nie jakieś kosmiczne pieniądze. Akurat kupiłem gazowe okazyjnie i też się sprawdzają.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez lukasz2387 » 4 sty 2011, 22:57

Jeszcze są amortyzatory Tokico też bdb. Cena ok 200pln, mniej jak za Kyb
lukasz2387
 

Postprzez kater83 » 4 sty 2011, 23:08

Tokico też ok. Jeszcze może tak poduszki amorków sprawdzić. nie jest to tanie. widziałem rożne cuda z tego powodu. Ale to przy luzach to często jakieś odgłosy są wiec tak jak to noxes stwierdził najpierw amortyzatory.
Poza zbaczaniem samochodu masz jeszcze jakieś stuki puki, inne dziwne odgłosy ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2010, 15:33
Posty: 48
Auto: MAZDA 626 GLX 1993r 2,0l FS

Postprzez johny2007 » 4 sty 2011, 23:40

tak z lewej z tyłu poduszka była wyrwana ale i tak wymieniłem całosc....... z tyłu sprezyny ma strasznie miekie wystarcza dziurki małe a czuje sie jak na byku, który skacze.... musze wymienic sprezyny na twardsze..... no i tuleje wymienie i ten amor.... wiem ze sie parami wymienia ale az tyle funduszy nie mam... ta i musze potem jechac na ustawienie zbierznosci bo jak kupiłem go to zastanowiło mnie straszne poscieranie połowy opon z tyłu ze strony od zewnątrz po obu stronach tak samo... obstawiam ze to przez wahacze podłuzne(wleczone czy jak to tam sie zwie)....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez zibi626 » 5 sty 2011, 10:40

U mnie jest podobnie, mam 4 nowe amory, odboje, reszta zawiechy też sprawna(niedawno robione/sprawdzane)...nie wiem czy to jest spowodowane,ale przy predkosciach > 40km/h auto "robi co chce" prawie,że...nie wiem czy to nie wina wąskich opon 185/65/15", co prawda dopiero 2gi sezon,ale Debica Frigo :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez johny2007 » 5 sty 2011, 10:53

kolego mi tez sie wydaje ze to wina opon bo ja mam 185/65/14... i do tego niby maja cisnienie 2,5 a wygladaja jak słabo napompowane....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Slawioster » 5 sty 2011, 12:04

też jeżdżę na takich oponach ale nie zauważyłem nic niepokojącego, z przodu mam nawet 175/65/14
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 10:33
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6