Wymiana osłony przegubu zew. (626 GE/Probe)
nie wiem z czego to w wynika ale w mazdach strasznie ciężko odkręcic śrubę przegubu i zdarza się tak jak napisałeś problem ze zbiciem z wieloklina ,może jest to spowodowane tym że rzadko się tam zagląda a w większości przypadków jest to pierwsza naprawa,zalej całoś jakimś odrdzewiaczem i zostaw na kilka godzin może pusci
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Poradzilem sobie....ale nie jestem w stanie opisac co robilem zeby zbic wielokiln...i nie udalo sie ... Na szczescie anonimowy uzytkownik tego forum (chwala mu za to) doradzil mi ze jednak mozna wyjac poloske od strony podpory....i tak na przyszlosc wszystkim to polecam....jest latwiej i szybciej
A mi wczoraj rozleciał sie koszyk trzymający kulki w przegubie przy prawym kole Można sam koszyk gdzieś dokupić? czy jest możliwość żeby założyć koszyk na półoś, kulki (6) i wsadzić to do obudowy zewnętrznej przegubu? i jeszcze jedno pytanie: Gdzie jest wspomniane wcześniej zabezpieczenie?
Zbigniew napisał(a): czy jest możliwość żeby założyć koszyk na półoś,
Oczywiście, ale nie wiem, czy kupisz gdzieś nowy, raczej cały przegub...
Zbigniew napisał(a): Gdzie jest wspomniane wcześniej zabezpieczenie?
Jak wyjmiesz półoś, to zobaczysz pierścień segera
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Bimbak, nawet mi o tym nie przypominaj. To ma konsystencję jak...nie powiem co
Warto pamiętać o dobrym smarze. Niektórzy dają łożyskowy, ale nie jest to dobry pomysł.
Warto pamiętać o dobrym smarze. Niektórzy dają łożyskowy, ale nie jest to dobry pomysł.
Ostatnio edytowano 23 sie 2008, 22:17 przez qbass, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
ee smary do przegubów zawierają dwusiarczek molibdenu. Łożyskowy chyba nie, wiec nie polecam. Taki smar do przegubów to koło 5 pln kosztuje, więc bez sensu oszczędzać.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
kupiłem nowy przegób (zew przy prawym kole). Zakładan taka "gwiazdke" (bieżnie wewnętrzną z koszykiem) na półoś. Potem zabezpieczenie. Zakładam odudowe (bieżnie zewnętrzną) i zaczyna wkładać kulki. I tutaj ZONK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wchodzą maksymalnie 3 ale obok siebie. Nie moge włażyć kulek na przeciwko siebie. Nie można dostatecznie obrucić koszyka na kulki żeby można było wsadzić chociaż dwie kulki na przeciwko siebie. Sześć godzin ćwiczeń z przegubem i nic. Pomóżcie. Prosze.
chodziło mi o zewnetrzny (ten przy kole). Ale juz zrobiłem. Złożyłem przegób spowrotem. I jak jest "goła" półoś to założyłem zabezpieczenie. Przyłożyłem przegób i uderzyłem młotkiem w niego (ale tak żeby go nie rozbić). bieżnia wewnętrzna przegubu przezszła przez to zabezpieczenie i sprawa gotowa. Tylko jeszcze smar w gume i założenie jej. Poskładanie zawieszenia i mazda jeździ. Troche mi nerwy przeszły ) A jak mi sie ten przegób sypnął 2 dni temu, to podzwoniłem za używanym razem z półosią. No i gość z Widawy miał taki za 200 PLN. Ale jak miał wysyłać to zadzwonił, że niestety przegób jest wadliwy (nie wiem w jakim sensie, bo nie pytałem) i że nici z niego. Ale doradził mi że na sklepie ma nowy (a w zasadzie to 2 rodzaje). Tańszego mi odradził bo nie wytrzymują. Polecił nowszego za 150 PLN (razem z osłoną, opaskami i smarem). Z przesyłką wyniosło mnie to 165 PLN. Brawo dla Pan z Widawy! Gość mógł mi wcisnąć walnięty przegób za drożej, a sprzedał mi nowy taniej. Mam nadzieje że teraz troche pojeżdże. A mam jeszcze małe pytanie. Jakie odchylenie od pionu powinno mieć przednie koło przy jeździe na wprost?
Witam:)
Niedawno kupilem Mazda 626 1,8, 1995r. Chcialbym wiedziec czy przegub ten odpowiada ze dziwne odglosy przy ostrym skrecaniu, jesli jest uszkodzony? Otoz, kiedy zaczynam skrecac w ostry zakret np. 90 stopni, i lekko przyspieszac, spod auta w okolicach kol przednich jest wyraznie slyszalne taki "tyrkotanie" jakby cos przeskakiwalo. Nie utrudnia to jazdy jednak jest dosc denerwujace, zreszta wkoncu moze utrudnic jazde lub ja uniemozliwic. Ucze sie dopiero tego samochodu wiec bardzo prosilbym o pomoc.
Pozdrawiam
Niedawno kupilem Mazda 626 1,8, 1995r. Chcialbym wiedziec czy przegub ten odpowiada ze dziwne odglosy przy ostrym skrecaniu, jesli jest uszkodzony? Otoz, kiedy zaczynam skrecac w ostry zakret np. 90 stopni, i lekko przyspieszac, spod auta w okolicach kol przednich jest wyraznie slyszalne taki "tyrkotanie" jakby cos przeskakiwalo. Nie utrudnia to jazdy jednak jest dosc denerwujace, zreszta wkoncu moze utrudnic jazde lub ja uniemozliwic. Ucze sie dopiero tego samochodu wiec bardzo prosilbym o pomoc.
Pozdrawiam
- Od: 5 paź 2008, 11:07
- Posty: 34
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95
Nie wiem, jutro sprawdze bo dzis nie mam juz jak. Ewentualna wymiana tych przegubow ile by kosztowala, wiesz moze? Musialbym sie przygotowac na ewentualne wydatki:P
- Od: 5 paź 2008, 11:07
- Posty: 34
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95
Przeguby Spidan (te najbardziej polecam) to koszt ok. 150 zł/szt.
Osobiście za wymianę biorę 40 zł, nie wiem jak kasują inni, ale myślę że nie więcej niż 50 zł za stronę.
Osobiście za wymianę biorę 40 zł, nie wiem jak kasują inni, ale myślę że nie więcej niż 50 zł za stronę.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Nakrętka piasty Mazda 323F BA 1.5
Ktoś wie jakie ma rozmiary? Czy gwint jest lewostronny?
Chce wymienić osłonę przegubu, ale nie mogę dostać takiej nakrętki, wszędzie chcą, albo wymiary albo na wzór nakrętkę a ona jest na aucie.
Podpowiedzcie gdzie coś takiego dostać? W paczce z osłoną przegubu nie było nakrętki.
Sprawa bardzo pilna, także za wszelkie wskazówki bardzo dziękuję.
Ktoś wie jakie ma rozmiary? Czy gwint jest lewostronny?
Chce wymienić osłonę przegubu, ale nie mogę dostać takiej nakrętki, wszędzie chcą, albo wymiary albo na wzór nakrętkę a ona jest na aucie.
Podpowiedzcie gdzie coś takiego dostać? W paczce z osłoną przegubu nie było nakrętki.
Sprawa bardzo pilna, także za wszelkie wskazówki bardzo dziękuję.
Dzwoniłem do Jaksy, gwint normalny prawostronny, wymiarów nie znał.
Będę jutro dzwonił bo jakichś sklepach jeszcze z japończykami, ew. szrotach.
Pan Jaksa – złoty człowiek Myślałem że mnie wyśmieje o taką pierdołę dzwonię, ale u siebie w mieście wszystko kupiłem do świątecznych napraw, a tej jednej pierdółki nigdzie nie ma, katalog tego nie opisuje, panowie w sklepach ręce rozkładają i oferują mi przegub cały już z nakrętką, ale też go nie mają na stanie.
Będę jutro dzwonił bo jakichś sklepach jeszcze z japończykami, ew. szrotach.
Pan Jaksa – złoty człowiek Myślałem że mnie wyśmieje o taką pierdołę dzwonię, ale u siebie w mieście wszystko kupiłem do świątecznych napraw, a tej jednej pierdółki nigdzie nie ma, katalog tego nie opisuje, panowie w sklepach ręce rozkładają i oferują mi przegub cały już z nakrętką, ale też go nie mają na stanie.
www.protarget.pl sklep paintballowy, wiatrówki, gazy pieprzowe, samoobrona
a nie masz nakrętki starej?
aha doczytałem że na aucie, przecież jak masz zdjęte koło ewentualnie na stalówce da radę tą nakrętke suwmiarką zdjąć, potem pozostaje jeszcze sprawa gęstości gwintu.
Ja do swifta kiedyś kupiłem z wszystkimi rodzajami gwintu (4 szt)
aha doczytałem że na aucie, przecież jak masz zdjęte koło ewentualnie na stalówce da radę tą nakrętke suwmiarką zdjąć, potem pozostaje jeszcze sprawa gęstości gwintu.
Ja do swifta kiedyś kupiłem z wszystkimi rodzajami gwintu (4 szt)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6