Skrętna tylna oś – 4WS

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez MARIOLA » 8 kwi 2006, 20:41

GofNet napisał(a):Może filmik wrzucisz na MegaUpload?


Za szybko się pochwaliłam tym nagraniem <glupek2> . Mam sony ericssona K700i oraz motorolkę V 360, ale ani z tego pierwszego, ani z tego drugiego nie da się tego przesłać na inny telefon, bo nagranie jest za długie. Próbowałam przerzucić to na kompa, ale okazało się, że nie mam jakiegoś durnego programu do odtwarzania DVD. I jak widzicie wszystko i zawsze pod górkę !!! :[ Wielkie dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc !!! <serce> Najlepiej będzie jak udam się chyba do jakiegoś fachowca .
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez Przemo » 8 kwi 2006, 21:47

MARIOLA napisał(a):Najlepiej będzie jak udam się chyba do jakiegoś fachowca


I tu może być problem, bo niewielu jest mechaników, którzy w ogóle wiedzą co to jest 4WS, a tych co się znają na 4WS jest jeszcze mniej. Jeden fachowiec nawet się ze mną kłócił, że nie mogę mieć takiego systemu w aucie, ponieważ takie rzeczy to się w autobusach przegubowych stosuje a nie w samochodach osobowych.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez MARIOLA » 11 kwi 2006, 20:38

Po paru dniach witam was ponownie :) . Udało mi się odtworzyć to" nagranie", jednak nie mam zielonego pojęcia jak to tutaj wrzucuć. Mam wielką prośbę<serce> : czy ktoś z was może mi na pw przesłać swój adres email, to wyślę to do niego, a on to wrzuci tutaj, bądź też prześle do odpowiedniej osoby. Dodam jeszcze, że do odtworzenia tego "filmiku" trzeba mieć Quick Time Playera.Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc! <prosze>
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez GofNet » 11 kwi 2006, 23:48

MARIOLA napisał(a):czy ktoś z was może mi na pw przesłać swój adres email, to wyślę to do niego, a on to wrzuci tutaj
OK. Nie ma sprawy.
Oto linki do filmiku Marioli:
<czytaj> Mazda.3gp [471KB]*
lub
<czytaj> Mazda.3gp [471KB]*

* Plik można otworzyć przy pomocy programu Quick Time Player.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez MARIOLA » 21 kwi 2006, 19:31

Witam wszystkich ponownie. I co, nikt nie ma Quick Time Playera, czy nikt nam już nie jest w stanie pomóc??? A może was wystraszył " filmik" <lol> ?????????????????????????????????????????????????????????????? Pozdrawiam wszystkich i z wielką obawą czekam na wasze sugestie i pomoc. :(
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez Przemo » 21 kwi 2006, 20:01

Po obejrzeniu filmiku wydaje mi się że jest to jedno krótkie mrugnięcie które oczywiście cały czas się powtarza po przerwie około 4 sekundowej.

Obstawiam kod błędu nr 1.

01: Speedo sensor/4WS speed sensor.

Ale niech obejrzą inni i się wypowiedzą.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez MARIOLA » 21 kwi 2006, 20:23

Przemo napisał(a):01: Speedo sensor/4WS speed sensor.


Poproszę po polskiemu :D
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez Przemo » 21 kwi 2006, 20:47

Speed sensor jest to moduł który w GD występuje pod prawym siedzeniem, nie wiem gdzie jest w GE, może być pod lewym lub prawym fotelem. Odpowiedzialny jest za dostosowanie 4WS do prędkości, czyli przełączanie przy 35 km/h, tak mi się przynajmniej wydaje.

Przepatrz dobrze kable, kostki spróbuj może styki przeczyścić, jeśli nie pomoże, to nie obędzie się bez elektromechanika. Powodzenia.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez MARIOLA » 21 kwi 2006, 20:53

Wielkie dzięki za pomoc !!! <jupi> Jutro sprawdzę te kable.
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez xANDy » 22 kwi 2006, 20:22

Potwierdzam, że patrząc na filmik – jest to jednoznacznie JEDNO mrugnięcie, powtarzane w kółko. Te krótkie mrugnięcia byłyby po prostu dwukrotnie szybsze.
Chyba graniczną prędkością jest 20 mil/h czyli 36km/h (ale to szczegół).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MARIOLA » 22 kwi 2006, 22:39

Dzięki za sugestie. Mam jeszcze jedno pytanie: znaleźliśmy ten moduł – u nas jest pod siedzeniem kierowcy, ale co z nim zrobić?, jak go sprawdzić? (elektrykami to nie jesteśmy i nie mamy zielonego pojęcia z czym się to je <glupek2> ). A może ktoś z was zna dobrego mechaniko-elektryka z okolic Katowic, który by nam był w stanie pomóc? :]
MAŁA
Początkujący
 
Od: 28 sie 2005, 13:26
Posty: 23
Skąd: TARGOSZYCE
Auto: MAZDA MX6, 2.5 V6, 1992 R.

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 23 kwi 2006, 01:06

MARIOLA pisz na priva do Tadziola ..on jest z Katowic i jest fachura jakich malo mysle ze powinien wam pomoc ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez miczu mx6 » 6 sie 2009, 00:22

Witam chciałem sie przyłączyc do tej rozmowy odnośnie systemu 4WS posiadam mx6 2.5 KL, GE z 93 roku bez tej opcji i zastanawiam sie czy mozna zamontowac takie cudo bez większych przeróbek i jak cenowo to wychodzi?
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez PLaster » 6 sie 2009, 07:43

system 4WS jest dość fajny ;) ale jeśli chodzi o przeszczepienie to nie ma sensu
1. nie ma gdzie kupić
2. cena będzie zapewne spora
3. nie wiadomo czy będzie działał sprawnie
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez miczu mx6 » 6 sie 2009, 23:43

raz gosciu oglaszal sie na allegro ze ma do sprzedania taki system z calym [jakim?] zawieszeniem za 600zl tylko nie wiem co tam mial w tym zestawie no i cena kuszaca a jest mozliwy taki montaz do mojej madzi? jakie jest sterowanie w moim modelu mechaniczne czy elektryczne? moglby mi ktos podrzycic jakis schemat tego cacka jak to wyglada
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez PLaster » 7 sie 2009, 02:04

miczu mx6 proponuje uderzyć do Prezesa, on ostatnio zagłębiał temat, a dalej to do Wieśka z Dębicy ;)
jak znajdę na dysku jakiś opis czy coś takiego to dam znać

a co to tego zestawu z allegro, to nie wiem czy to nie ktoś z forum, albo coś takiego bo chyba widziałem tą ofertę.
a czy by się do Ciebie zaszczepić to pewnie tak
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2350 (22/37)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez miczu mx6 » 8 sie 2009, 00:52

a kto to jest ten prezes i gdzie zaglebial ten temat a ten zestaw to byl wystawiony silnik 2.5 klze i tam oferowal duzo czesci od wersji japonskich w tym ta os skretna takze sadze ze mial caly zestaw do montarzu tyjko w jakim stanie narazie wielkie dzieki
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez Przemo » 8 sie 2009, 19:42

Odpuść sobie ten temat. Nie wiem jak jest w GE, ale w GD pół auta musiał byś przełożyć, nie zdajesz sobie sprawy ile części jest innych. Przykładowe różnice w GD między 2WS, a 4WS: cała belka tylna łącznie z zawieszeniem, amorami, hamulcami; nie wspominając o instalacji elektrycznej, która jest rozciągnięta po całym aucie, innym zbiorniku paliwa i innymi pierdołami jak kontrolka w zegarach. Jeśli nadal się będziesz upierał przy 4WS to zmień auto na takie, które już posiada ten system. I jeszcze jedna istotna kwestia, zapomnij że znajdziesz jakieś zamienniki wymienionych wyżej podzespołów.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez miczu mx6 » 9 sie 2009, 10:41

to teraz mnie zasmuciles Przemo moze to i dobrze bo narobilbym sobie problemow tylko a tak to wyremontuje moje stare zawieszenie i bede moze zadowolony z jazdy:)
Początkujący
 
Od: 29 maja 2009, 09:56
Posty: 16
Skąd: Strzyzow
Auto: mx6 2.5 24v

Postprzez Loczek » 9 sie 2009, 19:05

Ten zestaw 4ws był z japonca, niepasuja elementy z przedniego ukladu skretnego. Jesli bys chcial przekladac to musisz szukac auta sprowadzonego z szjcarii, bo tylko tam wypuscili serie mx6 ge z 4ws
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6