Trzeszczenie i zgrzytanie przy skrecaniu kierownica
siema--zauwazylem ze ostatnio przy skrecaniu kierownica szczegolnie jak wolna jade--10km/h lub na postoju--slychac u mnie z prawego przedniego kola czeszczenie jak by cos pekalo
Mysle ze to nie przegub bo nie puka nic przy skrecie--moze to drazek---ale moze gdzies wystarczy jak przesmaruje---powieccie mi co to moze byc
Mysle ze to nie przegub bo nie puka nic przy skrecie--moze to drazek---ale moze gdzies wystarczy jak przesmaruje---powieccie mi co to moze byc
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
A może po prostu to tylko guma na McPersonie tzn. osłona amorka
- Od: 19 lut 2005, 11:48
- Posty: 30
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda Xedos 6
przypuszczam ze to szczegol ale powieccie co mam na smarowac--zeby mnie to nie denerwowalo
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
Podejrzewam, ze to górne łozysko kolumny McPhersona.
To swojego rodzaju standardowa usterka w GE.
Dość tania impreza – ok 40/szt. Tylko tyle, ze trzeba wyszarpywać kolumnę, zeby to wymienić.
Pozdrawiam
SM
To swojego rodzaju standardowa usterka w GE.
Dość tania impreza – ok 40/szt. Tylko tyle, ze trzeba wyszarpywać kolumnę, zeby to wymienić.
Pozdrawiam
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Nie, żeby się czepiał, ale...
powieccie należy poprawnie stosować w formie: powiedzcie.
I nie ma co się powoływać na dyslekcję, gdyż nic nie stoi na przeszkodzie, aby wesprzeć się przy pisaniu treści postu(ów) słownikiem, lub chociażby zwykłą wyszukiwarką internetową, w której wpisany wyraz albo się pojawi, lub też i nie. Jeśli nawet zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku będą rezultaty, to ilość pozycji w wynikach da odpowiedź sama za siebie.
Co do usterki, to koledzy powiedzieli już raczej wszystko, więc nie ma co w tej kwestii danych uzupełniać.
przegub,
guma na McPerson'ie,
górne łozysko kolumny McPherson'a.
Pozdrawiam.
sanders20 napisał(a):czeszczenie
<czytaj> czeszczenie winno się zapisywać: trzeszczeniesanders20 napisał(a):powieccie
powieccie należy poprawnie stosować w formie: powiedzcie.
I nie ma co się powoływać na dyslekcję, gdyż nic nie stoi na przeszkodzie, aby wesprzeć się przy pisaniu treści postu(ów) słownikiem, lub chociażby zwykłą wyszukiwarką internetową, w której wpisany wyraz albo się pojawi, lub też i nie. Jeśli nawet zarówno w jednym, jak i w drugim przypadku będą rezultaty, to ilość pozycji w wynikach da odpowiedź sama za siebie.
Co do usterki, to koledzy powiedzieli już raczej wszystko, więc nie ma co w tej kwestii danych uzupełniać.
przegub,
guma na McPerson'ie,
górne łozysko kolumny McPherson'a.
Obawiam się, iź jak ono "padło", to smarowanko nic tutaj nie pomoże.maros napisał(a):Można kupić samo łożyko i je wymienić, czy wystarczy czymś przesmarować
Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Zgodzę się z przedmówcą smarowanko i jazda ( na około 1 rok) w moim przypadku na tyle właśnie starczyło. Już się martwiłem że ucichło na dobre ale ostatnio znowu je słychać...Ale...... czy słychać to u góry czy na dole....bo taki efekt daje również sworzeń wahacza .
- Od: 19 lis 2004, 21:58
- Posty: 106
- Skąd: Kwidzynkowo
- Auto: mazda 626 2.0
sworzen mam nowy--tygodniowy
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
Jaki jest sens smarowania zacierającego się łożyska skoro masz juz je i tak na wierzchu? Przecież o wiele pewniejszym sposobem jest jego wymiana a koszty nie są jakieś drastyczne żeby na tym oszczędzać.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W takim razie:
– jeśli wymieniać łożysko na nowe to ile ono orientacyjnie kosztuje i czy jest dostępne tylko w oryginale
czy również w sesnownych zamiennikach ?
– jeśli smarować to jakim smarem grafitowym, łożyskowym, etc. ?
– jeśli wymieniać łożysko na nowe to ile ono orientacyjnie kosztuje i czy jest dostępne tylko w oryginale
czy również w sesnownych zamiennikach ?
– jeśli smarować to jakim smarem grafitowym, łożyskowym, etc. ?
Pozdrawiam
Maros
MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
Maros
MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
- Od: 14 maja 2005, 01:12
- Posty: 15
- Skąd: Płońsk
- Auto: MAZDA 626 GE 1.8 FP '92
SM , ale to chyba zamiennik?Smirnoff napisał(a):Dość tania impreza – ok 40/szt
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):SM , ale to chyba zamiennik?
Oryginal w serwisie 49zl.
Aż sie zdziwilem ,ze tak tanio ale jak zobaczyłem co o za łożysko to stwierdzam iz to i tak drogo za takie badziewie za przeproszeniem.Przecież tego lozyskiem nie mozna nazwac.
Ahura Mazda – dobry bóg
No proszę jak ceny częsci spadają ....3 miechy temu płaciłem 65 zł szt.Bokciu napisał(a):Oryginal w serwisie 49zl
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja miałem to samo w obydwu kołach, tylko że w GF. Było to górne łożysko amortyzatora, które po przesmarowaniu ucichło i od miesiąca mam spokój. Niestety trzeba było wyjmować całe kolumny. Mechanik twierdzi, że trzeba na to uważać. Wpierw łożysko skrzypi, jak jest zupełnie suche zaczyna przeskakiwać aż w końcu potrafi pęknąć.
Po samrowaniu wszystko jest ok tylko samochód lekko ściąga na prawo. Muszę korygować tor jazdy i kierownica jest przeważnie lekko skręcona w lewo. Czy może mieć to coś wspólnego z tym, że były wyjmowane kolumny? Może należało ustawić zbieżność? W tym samym czasie zmieniałem też opony przednie na nowe (kierunkowe). Może tu tkwi problem?
Pozdrawiam.
Po samrowaniu wszystko jest ok tylko samochód lekko ściąga na prawo. Muszę korygować tor jazdy i kierownica jest przeważnie lekko skręcona w lewo. Czy może mieć to coś wspólnego z tym, że były wyjmowane kolumny? Może należało ustawić zbieżność? W tym samym czasie zmieniałem też opony przednie na nowe (kierunkowe). Może tu tkwi problem?
Pozdrawiam.
- Od: 20 lis 2006, 12:30
- Posty: 7
- Skąd: Białystok
- Auto: 626GF, 2.0FS, 115KM, 2001,LPG
Witam
Zapewne nie pamietasz jak miales znaczniki na gornych mocowaniach amortyzatora. Ja niedawno przechodzilem podobny zabieg. Oczywiscie "swiadoma" druzyna dzielnych mechanikow nie miala bladego pojecia, ze montujac inaczej poduszke (obracajac ja na mocowaniu) pieprzy sie kat pochylenia kola (chyba dobrze pisze ten parametr) no i konieczna byla geometria. Tak wiec radze Ci zrobic to samo i powinno byc ok. Szkoda opon.
Pzdr
Zapewne nie pamietasz jak miales znaczniki na gornych mocowaniach amortyzatora. Ja niedawno przechodzilem podobny zabieg. Oczywiscie "swiadoma" druzyna dzielnych mechanikow nie miala bladego pojecia, ze montujac inaczej poduszke (obracajac ja na mocowaniu) pieprzy sie kat pochylenia kola (chyba dobrze pisze ten parametr) no i konieczna byla geometria. Tak wiec radze Ci zrobic to samo i powinno byc ok. Szkoda opon.
Pzdr
SHY
GofNet napisał(a):
Co do usterki, to koledzy powiedzieli już raczej wszystko, więc nie ma co w tej kwestii danych uzupełniać.
przegub,
guma na McPerson'ie,
górne łozysko kolumny McPherson'a.Obawiam się, iź jak ono "padło", to smarowanko nic tutaj nie pomoże.maros napisał(a):Można kupić samo łożyko i je wymienić, czy wystarczy czymś przesmarować
Pozdrawiam.
Czy powyzsze odnosi sie tez do 6 GG? Krecac kierownica na postoju cos ostro trzeszczy/stuka z lewej strony , przyspieszenie lub hamowanie rowniez wywoluje ten efekt (niezaleznie czy jade prosto czy skrecam). Trzeszczenie slychac jedynie w aucie, na zewnatrz nic.
Wykluczam przegub, byl robiony i efekt wystepuje nadal, ostatnio nawet bardziej
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6