pukanie, dodatkowo teraz drganie kierownicy....

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez johny2007 » 11 sty 2011, 22:51

witam, na poczatku miałem pukanie w przodzie po lewej stronie przy dziurach i wiekszych nierównosciach.. pomyslałem ze to napewno tuleja wahacza bo wszystko sprawne, nameczyłem sie z tym ale zrobione teraz sie pogorszyło pukanie zostało i doszło jeszcze drganie kierwnicy przy kazdej predkosci... co to jest.....??????
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 11 sty 2011, 22:56

łaczniki w porządku? Koncówki?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez johny2007 » 11 sty 2011, 23:07

łącznik ok i końcówka nowa.....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez lukasz2387 » 11 sty 2011, 23:39

Sworzeń wachacza
lukasz2387
 

Postprzez johny2007 » 11 sty 2011, 23:41

jak wyjmowałem sworzen wydawał sie ok, da sie jakos to sprawdzic???
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez lukasz2387 » 11 sty 2011, 23:52

Najlepiej zdejmij koło i podważ czymś piastę o wahacz.
lukasz2387
 

Postprzez johny2007 » 11 sty 2011, 23:53

i skad bede wiedział czy to sworzen??
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez lukasz2387 » 12 sty 2011, 00:01

Będzie luzny tzn. będzie chodził w każdą stone.
lukasz2387
 

Postprzez grzesiek0402 » 13 sty 2011, 11:28

Miałem podobny problem. Okazało się że mam krzywą półoś. Po wymianie wszystko było ok.
No bass no fun
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 sty 2009, 10:47
Posty: 7
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V GAZ

Postprzez kaczor9 » 13 sty 2011, 19:27

Najlepiej to podjechać do stacji diagnostycznej na tzw. szarpaki tam ci wszystko sprawdzą ,bo metoda wymieniania wszystkiego po kolei nie ma sensu szkoda kasy
Początkujący
 
Od: 14 lip 2010, 15:34
Posty: 16
Auto: Mazda 626 1.8 90KM '95

Postprzez johny2007 » 13 sty 2011, 20:52

zgadza sie ma co wymieniac juz wszystko ok.... kupiłem śrube z zelaźniaku i jednak miała za duze luzy pojechałem na szrot i kupiłem od auta i juz była lepiej spasowana i skreciłem i pukania nie było... a co do drgania na kierownicy to byłem przekonany ze załozyłem dobre koło a załozyłem krzywe.... no i wszystko sie wyjasniło naszczescie...... teraz tylko jeszcze tuleja po prawej.....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6