Jaki przegub zewnętrzny

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez toms » 24 paź 2006, 07:32

Proszę o podpowiedz jaki mam zakupić przegub zewnętrzny . Chodzi o średnicę wałka , ilość zębów wałka i ABS (?). Ostatnio warsztat trafił za trzecim razem w model przegubu . Proszę o podpowiedz . Dzięki
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2003, 21:13
Posty: 89
Skąd: wawa
Auto: mx 6 1993 2,0 16V

Postprzez Jaksa » 24 paź 2006, 14:00

Taki sam jest w GE 2.0 czyli G13010 NKN 240 zł ( 23/56/28 koronka 44 )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez toms » 26 paź 2006, 07:10

Dzięki . Kupiłem taki jak radziłeś i pasił.
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2003, 21:13
Posty: 89
Skąd: wawa
Auto: mx 6 1993 2,0 16V

Postprzez toms » 26 paź 2006, 07:17

Mam jeszcz prośbę o podpowiedz . Po wymianie przegubu jest jeszcze jedno zródło nieorzyjemnych stuków . Przy skręcaniu kierownicą przeskakuje guma w górnej części amortyzatora ta widoczna po podniesieniu maski . Sama guma jest nieruchoma natomiast wygląda to tak jakby coś nie miało poślizgu i po jakimś czasie ta guma puszcza i wtedy następuje przeskok słyszany jako stuknięcie . Przy maksymalnym skręceniu kierownicy tych puknięć jest z 5 , 6 .Coś nasmarować ? Coś wymienić ? Jakie koszty ? Dzięki za podpowiedzi .
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2003, 21:13
Posty: 89
Skąd: wawa
Auto: mx 6 1993 2,0 16V

Postprzez Waluś » 26 paź 2006, 10:27

łożysko górnego mocowania. Roaebrać kolumne, wyjąć (takie plastikowe) rozmontować nasmarować, złożyć kolumne :)
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez tomekrvf » 26 paź 2006, 13:02

toms napisał(a):Coś nasmarować ? Coś wymienić ? Jakie koszty ? Dzięki za podpowiedzi .

Albo kupic nowe które jest zmodyfikowane. Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Waluś » 26 paź 2006, 13:11

Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy

ooo to nie warto kombinować :) kup nowe
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez toms » 26 paź 2006, 15:42

Waluś napisał(a):
Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy

ooo to nie warto kombinować :) kup nowe
Kupi nowe dzięki
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2003, 21:13
Posty: 89
Skąd: wawa
Auto: mx 6 1993 2,0 16V

Postprzez pabloalvaro » 14 lip 2011, 11:37

Witam zwracam się z pytaniem jaki przegub będzie pasował do mojej mazdy 626 cronos 2,5 automat .Czyli jaka średnica wałka , ilość zębów
Pytanie czy wg jest jakaś różnica że to automat czy też przeguby są identyczne jak w wersji manualnej ?

Czy to będzie coś tego rodzaju ?
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... &notitle=1
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez Tschesyo » 14 lip 2011, 19:43

przeguby jeśli dobrze sądze są takie same w wersji z automatem i manualem ale czy jest jakaś różnica co do pojemności silnika to nie wiem zapytaj w sklepie z częściami to może ci powiedzą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 19:04
Posty: 82
Skąd: Subkowy/Tczew
Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.

Postprzez pabloalvaro » 14 lip 2011, 20:09

Co do pojemności to już widziałem że chyba jest bo np w 2.0 jest 23 frezy a w 2,5 26 .
Najbardziej mnie zastanawia automat właśnie i różnica w półosiach i przegubach

Jeden ze sprzedawców napisał iż różnica była w przegubach wewnętrznych a zewnętrzny powinien pasować

Edit: siegu
No i wystąpił problem . Przegub od wewnętrznej strony posiadał 32 frezy a mój zakupiony posiadał 28 zgodnie z wieloma sprawdzanymi katalogami ...
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

PostTen post został usunięty przez siegu 25 sie 2011, 17:48.
Powód: nie piszemy postów pod postem

Postprzez Danielo » 6 sty 2014, 18:46

Jako że mowa tutaj o przegubach stwierdziłem że będzie to odpowiednie miejsce na moje pytanie. Więc sprawa jest taka że na prawej półosi mam porwaną osłonę przegubu od strony koła. Ostatnio robiłem oględziny czy tylko jedna, czy obydwie są do wymiany, ale też przy okazji patrzyłem czy nie ma luzów. Czy ktoś mi powie jak to zinterpretować- półoś kręcąc delikatnie "klepie", mały luz jest, natomiast ruszając nią po długości(w lini koło- skrzynia)stuka bardziej. Czy jest to już przegub do wymiany, czy coś z półosią? Czy może ten drugi luz to normalka w tych typach( w co nie wierzę ..)?
I jeszcze takie pytanko wie kto może gdzie teraz dostanę sworznie 555 bo wszędzie raczej figurują w brakach. Ewentualnie co jest godne polecenia ale w grę wchodzi tylko z pierścieniem zabezpieczającym.
Oczywiście mowa cały czas o GE.
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 13:57
Posty: 64 (2/0)
Auto: mazda323 1.6 16v BG
Mazda 6 2.0 16V GY 2005R

Postprzez noxes » 6 sty 2014, 19:49

Co do luzów na półosiach skrzynia-koło jest ok musi być. Co do kręcenia półosią różnie to można zinterpretować. Możesz zauważać luz w mechhanizmie różnicowym lub w przegubie wewnętrznym, co w tym wieku samochodu nie jest czymś nadzwyczajnym
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Danielo » 6 sty 2014, 20:54

Czyli proponował byś wymienić tylko osłonę,i wydaje mi się że łożysko na podporze też ma delikatny luz? Czy łożysko BTA i intercarsu jest O.K. czy nie warto się z tą firmą paprać? Z lewej już zmieniałem całą półoś i jak może pamiętacie szarpanie przy folgowaniu ustąpiło, teraz w najbliższej przyszłości chciałbym zrobić prawą plus wymiana sworzni obie strony, więc jeszcze raz czy macie jakieś dane gdzie znajdę 555 bo wszędzie są na brakach, ewentualnie co innego warte uwagi z pierścieniem zabezpieczającym?
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 13:57
Posty: 64 (2/0)
Auto: mazda323 1.6 16v BG
Mazda 6 2.0 16V GY 2005R

Postprzez jack_white » 31 mar 2014, 12:52

Podłączę się do tematu. Jaki przegub zewnętrzny na przednią oś po prawej stronie do 626 GE 1.8 dobrać? Chodzi mi tutaj o liczby zębów (do tego ABS) 23/28 i 44 zęby dla ABS?
Pozdrawiam forumowiczów
Początkujący
 
Od: 2 gru 2013, 20:29
Posty: 10
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6