Jaki przegub zewnętrzny
Strona 1 z 1
Taki sam jest w GE 2.0 czyli G13010 NKN 240 zł ( 23/56/28 koronka 44 )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mam jeszcz prośbę o podpowiedz . Po wymianie przegubu jest jeszcze jedno zródło nieorzyjemnych stuków . Przy skręcaniu kierownicą przeskakuje guma w górnej części amortyzatora ta widoczna po podniesieniu maski . Sama guma jest nieruchoma natomiast wygląda to tak jakby coś nie miało poślizgu i po jakimś czasie ta guma puszcza i wtedy następuje przeskok słyszany jako stuknięcie . Przy maksymalnym skręceniu kierownicy tych puknięć jest z 5 , 6 .Coś nasmarować ? Coś wymienić ? Jakie koszty ? Dzięki za podpowiedzi .
- Od: 25 lis 2003, 21:13
- Posty: 89
- Skąd: wawa
- Auto: mx 6 1993 2,0 16V
łożysko górnego mocowania. Roaebrać kolumne, wyjąć (takie plastikowe) rozmontować nasmarować, złożyć kolumne
Koszt około 50 PLN oryginał z mazdy
ooo to nie warto kombinować kup nowe
Witam zwracam się z pytaniem jaki przegub będzie pasował do mojej mazdy 626 cronos 2,5 automat .Czyli jaka średnica wałka , ilość zębów
Pytanie czy wg jest jakaś różnica że to automat czy też przeguby są identyczne jak w wersji manualnej ?
Czy to będzie coś tego rodzaju ?
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... ¬itle=1
Pytanie czy wg jest jakaś różnica że to automat czy też przeguby są identyczne jak w wersji manualnej ?
Czy to będzie coś tego rodzaju ?
http://sklep.intercars.com.pl/?#/dynami ... ¬itle=1
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
- Od: 25 sie 2010, 09:06
- Posty: 73
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat
przeguby jeśli dobrze sądze są takie same w wersji z automatem i manualem ale czy jest jakaś różnica co do pojemności silnika to nie wiem zapytaj w sklepie z częściami to może ci powiedzą
- Od: 15 sty 2009, 19:04
- Posty: 82
- Skąd: Subkowy/Tczew
- Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.
Co do pojemności to już widziałem że chyba jest bo np w 2.0 jest 23 frezy a w 2,5 26 .
Najbardziej mnie zastanawia automat właśnie i różnica w półosiach i przegubach
Jeden ze sprzedawców napisał iż różnica była w przegubach wewnętrznych a zewnętrzny powinien pasować
Edit: siegu
No i wystąpił problem . Przegub od wewnętrznej strony posiadał 32 frezy a mój zakupiony posiadał 28 zgodnie z wieloma sprawdzanymi katalogami ...
Najbardziej mnie zastanawia automat właśnie i różnica w półosiach i przegubach
Jeden ze sprzedawców napisał iż różnica była w przegubach wewnętrznych a zewnętrzny powinien pasować
Edit: siegu
No i wystąpił problem . Przegub od wewnętrznej strony posiadał 32 frezy a mój zakupiony posiadał 28 zgodnie z wieloma sprawdzanymi katalogami ...
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
- Od: 25 sie 2010, 09:06
- Posty: 73
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat
Jako że mowa tutaj o przegubach stwierdziłem że będzie to odpowiednie miejsce na moje pytanie. Więc sprawa jest taka że na prawej półosi mam porwaną osłonę przegubu od strony koła. Ostatnio robiłem oględziny czy tylko jedna, czy obydwie są do wymiany, ale też przy okazji patrzyłem czy nie ma luzów. Czy ktoś mi powie jak to zinterpretować- półoś kręcąc delikatnie "klepie", mały luz jest, natomiast ruszając nią po długości(w lini koło- skrzynia)stuka bardziej. Czy jest to już przegub do wymiany, czy coś z półosią? Czy może ten drugi luz to normalka w tych typach( w co nie wierzę ..)?
I jeszcze takie pytanko wie kto może gdzie teraz dostanę sworznie 555 bo wszędzie raczej figurują w brakach. Ewentualnie co jest godne polecenia ale w grę wchodzi tylko z pierścieniem zabezpieczającym.
Oczywiście mowa cały czas o GE.
I jeszcze takie pytanko wie kto może gdzie teraz dostanę sworznie 555 bo wszędzie raczej figurują w brakach. Ewentualnie co jest godne polecenia ale w grę wchodzi tylko z pierścieniem zabezpieczającym.
Oczywiście mowa cały czas o GE.
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
Co do luzów na półosiach skrzynia-koło jest ok musi być. Co do kręcenia półosią różnie to można zinterpretować. Możesz zauważać luz w mechhanizmie różnicowym lub w przegubie wewnętrznym, co w tym wieku samochodu nie jest czymś nadzwyczajnym
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Czyli proponował byś wymienić tylko osłonę,i wydaje mi się że łożysko na podporze też ma delikatny luz? Czy łożysko BTA i intercarsu jest O.K. czy nie warto się z tą firmą paprać? Z lewej już zmieniałem całą półoś i jak może pamiętacie szarpanie przy folgowaniu ustąpiło, teraz w najbliższej przyszłości chciałbym zrobić prawą plus wymiana sworzni obie strony, więc jeszcze raz czy macie jakieś dane gdzie znajdę 555 bo wszędzie są na brakach, ewentualnie co innego warte uwagi z pierścieniem zabezpieczającym?
PRAWDZIWA JAZDA,TO MUSI BYć MAZDA!!!
Podłączę się do tematu. Jaki przegub zewnętrzny na przednią oś po prawej stronie do 626 GE 1.8 dobrać? Chodzi mi tutaj o liczby zębów (do tego ABS) 23/28 i 44 zęby dla ABS?
Pozdrawiam forumowiczów
Pozdrawiam forumowiczów
- Od: 2 gru 2013, 20:29
- Posty: 10
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 FP 1995
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6