Ciężko wchodzące biegi (626 GE G25M-R)
może słabo sprzęgło wciskasz, jest nie wyregulowane albo się już kończy? A co mi powiecie na ciężko wchodzącą 2kę przy redukcji?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Tutaj macie rozpiskę z numerami śrubek i tulejek do 626 http://www.aukcjoner.pl/gallery/004876685-.html#I1
Za komplet śrubki+tulejki trzeba zapłacić ok 40zł. Oczywiście oryginały
Za komplet śrubki+tulejki trzeba zapłacić ok 40zł. Oczywiście oryginały
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
Czyli które to ?
4x 46- 062A
1x 46 – 134
1x 46 – 133
To są tylko te czy jeszcze jakieś dochodzą ? U mnie skrzynia to koszmar i odbiera spoooro frajdy z jazdy, szczególnie 2 i 3 są tragiczne (2 to chyba ma większy opór niż w moim byłym starym poldku ).
Dzięki za schemat roberto81.
4x 46- 062A
1x 46 – 134
1x 46 – 133
To są tylko te czy jeszcze jakieś dochodzą ? U mnie skrzynia to koszmar i odbiera spoooro frajdy z jazdy, szczególnie 2 i 3 są tragiczne (2 to chyba ma większy opór niż w moim byłym starym poldku ).
Dzięki za schemat roberto81.
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6