Witam.
Problem polegan a tym ze zaczelo mi od pewnego czasu trzesc autem od tak 100km/h. Lusterko, kierka i drazek...
Najpierw myslalem ze to moze od rozwazenia opony, ale oponki wymienione i nadal to samo...
Moze podczas wpadniecia w jakas dziure dobilo i wykrzywilo poloske ? Czy to mozliwe ?
Hm poprosze o jakas rade od czego zaczac sprawdzanie. Jak najprosciej znalesc przyczyne...
Dziekuje z gory...
Dziwne drgania calego auta przy 100 km/h...
Strona 1 z 1
Moim zdaniem opony lub felgi- w moim przypadku to byly 2 felgi, a co najlepsze to to, ze 2 razy byly wywazane kola i nikt tego nie zauwazyl.
Na wywazarce bylo ok, ale podczas jazdy fatalnie- przy 160km/h myslalem ze mi zaraz kola odpadna.
Na wywazarce bylo ok, ale podczas jazdy fatalnie- przy 160km/h myslalem ze mi zaraz kola odpadna.
- Od: 26 lip 2006, 23:09
- Posty: 26
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 626 1.8 GE 1995r.
Lexus is 250 2010r.
Dziekuje serdecznie za odpowiedzi. Wymienialem 2 oponki na przodzie z wywazaniem. W sumie gosc powiedzial ze przednia lewa troszke bije, ale powinno byc ok.
Lecz wlasnie na wywazarce bylo ok a na auciem oze przez to bic, sprawdze zakladajac zapasowe...
|Felgi sa stalowe...
Acha jutro prawdopodonie przyjechac ma jakis fachman sie przejechac i powiedziec co to moze byc...podobno gosc pracoal przy przegladach, wiec powinien wiedziec co i jak ;0.
Nom sie zobaczy...
Dziei za odpowiedzie jeszcze raz....
Lecz wlasnie na wywazarce bylo ok a na auciem oze przez to bic, sprawdze zakladajac zapasowe...
|Felgi sa stalowe...
Acha jutro prawdopodonie przyjechac ma jakis fachman sie przejechac i powiedziec co to moze byc...podobno gosc pracoal przy przegladach, wiec powinien wiedziec co i jak ;0.
Nom sie zobaczy...
Dziei za odpowiedzie jeszcze raz....
- Od: 17 gru 2006, 20:29
- Posty: 6
- Skąd: Lodz - Liverpool
- Auto: Mazda 626 GE 1.8
sprawdz tylne kołaKovac napisał(a):Problem polegan a tym ze zaczelo mi od pewnego czasu trzesc autem
jeżeli chodziło by o: przednie opony trzęsło by kierownicą, a nie całym samochodem.Kovac napisał(a):Wymienialem 2 oponki na przodzie z wywazaniem.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Witam.
Jestem nowy na forum i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 GF. I też doświadczyłem drgań na kierownicy powyżej 100 km/h. Kupiłem nowe cztery opony i od tego momentu zaczęły się problemy. po kilkukrotnym wyważeniu nic się nie zmieniło. Aż pewnego razu sam wszedłem pod samochód i okazało się że dwie przednie oponki mają guzy. Gwarancja została uznana dostałem nowe opony i problem zniknął.
Pozdrawiam
Jestem nowy na forum i od niedawna szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 GF. I też doświadczyłem drgań na kierownicy powyżej 100 km/h. Kupiłem nowe cztery opony i od tego momentu zaczęły się problemy. po kilkukrotnym wyważeniu nic się nie zmieniło. Aż pewnego razu sam wszedłem pod samochód i okazało się że dwie przednie oponki mają guzy. Gwarancja została uznana dostałem nowe opony i problem zniknął.
Pozdrawiam
Zawsze może być lepiej
- Od: 28 maja 2007, 12:05
- Posty: 17
- Skąd: Nidzica / Warmia i Mazury
- Auto: 626 GF 1,8 97r
Witam,
zeby sprawdzic czy drgania ida z opon, a nie z zawieszenia czy z nie wywazonych kol trzeba przejechac sie kawalek po rownym asfalciku z predkoscia nie wieksza niz 40km/h i nie mniejsza niz 20km/h. Jezeli kierownica bedzie chodzila na boczki to na pewno kolo jest nierowne i wcale nie musi byc krzywe, wystarczy ze mocniej wjedziemy na kraweznik i felga bedzie prosta a oponka odksztalcona na wieki . Niestety zeby sprawdzic kola tylne trzeba je przelozyc na przod. Predkosc powyzej 100 km/h pomoze nam tylko ocenic wywazenie kola. Tlko, ze jest jest odksztalcona opona to o wywazeniu mozna zapomniec. Czasem ostre hamowanie bez ABS ow na zblokowanych kolach moze nam zalatwic opony na zawsze.
Pozdrawiam.
zeby sprawdzic czy drgania ida z opon, a nie z zawieszenia czy z nie wywazonych kol trzeba przejechac sie kawalek po rownym asfalciku z predkoscia nie wieksza niz 40km/h i nie mniejsza niz 20km/h. Jezeli kierownica bedzie chodzila na boczki to na pewno kolo jest nierowne i wcale nie musi byc krzywe, wystarczy ze mocniej wjedziemy na kraweznik i felga bedzie prosta a oponka odksztalcona na wieki . Niestety zeby sprawdzic kola tylne trzeba je przelozyc na przod. Predkosc powyzej 100 km/h pomoze nam tylko ocenic wywazenie kola. Tlko, ze jest jest odksztalcona opona to o wywazeniu mozna zapomniec. Czasem ostre hamowanie bez ABS ow na zblokowanych kolach moze nam zalatwic opony na zawsze.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Mazda 626 2.5V6
Mazda 626 2.5V6
- Od: 24 sty 2007, 08:58
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: JMZGE14F501425018
matthewc napisał(a):i zrobili.m koszt 1300 zł.
o człowieniu... ale żeś cene doebał
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6