Po wymianie rozrządu znika olej (626 GE RF-CX)

Postprzez Mysza1 » 28 lut 2010, 20:53

Witam w styczniu wymieniłem rozrząd (pasek i walki) + wszystki filtry + regeneracja turbiny (przejechane mam 180 tys)
przejechałem jakos okolo 1500 km i sprawdzając olej oczy prawie wyszly mi z orbit moze 1/5 z miarki mi została , jeżdze tylko do pracy i spowrotem
(10 km) przyznam że dynamicznie, czeka mnie dluga trasa na oboz (okolo 1200 km) wczesniej lany był mobil pól syntetyk 10W40 wiec na wymiane
kupiłem taki sam. Sprawdzałem też wycieki silnik jest czyściutki z tyłu nic nie dymi no i na parkingu nie ma zadnych plam POMOCY !!!!!
Mysza1
 

Postprzez Vlad24 » 28 lut 2010, 21:55

nic tylko założyć stary rozrząd:)
a tak na poważnie autko już trochę przejechało i ma prawo, szczególnie w takiej eksploatacji.
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez DamianMX6 » 28 lut 2010, 22:41

Vlad24 napisał(a):nic tylko założyć stary rozrząd:)
a tak na poważnie autko już trochę przejechało i ma prawo, szczególnie w takiej eksploatacji.


Tak na poważnie, prawo to ma człowiek pisać pytanie z prośbą o pomoc i oczekiwać konstruktywnej odpowiedzi a nie bzdur <glupek2> .


Mysza1 Jeśli masz pewność że olej był wcześniej prawidłowo zalany to jedz na kanał, jedna osoba niech odpali samochód a druga niech obserwuje silnik od spodu szczególnie przy czujniku ciśnienia oleju. Najczęściej wali z czujnika oleju i oczywiście tylko jak jest uruchomiony silnik z oczywistych względów. Jeśli czujnik uszkodzony to będzie widać od razu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Mysza1 » 28 lut 2010, 23:00

DamianMX6 napisał(a):
Vlad24 napisał(a):nic tylko założyć stary rozrząd:)
a tak na poważnie autko już trochę przejechało i ma prawo, szczególnie w takiej eksploatacji.


Tak na poważnie, prawo to ma człowiek pisać pytanie z prośbą o pomoc i oczekiwać konstruktywnej odpowiedzi a nie bzdur <glupek2> .


Mysza1 Jeśli masz pewność że olej był wcześniej prawidłowo zalany to jedz na kanał, jedna osoba niech odpali samochód a druga niech obserwuje silnik od spodu szczególnie przy czujniku ciśnienia oleju. Najczęściej wali z czujnika oleju i oczywiście tylko jak jest uruchomiony silnik z oczywistych względów. Jeśli czujnik uszkodzony to będzie widać od razu.



Ok przy najbliższej okazji sprawdzę :)
Mysza1
 

Postprzez Redoo » 4 mar 2010, 10:35

Mi tak uciekało z czujnika,i długo nie mogłem dojść co jest grane.Po usunięciu wycieku ubytki oleju zniknęły!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Tomcio1972 » 4 mar 2010, 15:03

a mnie mechanik nie dokręcił filtra oleju i olej też sam znikał w garażu było suchutko tylko na przeglądzie diagnosta stwierdził zaolejony spód auta filtr dokręciłem i olej przestał znikać ( a ja myślałem ,że odmą mi tak wali oliwa )wjedż na kanała i tak jak na górze napisane przez DamianMX6 sprawdź
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6