Silnik nie chce odpalać po nocy

Postprzez gregor035 » 13 sty 2009, 21:46

witam wszystkich może ktoś mi pomoże.Mam mazdę 626 2.0 comprex z 1992r.Po nocy nie mogę odpalić .Ateraz po kolei świece są dobre wtryskiwacze też ciśnienie ok pompa zmieniona zawór startowy czyszczony przewody paliwowe ok ominąłem orginalny filtr paliwa nie wiem co się dzieje. Słuchajcie podgrzewam świece raz odpala kuleje pare sekund i gaśnie i wtedy już nie pali dopuki nie pociągne 2 metry i chodzi trochę dam gazu ijest ok.Póżniej już pali za każdym razem chodzi jak zegarek.A teraz tak pare razy go paliłem na swój sposób;podgrzewam świece 3 razy daje dużo gazu itrzymam na rozruszniku aż wejdzie na obroty.no i ok .Ale nie tak się pali diesla prawda.Akumulator też nowy. Nie wiem co jeszcze zrobić.na mojej pompie było to samo.

EDIT BY POFLEK: Poprawiłem temat... Postaraj się następnym razem wykorzystać "Opcjonalny opis tematu"
Ostatnio edytowano 13 sty 2009, 22:18 przez gregor035, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez poflek » 13 sty 2009, 22:09

gregor035

1. Witam na forum :)

2. Zapoznaj się z regulaminem <czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301

3. Uzupełnij proszę profil i popraw temat. :)

4. Poszukaj, może ktoś już miał taki problem <czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=29746
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez biniloluk » 14 sty 2009, 12:06

jeżeli świece ciśnienie pompę i wtryski masz dobre to sprawdź sobie luzy zaworowe często tak bywa że luzy robią się za małe i po nocce lekko podpiera zawory miałem taki problem przy poprzednim silniku zawoziłem wtryski do sprawdzenia pompę zakładałem filtr przepływowy jak sugerowali koledzy z forum ale po nocy musiałem kręcić auto próbowało jakby złapać obroty się stopniowo podnosiły aż w końcu zapalał potem już cały dzień z dotyku palił więc problem masz podobny sprawdź luzy zaworowe po przestanej nocy kiedy silnik jest jeszcze zimny umnie problem pojawiał się już przy temperaturze -2
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez gregor035 » 14 sty 2009, 23:05

zawory także sprawdzałem są hydrauliczne
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez gregor035 » 14 sty 2009, 23:08

podobno mam wyjąć zawór startowy i rano na zimnym spróbować odpalic bez zaworu czy to może być wina tego zaworu
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez biniloluk » 14 sty 2009, 23:39

tu niema samoregulatorów zawory są na płytka na 100% zawór startowy nie pomorze sprawdzałem to
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez biniloluk » 14 sty 2009, 23:40

zawór ni pomoże on do 2000 jest i tak zamknięty nic to nieda
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez biniloluk » 14 sty 2009, 23:47

przepraszam za błędy gdzieś mi klawiatur nie łapie wszystkich liter co do zaworów tu możesz sobie sprawdzić nie masz hydraulicznych

http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... &blk=1200G
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez gregor035 » 14 sty 2009, 23:49

to co mam zrobić czy jakiś mechanik będzie to umiał zrobić jak mu powiem o co chodzi
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez gregor035 » 14 sty 2009, 23:51

dzięki pomału łapie o co tu chodzi na forum
Ostatnio edytowano 14 sty 2009, 23:57 przez gregor035, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez poflek » 14 sty 2009, 23:51

gregor035 i biniloluk proszę nie pisać nowych postów pod własnym !! Zamiast tego używa się przycisku "zmień".
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez biniloluk » 14 sty 2009, 23:58

to ten mechanik musi być słaby bo zawory reguluje się standardowo płytkami płytka kosztuje około 3 do 5 zł trzeba zmierzyć jakie są teraz luzy i kupić cieńsze że by luzy były 0,25 0,30 na zimnym silniku


sory ssący 0,25 na zimno 0,30 na gorąco wydechowy 0,35 na zimno 0,40 na gorąco

po czym ten mechanik stwierdził że są hydrauliczne wysłałem ci linka na tej stronie jest cały silnik rozrysowany w poszczególnych częściach
Ostatnio edytowano 15 sty 2009, 00:01 przez biniloluk, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez gregor035 » 15 sty 2009, 00:06

dzięki przekarze mu to
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez biniloluk » 15 sty 2009, 00:10

jak byś miał jeszcze jakieś wątpliwości pytaj jeżdżę już trochę tym modelem obecnie mam już drugi silnik a poprzedni robiłem dosłownie wszystko
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez marek63hd » 15 sty 2009, 12:17

Ktoś tu na forum miał instrukcję do diesla.Było w niej napisane że w niższych temperaturach (tym bardziej minusowych) przy pierwszym starcie trzeba odpalac silnik z pedałem "gazu" wciśniętym do podłogi.Wcześniej miałem podobne problemy.Teraz żadnych.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez biniloluk » 15 sty 2009, 13:24

tylko że parę osób przeczytało większość porad z forum i ta z pedałem gazu z filterkiem przepływowym zaworem startowymi i jeszcze parę innych są porostu nieskuteczne sprawdziłem je wszystkie w zeszłym roku
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez marek63hd » 15 sty 2009, 14:20

Jeśli chodzi o odpalanie z gazem to tak podaje instrukcja fabryczna.Ja odkąd zacząłem odpalac w ten sposob w minusowych temperaturach nie mam żadnych problemów. Byc może kolega gregor035 ma już końcówkę silnika. Nie ma co się łudzic stan licznika bardzo rzadko odpowiada rzeczywistości.
m63hd MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE
www.weteran.warszawa.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 17:09
Posty: 158
Skąd: Warszawa

Postprzez biniloluk » 15 sty 2009, 15:01

tu się zgadzam jak już niema silnika to wszystkie zabiegi pomogą jak umarłemu kadzidło
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez gregor035 » 16 sty 2009, 18:36

hej chłopaki pale go teraz z pedałem gazu i nie ma problemu ale widzę że wy też tak palicie czyli mazdy tak już mają.Dzięki za porady.
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Postprzez gregor035 » 16 sty 2009, 18:38

aha silnik mam dobry byłem na sprawdzeniu cisnienie jest super wtryski nie leją a reszta też jest ok
Początkujący
 
Od: 13 sty 2009, 21:12
Posty: 14
Skąd: braniewo
Auto: mazda 626 comprex 92r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6