Spaliny wydobywające się z filtra powietrza

Postprzez slawekpodkon » 2 cze 2008, 09:49

czy normalna rzecza sa spaliny wydobywajace sie z obudowy filtra powietrza auto nie chcialo mi zapalic dlugo je krecilem gdy juz odpalilo kleby dymu zaczely sie wydobywac z obudowy filtra powietrza
Ostatnio edytowano 3 cze 2008, 12:10 przez slawekpodkon, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 3 paź 2007, 18:16
Posty: 12
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 comprex 1996r

Postprzez maciekkr » 2 cze 2008, 18:14

Każdy posiadacz comprexa zada wcześniej czy później to pytanie ;)
Na początek przeczytaj tę stronę: http://www.comprexservice.com , poszukaj też na forum, jest tego sporo.
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2008, 20:53
Posty: 43
Skąd: Kraków
Auto: 626 comprex

Postprzez cholmar » 2 cze 2008, 22:15

Wygląda na to, że masz problem z sprężarką.
Mocno hałasuje? Może coś z dolotem, paskami, zawór startowy- tu napewno jest coś nie tak. itp.
przejrzyj cały dolot.
Początkujący
 
Od: 19 sie 2006, 16:50
Posty: 26
Skąd: Łódz
Auto: 626 comprex 92'

Postprzez slawekpodkon » 3 cze 2008, 08:15

Paski powymienialem tydzien temu , wczoraj filtr powietrza filtr paliwa . Comprexu nie slychac przynajmniej mi sie tak wydaje , po uruchomieniu auta ( odpala z pierwszego )(swiece zar . wymienione)pracuje rowno do momentu dodania gazu ma problem przekroczyc 1.5 tys. dusi sie i kopci dodaje powoli gazu kilka razy jak przekroczy 1.5 tys jest ok ale czasami zgasnie i jest problem kreci ale nie odpala odkrecilem obudowe filtra pow. zaczely wydobywac sie kleby siwego dymu ( gdy zonie sie taka akcja przydarzyla odlaczyla klemy aku. i chciala gasic auto} zapalil bez filtra pokopcil jeszcze troche i znow bylo ok. na luzie jak go przegazuje to jest ok dopiero ok 5000 tys sie dusi i kopci na siwo .Ostatnio rozpedzilem go do 170 km\h niewiem co mu jest szkoda mi go sprzedawac bo za duzo ostatnio wlozylem . A z ta turbina to przy sypaniu sie comprexu jest to bardzo slyszalne czy trzeba sie wsluchac jak kupowalem to <glupek2> to gosc regenerowal comprex ok roku to teraz bedzie jakies dwa lata po regeneracij ja czyli ok 25000 km regeneracja w comprexserwis pulawy .
Początkujący
 
Od: 3 paź 2007, 18:16
Posty: 12
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 comprex 1996r

Postprzez karaluch85 » 3 cze 2008, 09:01

Hmmm też miałem coś takiego, poszukałem na forum oraz google i się okazało, że to pasek alternatora.
Minął tydzień od wymiany, ok 500km a objawy nie wróciły.
Jednak piszesz, że paski wymieniałeś, więc albo problem jest gdzie indziej, albo masz nieodpowiedni pasek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2008, 10:47
Posty: 37
Skąd: Warszawa

Postprzez xANDy » 3 cze 2008, 09:18

slawekpodkon napisał(a):regeneracja w comprexserwis

Jeśli u grzesia to spokojnie – po prostu paski robią swoje, bo
slawekpodkon napisał(a):Paski powymienialem tydzien temu (...) zaczely wydobywac sie kleby siwego dymu
Czyli spaliny wracają przez sprężarkę.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez slawekpodkon » 3 cze 2008, 09:59

a jak spaliny wracaja przez sprerzarke to co to oznacza
Początkujący
 
Od: 3 paź 2007, 18:16
Posty: 12
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 comprex 1996r

Postprzez slawekpodkon » 3 cze 2008, 10:06

i czy pasek alternatora ma rolke napinajaca
Początkujący
 
Od: 3 paź 2007, 18:16
Posty: 12
Skąd: skierniewice
Auto: mazda 626 comprex 1996r

Postprzez Grzyby » 3 cze 2008, 10:18

slawekpodkon, proszę o poprawne nazwanie tematu (zgodne z regulaminem działu)

I nie pisz postów jeden pod drugim – masz przy każdym poście przycisk "zmień"
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez cris66 » 10 paź 2009, 17:32

slawekpodkon napisał(a):czy normalna rzecza sa spaliny wydobywajace sie z obudowy filtra powietrza auto nie chcialo mi zapalic dlugo je krecilem gdy juz odpalilo kleby dymu zaczely sie wydobywac z obudowy filtra powietrza

Dołączam się do postu.Mam identyczny objaw.Auto (Mazda 626 2,0 Comprex z 1994r)nie odpala a po zdjęciu obudowy filtra powietrza wydobywa się dymek( ale nie od strony kolektora tylko z dolnej części) Jak juz zapali i się zagrzeje to i tak po zgaszeniu nie moge go ponownie uruchomić.
Początkujący
 
Od: 10 paź 2009, 17:19
Posty: 4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6