Problemy z bagnetem – dymi, chlapie olejem

Postprzez Bruchu » 17 lut 2008, 14:09

Panowie mam pytanko .po wyciągnięciu bagnetu od sprawdzana oleju przy włączonym silniku strasznie mi chlapie .Czy to normalne czy to już koniec mojego silnika .ćzy mam się rozglądać za nowym (używanym) pomocy
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez Issues » 17 lut 2008, 14:21

Wsadz bagnet nie bedzie chlapać hahaha
A tak na powaznie stan oleju sprawdza sie na zgaszonym silniku ktory musi troszke odstac
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 wrz 2007, 19:42
Posty: 50
Skąd: Łochów
Auto: M6 2.0 mzr-cd 121KM 03r. oraz MB W203 05 1.8K. M3 1.6pb 09,1.6dx2 07/09 2.0MZR-CD 09 , W163 400cdi 02, V50 2.0D 05.

Postprzez Bruchu » 17 lut 2008, 15:03

jak sie sprawdza stan to wiem ale kiedyś podczas jazdy trochę sie wysunął i mi trochę silnik pobrudziło .możliwe że bagnet się wyrobił i ma luz
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez zetek » 17 lut 2008, 20:07

Silnik ma przedmuchy.
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez Bruchu » 19 lut 2008, 17:34

Spoko mi odpala i dynamikę też ma to może jeszcze trochę pociągnie .Uszczelniłem ten bagnet i już mam nadzieję ze będzie ok.A tak na marginesie czy ktoś zna może jakiegoś machera z okolic Częstochowy co ma pojęcie o comprex-ach.
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez zetek » 19 lut 2008, 17:49

Znajomego Mazda też miała ducha i to bardzo dużego. Paliła bez problemu na zimnym i ciepłym. Ale jak wyciągłeś bagnet to dmuchała. Przed sprzedażą wlał doktora i przestało. Przyszedł klient, pierwsze co zrobił na odpalonym silniku to miarka w górę, oczywiście wszystko było ok bo doktorek pomógł i tak ją kupił. Pewnie po tygodniu jak wlał nowy olej to wiedział, że miarką już dmucha.
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez Jaksa » 20 lut 2008, 00:04

Silnik ma przedmuchy.
Dokładnie ( nie wymieniaj tylko samych pierscieni bo dają efekt na chwile – w dieslach z tej epoki ;) owalizuje sie cylinder )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 20 lut 2008, 00:19

Jaksa napisał(a):w dieslach z tej epoki oczko owalizuje sie cylinder


taki "urok" RFCX-a :P :|

jednak nie ma to jak DiTD hahaha
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bruchu » 20 lut 2008, 00:35

Nie bardzo wiem co to znaczy owalizuje się cylinder(robi sie szlif?)czyli remont całego silnika ?Są to chyba wysokie koszty?
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez tomekrvf » 20 lut 2008, 00:47

Riki napisał(a):jednak nie ma to jak DiTD

Przyjdzie czas na pompę <lol>
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Riki » 20 lut 2008, 00:52

tomekrvf napisał(a):Przyjdzie czas na pompę


:D

Nie prędko ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez brii » 20 lut 2008, 00:56

Bruchu – w naszym miasteczku nie znajdziesz nikogo kto miał styczność więcej niż raz z tym silnikiem :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Globy » 20 lut 2008, 11:01

Bruchu napisał(a):Nie bardzo wiem co to znaczy owalizuje się cylinder(robi sie szlif?)czyli remont całego silnika ?Są to chyba wysokie koszty?

Niestety robi sie jajko, wiec trzeba robic kompleksowy remont. Jezdzij, ile sie da ;) Jaki przebieg auta?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Bruchu » 20 lut 2008, 18:51

Mój przebieg to 250tys na zegarze a tak naprawdę ile jest to Magda wie.Auto mam 4 miesiące i więcej wiadomości o silniku nie mam .Będę miał trochę czasu to skoczę na pomiary ciśnienia .
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez siegu » 24 lut 2008, 19:04

tomekrvf napisał(a):Przyjdzie czas na pompę

Oj tak, ale przy następnej wymianie rozrzadu <lol> :P
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez Bruchu » 24 lut 2008, 22:30

siegu napisał(a):
tomekrvf napisał(a):Przyjdzie czas na pompę

Rozrząd wymieniłem zaraz po zakupie i zrobiłem na tym pasku dopiero 4000 .A jeżeli wam chodzi o pompę wody to z oględzin mechanika jest spoko.
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez Bruchu » 24 lut 2008, 22:41

siegu napisał(a):
tomekrvf napisał(a):Przyjdzie czas na pompę

Oj tak, ale przy następnej wymianie rozrzadu <lol> :P


Pasek wymieniłem zaraz po zakupie i zrobiłem na nim 4000 .Jeżeli wam chodzi o pompę wody to mechanik jak wymieniał pasek to z jego oględzin wynikało że jest ok.Ale jaka jest prawda to się przekonam
Magda comprex to jest to
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 12:56
Posty: 15
Auto: 626 comprex 94

Postprzez kubex23 » 25 lut 2008, 09:28

Bruchu moim zdaniem nie masz sie czym przejmowac,mialem dwie mazdy 626 z silnikiem diesla i w obydwuch chlapalo olejem po wyjeciu bagnetu,dodam ze jedno z tych aut mialo przejechane 114 tys KM.To o niczym nie swiadczy,i takie opinie znawcow ze silnik ma przedmuchy sa kant pupy rozbic.Po prostu w mazdach to normalne ze moze troche chlapac i juz.
kubex23
 

Postprzez zadra » 25 lut 2008, 10:41

Mi również po wyjęciu miarki chlapie na silnik :|

Znalazłem jednak sposób, aby temu zapobiec... jeżdżę z włożonym bagnetem – wówczas chlapanie nie występuje... :P

Nie spotkałem jeszcze auta, które by nie chlapało, – jest dziura w silniku, to coś zawsze musi wylecieć!!! ;)

Nie ma się czym przejmować, wsiadać, jeździć i miarki pilnować!
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3152 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez cholmar » 26 lut 2008, 01:17

muunek napisał(a):Nie spotkałem jeszcze auta, które by nie chlapało, – jest dziura w silniku, to coś zawsze musi wylecieć!!! ;)



Ja się spotkałem.
U mnie nic nie chlapie. Nie kopci jest ok.
pozdr.
Początkujący
 
Od: 19 sie 2006, 16:50
Posty: 26
Skąd: Łódz
Auto: 626 comprex 92'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6