Pompa wtryskowa pada (?)

Postprzez Gość » 22 lut 2007, 14:59

Kiedy próbuje odpalić samochód to trwa to strasznie długo zanim zaskoczy. Mieli ten rozrusznik i mieli i żadnej reakcji. Kiedy jednak już zaskoczy, to potem wszytsko jest ok. Nawet jak go wyłącze, to potem odpalając go w najbliższym czasie też problemów nie ma. Pojawiąją się kiedy samochód długo stoi, np po nocy. Mechanik powiedział że to prawdopodobnie dlatego, że pompa wtryskowa się sypie i cofa paliwo, albo nieprawidłowo je podaje ?? Nie znam się powiem szczerze <glupek2>
Gość
 

Postprzez xANDy » 22 lut 2007, 15:47

Pierwsze co sprawdzić należy, to własnie zobaczyć co dzieje się z paliwem – do pompy przecież przychodzą wężyki, niektóre są przezroczyste, jest filtr itd. sprawdź czy gdzieś po kilku godzinach nie pojawiają się pęcherzyki, powietrze, czy cofa się, czy w ogóle jest paliwo w wężykach po nocnym postoju.

Mam propozycję – nie wiem czy w tej pompie jest tak samo – ale włącz kluczyk i poczekaj 20 sek. zanim pokręcisz rozrusznikiem. Czy wtedy odpali od razu czy też trzeba będzie kręcić?

Czy sprawdzałeś stan świec?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Gość » 22 lut 2007, 15:55

xANDy napisał(a):Mam propozycję – nie wiem czy w tej pompie jest tak samo – ale włącz kluczyk i poczekaj 20 sek. zanim pokręcisz rozrusznikiem. Czy wtedy odpali od razu czy też trzeba będzie kręcić?
Czy sprawdzałeś stan świec?


Zawsze klika-kilkanascie sekund zanim odpale, czekam na to charakterystyczne "pyknięcie" świec. Nie sprawdzałem ich stanu, ale swoje lata już mają. Podobnie jak samochód :D Wspominałem że jest z 91 roku ?