Witam,
W związku z problemami z rozruchem zimnego silnika podejrzenie padło na potencjalnie zbyt słabą kompresję – w zależności od cylindra wynosi ona 24-25 atmosfer.
Pytanie czy taka kompresja może powodować problem z odpaleniem i jakie są nominalne wartości (ew. jakie w miarę sensowne) dla tego silnika.
Z góry dzięki za podpowiedzi,
Tomek
Prawidłowe ciśnienie sprężania / kompresja Mazda 626 GE 2.0 Comprex
Strona 1 z 1
- Od: 15 lip 2015, 22:12
- Posty: 16 (1/0)
- Skąd: Bielawa
- Auto: Mazda 626 IV Hatchback 2.0 D GLX Comprex 75KM 1997
Ponad 320 000 przebiegu https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56A2D5CB
https://www.facebook.com/roland.walaszczyk?fref=photo
stopień sprężania to nie to samo co kompresja..
stopień sprężania to stosunek objętości cylindra w DMP do GMP więc to trochę mylne.
Kompresja natomiast, to po prostu ciśnienie sprężania.
stopień sprężania to stosunek objętości cylindra w DMP do GMP więc to trochę mylne.
Kompresja natomiast, to po prostu ciśnienie sprężania.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6