Po regeneracji głowicy – nie odpala

Postprzez Tomcio1972 » 21 sty 2012, 12:59

Witam , po regeneracji głowicy ( planowanie , uszczelniacze , zawory ) moja mazda nie chce odpalić .
Proszę o porady tych co może miel już taki przypadek – mam utrudniony dostęp do auta stoi u mechanika ale zawsze mogę zadzwonić lub popedałować rowerem :D
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez zadra » 21 sty 2012, 15:45

coś źle poskładali.
dużo czynników do sprawdzenia:
rozrząd, luzy zaworowe, inne podzespoły, może kąt wtrysku...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez biniloluk » 22 sty 2012, 03:07

najprawdopodobniej ze sznurka by zapaliło ale na 2 cylindrach

przyczyna

na kole od pompy wtryskowej są dwa znaki bynajmniej u mnie tak jest jeden naprzeciwko drugiego i najprawdopodobniej ustawił go akurat o 180 stopni zapłon niby nic ale czasem robiąc cały dzień pod koniec dniówki można się pomylić
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez Tomcio1972 » 22 sty 2012, 12:53

a ja to podejrzewam , że raz luzy zaworowe pewno spierniczył gość od głowicy
(ten co regenerował w zakładzie ) a dwa to pewnie pomylił znaki na pompie i mam nadzieję ,że w końcu jak to posprawdza w poniedziałek to auto ruszy
jeszcze jedno głupie pytanie jeżeli chodzi o wtryski to są one jednakowe ?, czyli jeżeli dajmy na to pozamieniał je miejscami nie będzie to miało wpływu na pracę silnika ?
przepraszam za głupie pytanie ale człowiek uczy się całe życie <glupek2>
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez zadra » 24 sty 2012, 23:31

ruszyło coś?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Tomcio1972 » 25 sty 2012, 14:08

jasne idiota nie wymienił podkładek pod wtryskami chuba i spiepszało paliwo madzia chula jak nówka sztuka cała przyjemnośc kosztowała mnie 1200 z wymianą pierścieni czyli silniczek chyba jak nowy :) chyba jestem idiotą pchać kasę w padlinkę :D
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez zadra » 25 sty 2012, 22:46

chyba jestem idiotą pchać kasę w padlinkę


ja mam to samo.. aktualnie pęknie chyba z 600zł na naprawy hamulców, alternatora i pasków...
Auto nie jest wartościowe, ale mam porównanie u kumpli z VW.. dwa razy w ciągu kwartału pompę wtryskową robił, turbinę naprawiał... golfy są nie do zaj....nia. <lol> – jeździ nim od 6-u miesięcy..
Inny w mercedesie, w ub. roku położył ok 6000zł za skrzynie biegów i regenerację wtrysków...
Dlatego ja pcham moje pieniążki w tą krówke i nawet dla zwiększenia osiągów zamierzam pomalować kółka pasowe na jakiś rażący kolor, a co! <spoko>

Najważniejsze,że nadal jeździsz autem, jest nas coraz mniej.. papa
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez Tomcio1972 » 26 sty 2012, 21:10

w poprzednie władowałem tyle , że dwa bym kupił w super stanie :D a na koniec tirem mnie pocałował w du...
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez Sputnik1 » 28 sty 2012, 19:39

Jak tylko blachy dobre to można inwestować :)
Tomcio1972 napisał(a):cała przyjemnośc kosztowała mnie 1200 z wymianą pierścieni

A czy te pierscienie oraz panewki korbowodów były już dużo zużyte?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2011, 15:37
Posty: 128
Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3

Postprzez Tomcio1972 » 29 sty 2012, 14:27

niestety nie :D można je było spokojnie zostawić
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez Tomcio1972 » 7 lis 2012, 19:03

ech chyba dam sobie spokój z comprexem po 10 miesiącach od remontu znów to samo wywalanie płynu bąble w zbiorniczku ... żal a takie fajne auto podjadę jeszcze do mechanika niech popatrzy a w końcu pewnie na złom ... <płacze>
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez zadra » 7 lis 2012, 21:30

Tomcio, czy przegrzałeś silnik?
Przychodzi do głowy uszczelka pod głowicą – może kiepską założyłeś poprzednio i nie wytrzymała?
Może warto wymienić po raz kolejny samą uszczelkę? jeśli już spisałeś ją na złomowanie, to spróbuj wykonać to sam, ew. daj mechanikowi już bez planowania głowicy(wiem, zjecie mnie za to) tylko wymiana na markową i może jeszcze pojeździsz?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez biniloluk » 7 lis 2012, 22:04

witam trzeba sprawdzić głowice na szczelność jak będzie szczelna (nie ma pęknięć) to ją przeszlifuj zakładaj nową uszczelkę sprawdź śruby czy nie są za długie (czy są nie wyciągnięte)

ps mam do sprzedania nie drogo nową uszczelkę pod głowicę firmy TACOMA(oczywiście metalowa kuta) plus nowe śruby ERLINGA
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez zadra » 7 lis 2012, 23:44

trzeba sprawdzić głowice na szczelność


Wydaje mi się,że jeśli po poprzedniej naprawie prawie rok było o.k., to po prostu uszczelka puściła-nie wykluczam pęknięcia głowicy, ale Tomcio wspomniał o złomowaniu, czyli nie chce ładować kasy w auto, któremu TO nie służy..

Dobra uszczelka, wymienić śruby i cieszyć się jazdą jeszcze przez jakiś czas..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez biniloluk » 7 lis 2012, 23:57

sprawdzenie szczelności to tylko 50zł a może dać konkretną odpowiedź u mnie też kiedyś myślałem że to uszczelka z planowałem głowice podłożyłem nowy oryginał rok było dobrze a potem się okazało że jednak nie i głowica była pęknięta
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez zadra » 8 lis 2012, 00:41

Myslałem,że kontrola głowicy więcej kosztuje..ale zisrnko do ziarnka i świnka skarbonka ciężaru już nie udźwignie...

Właśnie sprawdziłem na Alle...o – silnik kpl 700zł.
Ciekawe w jakim stanie hmmm
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez biniloluk » 8 lis 2012, 00:44

zgadza się a auto ma już bardziej wartość sentymentalną niż rynkową

z tym różnie bywa ja kupiłem kiedyś silnik za 600zł z padniętym comprexem silnik okazał się igła
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez Tomcio1972 » 8 lis 2012, 17:00

odpowiadając na pytania
auta nie przegrzałem – raczej jeżdżę jak emeryt – nie zdecydowałem co robić może jeszcze spróbuję z uszczelką tylko muszę znaleźć lepszego machera bo ten poprzedni nie potrafił poskładać jak należy
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6