Po regeneracji głowicy – nie odpala
Strona 1 z 1
Witam , po regeneracji głowicy ( planowanie , uszczelniacze , zawory ) moja mazda nie chce odpalić .
Proszę o porady tych co może miel już taki przypadek – mam utrudniony dostęp do auta stoi u mechanika ale zawsze mogę zadzwonić lub popedałować rowerem
Proszę o porady tych co może miel już taki przypadek – mam utrudniony dostęp do auta stoi u mechanika ale zawsze mogę zadzwonić lub popedałować rowerem
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
coś źle poskładali.
dużo czynników do sprawdzenia:
rozrząd, luzy zaworowe, inne podzespoły, może kąt wtrysku...
dużo czynników do sprawdzenia:
rozrząd, luzy zaworowe, inne podzespoły, może kąt wtrysku...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
najprawdopodobniej ze sznurka by zapaliło ale na 2 cylindrach
przyczyna
na kole od pompy wtryskowej są dwa znaki bynajmniej u mnie tak jest jeden naprzeciwko drugiego i najprawdopodobniej ustawił go akurat o 180 stopni zapłon niby nic ale czasem robiąc cały dzień pod koniec dniówki można się pomylić
przyczyna
na kole od pompy wtryskowej są dwa znaki bynajmniej u mnie tak jest jeden naprzeciwko drugiego i najprawdopodobniej ustawił go akurat o 180 stopni zapłon niby nic ale czasem robiąc cały dzień pod koniec dniówki można się pomylić
a ja to podejrzewam , że raz luzy zaworowe pewno spierniczył gość od głowicy
(ten co regenerował w zakładzie ) a dwa to pewnie pomylił znaki na pompie i mam nadzieję ,że w końcu jak to posprawdza w poniedziałek to auto ruszy
jeszcze jedno głupie pytanie jeżeli chodzi o wtryski to są one jednakowe ?, czyli jeżeli dajmy na to pozamieniał je miejscami nie będzie to miało wpływu na pracę silnika ?
przepraszam za głupie pytanie ale człowiek uczy się całe życie
(ten co regenerował w zakładzie ) a dwa to pewnie pomylił znaki na pompie i mam nadzieję ,że w końcu jak to posprawdza w poniedziałek to auto ruszy
jeszcze jedno głupie pytanie jeżeli chodzi o wtryski to są one jednakowe ?, czyli jeżeli dajmy na to pozamieniał je miejscami nie będzie to miało wpływu na pracę silnika ?
przepraszam za głupie pytanie ale człowiek uczy się całe życie
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
ruszyło coś?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
jasne idiota nie wymienił podkładek pod wtryskami chuba i spiepszało paliwo madzia chula jak nówka sztuka cała przyjemnośc kosztowała mnie 1200 z wymianą pierścieni czyli silniczek chyba jak nowy chyba jestem idiotą pchać kasę w padlinkę
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
chyba jestem idiotą pchać kasę w padlinkę
ja mam to samo.. aktualnie pęknie chyba z 600zł na naprawy hamulców, alternatora i pasków...
Auto nie jest wartościowe, ale mam porównanie u kumpli z VW.. dwa razy w ciągu kwartału pompę wtryskową robił, turbinę naprawiał... golfy są nie do zaj....nia. – jeździ nim od 6-u miesięcy..
Inny w mercedesie, w ub. roku położył ok 6000zł za skrzynie biegów i regenerację wtrysków...
Dlatego ja pcham moje pieniążki w tą krówke i nawet dla zwiększenia osiągów zamierzam pomalować kółka pasowe na jakiś rażący kolor, a co!
Najważniejsze,że nadal jeździsz autem, jest nas coraz mniej..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
w poprzednie władowałem tyle , że dwa bym kupił w super stanie a na koniec tirem mnie pocałował w du...
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Jak tylko blachy dobre to można inwestować
A czy te pierscienie oraz panewki korbowodów były już dużo zużyte?
Tomcio1972 napisał(a):cała przyjemnośc kosztowała mnie 1200 z wymianą pierścieni
A czy te pierscienie oraz panewki korbowodów były już dużo zużyte?
Wyłącz TV, Włącz myślenie
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
http://www.prisonplanet.pl/ ,
http://zmianynaziemi.pl/ ,
http://alexjones.pl/ ,
http://www.globalnaswiadomosc.com/ ,
http://www.youtube.com/user/crewEKS
- Od: 27 lis 2011, 15:37
- Posty: 128
- Skąd: gdzieś na zachód od Bajkonuru :)
- Auto: Poczciwa Honda :)
D15Z3
niestety nie można je było spokojnie zostawić
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
ech chyba dam sobie spokój z comprexem po 10 miesiącach od remontu znów to samo wywalanie płynu bąble w zbiorniczku ... żal a takie fajne auto podjadę jeszcze do mechanika niech popatrzy a w końcu pewnie na złom ...
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Tomcio, czy przegrzałeś silnik?
Przychodzi do głowy uszczelka pod głowicą – może kiepską założyłeś poprzednio i nie wytrzymała?
Może warto wymienić po raz kolejny samą uszczelkę? jeśli już spisałeś ją na złomowanie, to spróbuj wykonać to sam, ew. daj mechanikowi już bez planowania głowicy(wiem, zjecie mnie za to) tylko wymiana na markową i może jeszcze pojeździsz?
Przychodzi do głowy uszczelka pod głowicą – może kiepską założyłeś poprzednio i nie wytrzymała?
Może warto wymienić po raz kolejny samą uszczelkę? jeśli już spisałeś ją na złomowanie, to spróbuj wykonać to sam, ew. daj mechanikowi już bez planowania głowicy(wiem, zjecie mnie za to) tylko wymiana na markową i może jeszcze pojeździsz?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
witam trzeba sprawdzić głowice na szczelność jak będzie szczelna (nie ma pęknięć) to ją przeszlifuj zakładaj nową uszczelkę sprawdź śruby czy nie są za długie (czy są nie wyciągnięte)
ps mam do sprzedania nie drogo nową uszczelkę pod głowicę firmy TACOMA(oczywiście metalowa kuta) plus nowe śruby ERLINGA
ps mam do sprzedania nie drogo nową uszczelkę pod głowicę firmy TACOMA(oczywiście metalowa kuta) plus nowe śruby ERLINGA
trzeba sprawdzić głowice na szczelność
Wydaje mi się,że jeśli po poprzedniej naprawie prawie rok było o.k., to po prostu uszczelka puściła-nie wykluczam pęknięcia głowicy, ale Tomcio wspomniał o złomowaniu, czyli nie chce ładować kasy w auto, któremu TO nie służy..
Dobra uszczelka, wymienić śruby i cieszyć się jazdą jeszcze przez jakiś czas..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
sprawdzenie szczelności to tylko 50zł a może dać konkretną odpowiedź u mnie też kiedyś myślałem że to uszczelka z planowałem głowice podłożyłem nowy oryginał rok było dobrze a potem się okazało że jednak nie i głowica była pęknięta
Myslałem,że kontrola głowicy więcej kosztuje..ale zisrnko do ziarnka i świnka skarbonka ciężaru już nie udźwignie...
Właśnie sprawdziłem na Alle...o – silnik kpl 700zł.
Ciekawe w jakim stanie hmmm
Właśnie sprawdziłem na Alle...o – silnik kpl 700zł.
Ciekawe w jakim stanie hmmm
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
odpowiadając na pytania
auta nie przegrzałem – raczej jeżdżę jak emeryt – nie zdecydowałem co robić może jeszcze spróbuję z uszczelką tylko muszę znaleźć lepszego machera bo ten poprzedni nie potrafił poskładać jak należy
auta nie przegrzałem – raczej jeżdżę jak emeryt – nie zdecydowałem co robić może jeszcze spróbuję z uszczelką tylko muszę znaleźć lepszego machera bo ten poprzedni nie potrafił poskładać jak należy
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6