Przekaźnik świec żarowych i świecąca kontrolka

Postprzez Tomcio1972 » 25 paź 2012, 21:53

a co świece nie grzeja?
przekaźnik 1 powinien być obok chłodnicy ale sprawdź przewód plusowy na kostce obok akumulatora
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez luka095 » 25 paź 2012, 22:14

no chyba nie grzeją nie słychać wogóle przekaźnika, Auto ma duże problemy z odpaleniem po dłuższym postoju , nie mówiąc już o minusowej temperaturze, Przestudiowałem już tą stronę posprawdzałem wiele rzeczy w samochodzie ale nadal ma Ciężkie palenie.a Przekaźnik 1 z której strony chłodnicy, a i który przewód sprawdzić bo jestem troszkę zielony, mile widziane fotki :PPP, dzięki z góry
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 16:51
Posty: 25
Auto: Mazda 626 2.0 Comprex

Postprzez biniloluk » 25 paź 2012, 22:26

pomiędzy reflektorem od strony kierowcy a chłodnicą masz przekaźnik świec a po drugiej stronie chłodnicy masz przekaźnik od tej dużej świecy w kolektorze
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez luka095 » 25 paź 2012, 22:34

dziękuję ślicznie jutro sprawdzę i wszystko powiem, pozdrawiam

Dopisano 26 paź 2012, 17:46:

Koledzy wiecie co przekaźnik słychać stuka puka co parę sekund po przekręceniu kluczykiem, wydaje mi się że może się pompa zapowietrza i cofa się paliwo , co wy na to ?
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 16:51
Posty: 25
Auto: Mazda 626 2.0 Comprex

Postprzez Tomcio1972 » 26 paź 2012, 17:51

przekaźnik może działać a możesz nie mieć zasilania na świecach sprawdzałeś świece ?
najprościej żarówka na listwę kabelek do masy przekręć kluczyk i jak zaświeci masz zasilanie – wykręć świece i posprawdzaj każdą osobno tylko uważaj bo są naprawdę gorące :)
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 22:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez biniloluk » 26 paź 2012, 23:38

Tomcio1972 dobrze mówi sprawdź zasilanie listwy i wszystkie świece
zapowietrzaniem pompy wtryskowej raczej sobie odpuść bo na 99 % to nie to choć każdy przypadek jest zawsze trochę inny
z odpalaniem comprexa w zimę to temat rzeka powstało na ten temat wiele wątków na tym forum

jest kilkanaście rzeczy które należy sprawdzić a od których powinieneś zacząć
1 świece żarowe
2 zasilanie świec żarowe
3 filtr paliwa
4 napięcie pasków alternator sprężarka
5 zawór startowy compexa
6 moment wyprzedzenie wtrysku
7 luzy zaworowe na zimno
8 sprawdzić czy czasami nie jest zapchany intercooler (towarzyszy temu spadek mocy)
9 ciśnienie sprężania

i toby było tyle na początek

powiedz mi kolego jeszcze na jakim oleju jeździsz
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez zadra » 27 paź 2012, 15:29

Koledzy:
Luzy zawodowe ma ciepło...
Na moje,to będzie coś z paliwkiem. Nie że od razu pompa do regeneracji,czy wtryski; ale: poluzuj którąś nakretke przy wtryskiwwcześnieu i sprawdź,czy w czasie odwołania leci paliwo.
Tak na marginesie,to ja zapytam czy nie masz przypadkiem autoalarmu? To tłumaczyłoby wszystko.

Gdybyś miał kłopoty że świecami zarowymi,to przy aktualnych temperaturach powinieneś jeszcze odpalic w związku z panującą w cylindrach kompresja,no chyba że z tym jest problem..

Możesz mieć odcięcie zapłonu zrealizowane na pompie wtryskowej..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez biniloluk » 27 paź 2012, 15:59

muunek spoko luzy ustawiać na ciepło ale ja mówię o sprawdzeniu luzów to właśnie najlepiej na zimno bo chodzi o to że potrafią się na zimnym zrobić tak ciasne że podpierają zawory i kompresja wtedy ucieka
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 22:59
Posty: 340 (0/1)
Skąd: częstochowa
Auto: Mazda 626 GE 2.0D COMPREX

Postprzez zadra » 28 paź 2012, 10:17

Jeśli na.ciepłym są odpowiednie zalecane luzu,to nie powinny na zimnym podpierać trzonkow zaworowych,no ale O.K. Nie roztrzasajmy aż tak bardzo tego problemu,nie o to chodzi przecież.
Do czasu aż nie będzie potwierdzenia ze strony właściciela to ja obstawiam że ten cyrk z odpalaniem jest z winy zasilania paliwa. Nie koniecznie przez jakieś niedomaganie układu-może jak wcześniej sugerowałem jakieś zabezpieczeniem antykradziezowe+słaby akumulator mogą prowadzić do podobnych zjawisk.

Niestety teraz,to tylko gdybanie Autor musi we własnym zakresie sprawdzić kilka punktów na.wyposażonej przez nas liście i mam nadzieję podzieli się informacjami.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez luka095 » 28 paź 2012, 13:22

koledzy dziękuję za wasz wskazówki , część z nich już sprawdziłem wcześniej między innymi:
Na początek dodam ze 2 mechaników stwierdziło że jest uszkodzony Comprex głośno chodzi i słychać tarcie ( prawdopodobnie łożyska), czy ma to coś do palenia hm spróbuje jutro ominąć comprex poprzez odpięcie wężów dolotowych,
Dodam jeszcze że:
Zawór startowy był czysty w miarę ale i tak bo wyczyściłem
Intercooler także nie zatkany swobodnie przez niego powietrze przepływa (lecz nie czyściłem go bo wydawał mi się w porządku ).
Następną rzeczą jest to że silnikiem zaczyna telepać prawdopodobnie się dławi spalinami, i po odpaleniu w okolicach wydechu za samochodem pełno sadzy.

Dopisano 28 paź 2012, 13:27:

dodam jeszcze ze pasek po zapaleniu także piszczy , to jest właśnie pasek do comprexa, wiem powinienem wymienić , do alternatora tez mam zamiar wymienić tylko brak czasu , a z tym Paliwem też coś podejrzewam , powinienem zacząć od wymiany filtra?
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 16:51
Posty: 25
Auto: Mazda 626 2.0 Comprex

Postprzez zadra » 28 paź 2012, 22:49

Comprex głośno chodzi i słychać tarcie

powinieneś zacząć od tego...

wyeliminuj wpływ sprężarki na pracę motoru.
później go napraw, wymień paski i możesz jeździć.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3153 (35/85)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez luka095 » 28 paź 2012, 23:00

dzięki wielkie jutro spróbuje odłączę comprex poprzez ściągniecie wężów i zobaczę czy są zmiany w odpalaniu
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 16:51
Posty: 25
Auto: Mazda 626 2.0 Comprex

Postprzez luka095 » 5 lis 2012, 07:07

Panowie chcę poinformować że samochód po odłączeniu turbiny zapala normalnie tylko ze przy temperaturze -1 sprawdzałem a jak będzie zima to jeszcze nie wiem dodam że po odpaleniu z comprexu wydobywa się dość spora ilość dymu .
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 16:51
Posty: 25
Auto: Mazda 626 2.0 Comprex

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6