Z tego co piszesz to ja mam kumulację; problem z obrotami-pompa, poranne dymienie-remont góry lub dołu silnika
Nie koniecznie pisałem że to może być wiele przyczyn jak bym miał wyszczególnić wszystkie to bym napisał poradnik tutaj
który pisze już 0,5 roku
Tak to jest z comprexami,że czasami objawy są błędnie odczytywane przez nieznających tematu mechaników
Zgadza się Dałem gościowi zarobić żeby mi wymienił wiązke do alternatora a przez niego altka miałem do kapitalnego remontu
muunek napisał(a):to bardzo częstą przypadłością jest ślizgający się pasek alternatora (napędza on ,czy raczej synchronizuje pracę sprężarki) objawami są nagła utrata mocy, ostre dymienie na czarno, piski z komory silnika.
po naciągnięciu paska objawy znikają
Dokładnie nieraz szuka się dziury w całym najpierw jest szukajka i dopiera powinno się zapytać
muunek napisał(a):ale w comprexach są chyba podkładki regulacyjne
Dokładnie
Baj napisał(a):A jak powiedział mój zaprzyjażniony mechanik zaczynaj zawsze od najtańszych rzeczy zeby
Mądra myśl moja to sprawdz i dopiero wymieniaj
Bruchu napisał(a):Mój rano zakopci tylko przy odpaleniu przez 2 3 sek a potem jest ok .,ale jak przycisnę do dechy to idzie czarna chmura
weź pod uwagę że silnik chodzi na ssaniu i dostaje bogatszą mieszankę
maciekkr napisał(a):conti
Tyle lat co robie jeszcze z nim się nie spodkałem sprawdz ile on normalnie kosztuje
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... fa7cc3e2d5
dołóż troszke i masz orginalny