witam,
niedawno zakupilem moja GE no i klima ponoc dzialala trzeba ja bylo tylko nabic.
dzis sie udalem na nabicie i odgrzybianie no i zonk, okazalo sie ze czynnik byl, i to az za duzo.
klima jednak nie dziala, a pan serwisant ktory chcial ja mlotkiem naprawiac powiedzial ze mnie to moze nawet 500zl skrobnac :/
wiec auto zabralem i sam rozebralem, no i jedyne co odkrylem to ze brak jest napiecia na sprzeglo sprezarki kiedy dziala wentylator chlodnicy ( a ten dziala zawsze bo tez cos jest walniete)
jak odlacze ten wentylator to klima dziala ale do czasu, jak sie cos rozgrzeje to na wyzszych obrotach slychac jakby gdzies cos uciekalo pod bardzo wysokim cisnieniem.
dodam ze nie ma drugiego wentylatora od klimy :/
probowalem to jakos posprawdzac i pospinac tak zeby wentylator startowal z klima i jakos to razem dzialalo ale nie moge dojsc do tego jak to wszystko jest powpinane w instalacje :/
Klima działa tylko na odłączonym wentylatorze (626 GE Compr)
Strona 1 z 1
a tak to dziala ze podpieta jest do wentylatora od cchlodnicy, tylko byloby wszystko dobrze gdyby idiota ktory to montowal zauwazyl, ze na wentylator z termostatu podawany jest minus a z przekaznika od klimy idzie plus. no i dopuki wentylator sie nie zalacza z termostatu (zimny silnik) to klim a dziala, jak pojdzie napiecie z termostatu to sie zwarcie robi i zonk :/
tylko teraz po tych kabelkach to nie moge dojsc gdzie jest wpiety w wwentylator ten przekaznik od klimy :/
tylko teraz po tych kabelkach to nie moge dojsc gdzie jest wpiety w wwentylator ten przekaznik od klimy :/
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
dobra, problem drugiego wentyla rozwiazany, przeloze tymczasowo z mojej ukochanej GD
tylko teraz pytanie gdzie mam wpiac ten drugi wentylator i gdzie wypiac kable zeby mi dalej zwarcia z tamtym nie zrobilo
tylko teraz pytanie gdzie mam wpiac ten drugi wentylator i gdzie wypiac kable zeby mi dalej zwarcia z tamtym nie zrobilo
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
tak jest od klimy, ale w tym momencie to i tak nie ma znaczenia bo padla sprezarka od klimy i jestem w trakcie poszukiwan :/
cos trzeszczalo no i wytrzeszczalo sprezarke :/
cos trzeszczalo no i wytrzeszczalo sprezarke :/
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
- Od: 6 gru 2007, 20:43
- Posty: 71
- Skąd: pod Olsztynem
- Auto: mazda 626 2.0 GE Specjal 1997
dzieki wszystkim za schematy duże piwo
problem z elektroniką już rozwiązałem
teraz zostało tylko kupic sprężarkę i gitara
problem z elektroniką już rozwiązałem
teraz zostało tylko kupic sprężarkę i gitara
- Od: 20 lip 2009, 21:41
- Posty: 149
- Skąd: Hańczowa/Gorlice
- Auto: była Mazda 626 GD 2.0 D
była Mazda 626 GE 2.0 D COMPREX
jest Mazda 626 GE 2.0i 16V 4WD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6