Problem z uruchomieniem silnika KL

Postprzez ppio » 21 wrz 2008, 20:17

wiesiek5 napisał(a):Zadzwoń jutro 502 585 605.

jutro zadzwonie dzięki
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez ppio » 22 wrz 2008, 13:01

dzis byłem u mechanika wieśka zmienił świece na nowe auto odpaliło
musze jeszcze raz pojechać do niego i usunąć przyczyne niszczenia się
świec,bo po ostygnięciu silnika przez pare godzin postoju silnik nie odpala.
Ostatnio edytowano 25 wrz 2008, 08:02 przez ppio, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez maxim_wawa » 22 wrz 2008, 13:10

co było przyczyna niesprawności ??
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE

PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI

KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 15:28
Posty: 753 (0/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: '03 VW Passat B5FL Vario 1.9 TDI 130KM Tiptronic Highline

Postprzez ppio » 22 wrz 2008, 23:03

prawdopodobnie wtryski leją,zalewają swiece i nie pali,mechanik włożył nowe swiece i pali do czasu aż silnik
nie wystygnie i na nowo trzeba wyczyścić świece,muszę dokładnie zdiagnozować u mechanika
te usterki i wyregulować zapłon i zawory no i oczywiście chyba te ( wtryski )
zajechałem do pracy i oczywiście z powrotem załapał na pare świec i gasł dodanie gazu nic nie daje
no i holowanie z powrotem do domu no ale troche paliwa zaoszczędziłem w ten sposób <lol>
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez Grzyby » 22 wrz 2008, 23:08

ppio napisał(a):wyregulować ......i zawory

Zaworów się nie reguluje w tym silniku
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez waldii » 22 wrz 2008, 23:10

ppio a ja mysle,ze moze Ci aparat zaplonowy pada.Nowe swiece to mniejsza opornosc i jakos dziala
waldii
 

Postprzez bazyl wspaniały » 23 wrz 2008, 16:40

ppio napisał(a):okolo godziny u pana Wieśka i po sprawie

wiesiek da rade :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez ppio » 25 wrz 2008, 08:11

kurcze jeszcze się nie znam na mazdach sorki poczytam o oznaczeniach i symbolach
następnym razem może to dokładniej opisze fachowo .jeszcze raz sory .
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez cezary33 » 19 paź 2008, 17:22

czesc.mam mazde 1,8 16v z gazem 1994 rocznik.mieszkam w holandii i tu kupilem to auto.pojezdzilem ok 3 miesiecy i wszystko bylo ok moze obroty wolne troche za niskie i troche falowaly ale silnik pracowal ladnie i cicho,zapalal super.skonczyl mi sie gaz i jeden dzien jezdzilem na benzynie.nastepnego dnia zatankowalem gaz do pelna i po przejechaniu ok 50 km silnik zgasl i nie chcial zapalic.probowalem krecic rozrusznikiem az do rozladowania akumulatora.na drugi dzien udalo mi sie go zapalic ale bardzo ciezko.kupilem nowe kable i nic zapala ciezko i przerywa a czasami chodzi ladnie ale nie idzie nim sie poruszac? pomocy!!!!!
cezary33
 

Postprzez ppio » 25 paź 2008, 15:50

Witam ponownie Problem z uruchomianiem silnika dałem sobie rade poprostu przekręciłem troche
aparatem zapłonowym po uprzedniej wymianie palca,kopułki,cewki WN w aparacie i czujnika wentylatora.termostat.kable WN wymieniłem na inne i nowe świece
no i dalej problemy mam strasznie duży przepał 40L/100km,czarny dym z rury,świece wszystkie czarne okopcone
obroty falują nawet po wymianie termostatu,problem przy ruszaniu jak zimny,wymieniłem płyn chłodzenia
coś mi się nie podoba zachowuje się jak by był układ zapowietrzony temperatura szybko się podnosi
a wentylator chodzi caly czas,może i nowy ten termostat jest nawalony,wywala troche płynu przez korek
kupie jeszcze przepływomierz może to on coś zmieni ,podobno takie efekty daje jak się spiepszy
u mechanika byłem dwa razy świece i zapłon a za drugim razem cewka WN w aparacie i dalej to samo
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez chiwoms » 25 paź 2008, 17:26

"obroty falują nawet po wymianie termostatu" jak był wymieniany morze źle założony
co do falujących obrotów to proponuje sprawdzić szczelność układu wydechowego
jak uda się odpalić to sprawdź przewody które idą od skrzynki bezpieczników jak się grzeją to jest zwarcie i "komputr" wariuje – Przerabiałem ostatnio podobny objaw w cronosie 2l i okazało się ze problem z odpaleniem powodowało zwarcie przewodów " pomijam fakt spalenia pompy paliwa"
Początkujący
 
Od: 4 mar 2008, 17:31
Posty: 10
Auto: mazda cronos 2l benzyna+lpg

Postprzez ppio » 25 paź 2008, 19:35

chiwoms napisał(a):"obroty falują nawet po wymianie termostatu" jak był wymieniany morze źle założony
co do falujących obrotów to proponuje sprawdzić szczelność układu wydechowego
jak uda się odpalić to sprawdź przewody które idą od skrzynki bezpieczników jak się grzeją to jest zwarcie i "komputr" wariuje – Przerabiałem ostatnio podobny objaw w cronosie 2l i okazało się ze problem z odpaleniem powodowało zwarcie przewodów " pomijam fakt spalenia pompy paliwa"


termostat załozyłem tak jak był popszedni,jest uszczelka z takim wypustkiem
który pasuje w wgłębienie chyba że gra role okręcenie go w koło bo tą uszczelke
przełożyłem ze starego .
a co do odpalenia to już odpala i jeżdże do pracy tylko te zużycie paliwa i kopcenie
dziś zakupiłem przepływomierz orginalny używany jutro mi przywiozą,przy montażu
tego przepływomierza wyciągne ten termostat i zobacze co będzie się działo bez niego
no i zobacze te przewody co piszesz może akurat coś się dzieje z nimi.Pozdrowienia
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez Soluks » 25 paź 2008, 20:04

sprawdz czujnik temperatury silnika , sonde lambda i przpływke te 3 rzeczy najbardziej odpowiadają za dawkowanie paliwa a u ciebie po prostu jest za bogato i dlatego te kopcenie na dodatek jak kreciłeś aparatem zapłonowym jedz dla spokoju na ustawienie lampą stroboskopową
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez ppio » 26 paź 2008, 17:12

No tak jak myślałem wyciągłem ten nowy termostat wrzuciłem do szklanki i zalałem wrzątkiem
i nie otwiera się,złożyłem wszystko bez termostatu pompa działa obieg jest ale te obroty
falują dalej, teraz wolniej się silnik nagrzewa i czekam jeszcze na przepływomierz dziś w nocy mi
przywiozą ,za termostat zaplaciłem 88zł muszę jutro wymienić ,
jeszcze ten czujnik temperatury silnika gdzie się on znajduje ?
bo sondy lambdy są dwie to wymienie na końcu
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez ppio » 27 paź 2008, 19:03

no i założyłem tą przepływkę ,wyciągłem filter paliwa przedmuchałem i założyłem,wymieniłem
świece na inne i odpalił ,wprowadziłem w tryb diagnostyczny ustawiłem na słuch aparat zapłonowy a
następnie ustawiłem obroty na 800 i ustawiłem czujnik przepustnicy no i naładowałem troche akumulator
auto jeżdzi tylko mułowate,dalej obroty falują i troche dymi,szukałem w kablach czy nie ma zwarcia
pod kierownicą podociskałem kostki poruszałem kablami kontrolka awarii taki mały silniczek pod
obrotomierzem zgasł ale jak depne hamulec lub zapale światła mijania to się zaświeca no i chyba
zruszałem kable od alarmu bo sam się włancza i zamyka dżwi.
Prubowałem się dostać do rozżądu by zobaczyć czy pasek nie przeskoczył ale nie mogłem się
uporać z osłonami to chyba muszę do warsztatu się udać.
Aha przyjżałem się sądzie lamda sonda ma trzy kable a kostka ma cztery czy to normalne druga to samo
no teraz zostały wtryski może zawalone sadzą jak mi tak dymił na czarno,no bo ciśnienie na listwie wtryskowej jest duże,jeżdże narazie bez termostatu bo oddałem uszkodzony a nie było już innego co
by pasował.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2008, 08:02
Posty: 17
Skąd: Dębica
Auto: mazda626 2,5 1994 KL GE cronos

Postprzez batigol66 » 3 mar 2014, 10:39

Próbował ktoś założyć przepływomierz od 1.8 V6 lub 2.0 V6 do silnika 2.5?ciekawi mnie czy jest on taki sam czy daje ten sam sygnał.Bo pinów ma 5 tak jak w 2.5.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 11:38
Posty: 73 (2/0)
Auto: Mazda MX-6 2.5 165KM 1993

Postprzez Spider33 » 15 lip 2017, 17:30

Podpinam się pod temat. Mam nadzieje że ktoś mądry mi cos doradzi bo juz pomysłów zaczyna brakować... Pacjent Probe 2,5 KL-DE. Postawiłem samochód i po ok 2 tygodniach chciałem go przepalić. Odpalił i po 1-2 sekundach zgasł. I teraz co ciekawe. Nagle brakło kompresji. Na głowicy od strony grodzi po 7 atm a od strony zderzaka po 3. Rozrząd sprawdzony wszystko jest na znakach. Wymieniany w zeszłym roku na ori częściach. Paliwo podaje iskra jest. Odkręciłem pokrywę i wałek ok. Auto do samego końca jeździło dobrze. Olej wymieniany w zeszłym roku 10W40. Od wymiany zrobione ze 4000 km. Obstawiałem rozrząd ale po zdjeciu pokryw zgłupiałem. Wszystko było ok. Czekam na rady. Pozdrawiam ;)
Początkujący
 
Od: 2 cze 2014, 21:14
Posty: 5
Auto: Ford probe II 2.0 1994

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6