zła praca silnika, odpala to na 5-10 sekund dziwnej pracy silnika, albo wcale nie mozna opalic.
Mam przerobiony aparat zapłonowy, czyli cewka Wn na zewnątrz i modół na zewnatrz.
Silnik, bo to o nim mowa zachowuje się jak by brał lewe powietrze(zabogaty w mieszanke,ale sprawdzalem kody błedów i mam tylko elektrozawór jako błąd(jak się nie myle to kod 46), ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN,nie wiem o co chodzi i w czym moze być problem, proszę o pomoc[/url], nic mi nie wskazuje na błedy sondy lambdy
nie wiem co i jak, przez co to, prosze o pomoc.
Problemy z odpalaniem – czy to oznaki uszkodzenia cz. halla?
Strona 1 z 1
u mnie padl czujnik halla w module zaplonowym i bylo podobnie..
PS. masz tylko 6 zaworow ?
PS. masz tylko 6 zaworow ?
- Od: 31 sty 2006, 15:27
- Posty: 65
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5
tmaciejs napisał(a):ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN
a moze cos poruszyles przy okazji wymiany kabli, spróbuj moze jest cos luzne, albo same kable sa nie sprawne. No i podstawowe pytanie czy zalozyles dobrze kable , byc moze pomyliles którys i jest teraz zla kolejnosc zaplonu?
?
Oczywiscie tyczy sie to jedynie sytuacji jesli zaczál wariowac silnik bezposrednio po wymianie kabli.
- Od: 2 sty 2006, 18:21
- Posty: 76
- Skąd: Bydgoszcz
Kable są prawidłowo pociągnięte, wymieniłem świece, kable WN , a przy próbie odpalenia coś strzeliło (nie wiem z kąd) kody błędów wskazują 2 (czujnik pozycji wału korbowego,) i kod 3( czujnik pozycji wałka rozżądu) , ile takie czujniki kosztują
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
- Od: 13 sie 2005, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL
Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy )
namierzyłem ten strzał co pisałem wyzej, to kabel od czujnika oleju mi się w wentylator chciał wkrecić, oderwał sie od czujki ,a jak mierzyłem omomierzem oporność czujnika położenia wału to wskazania mam takie oporność 582 ohm – po skasowaniu kodów mam bląd 46 , po czym zaraz wskakuje 2 i 3
namierzyłem ten strzał co pisałem wyzej, to kabel od czujnika oleju mi się w wentylator chciał wkrecić, oderwał sie od czujki ,a jak mierzyłem omomierzem oporność czujnika położenia wału to wskazania mam takie oporność 582 ohm – po skasowaniu kodów mam bląd 46 , po czym zaraz wskakuje 2 i 3
Ostatnio edytowano 28 lip 2006, 09:54 przez tmaciejs, łącznie edytowano 1 raz
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
- Od: 13 sie 2005, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL
tmaciejs napisał(a):Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy )
Czyli twoja mazda jest przed 1994.04 W ASO mazdy możesz kupić igniter set KLY1-18-V20 za 926 PLN ale nie wiem czy w tym zestawie są czujniki połozenia wałka rozrządu. To pewnie wiedzą w maździe
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
wygrzebałem cały aparat zapł w odpowiednie wtyki podpiołęm napiecie na cz halla – G signal pokazuje opór na omomierzu gdy pokręce aparatem to raz jest a raz go nie ma – i tu mam pewność ze działa, drugi z czujników, czyli NE1 signal równierz działa.
Ostatnio edytowano 31 lip 2006, 08:54 przez tmaciejs, łącznie edytowano 1 raz
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
- Od: 13 sie 2005, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6