2.5 v6 śmierdzi benzyna
Strona 1 z 1
Witam mam problem gdy jest ciepło śmierdzi benzyna w kabinie stało się to po swapie z 1.8 na 2.5 163km skąd może, dodam że zimą nie śmierdzi tylko jak temp koło 15 stopni już zaczyna czuć. Czym może być to spowodowane filtr paliwa suchy Bak tak samo trochę złącze elastyczne tłumika przepuszcza może to być winowajca? Dodam że jeżdżę na gazie
Sprawdz przewody paliwowe od silnika, zasilania i powrotu, byc moze jak cisnienie masz w przewodach jakis zacisk nie trzyma prawidlowo po wymianie i podcieka ci,
Uruchom silnik i patrz ja ta krobilem, bo beznyna wyparowywala i tylko tam moglem sprawdzic gdzie sie saczy.
Uruchom silnik i patrz ja ta krobilem, bo beznyna wyparowywala i tylko tam moglem sprawdzic gdzie sie saczy.
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
Ja mam choc 1.8 ale tez troche k..w polecialo, zwlaszcza z tym zeby zalozyc nowe opaski zaciskowe, musialem dawac po dwie na jedna strone by bylo ok, a reke wlaozyc jeszcze ze srubokretem czy nasadka to tragedia.No chyba ze ktos ma male dlonie.
Umnie taki byl przypadek ze smnierdzilo po wymianie.
Jeszcze przy tym wez kolege jakiegos, niech ci przygazuje przy tym do max obrotow czy nie bedzie cieklo, bo moze okazac sei ze dobry strumien beznyny bedzie lecial:D
Umnie taki byl przypadek ze smnierdzilo po wymianie.
Jeszcze przy tym wez kolege jakiegos, niech ci przygazuje przy tym do max obrotow czy nie bedzie cieklo, bo moze okazac sei ze dobry strumien beznyny bedzie lecial:D
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
a jeszcze jaki zapach czujesz czystej benzyny czy zgnilego jaja ?
bo jak podchodzi pod zgnite jajo heh to katalizator:D
przez zlacze chyba raczej nie powinno, no chyba ze ci sie beznyna tam gdzies leje i nie spala dobrze, ale w sumie to chyba nie.
Sprawdz przewody, poruszaj moze gdzies minimalna dziurka jest.
A listwe wtryskowe montowales osobno czy z silnikiem?
bo byc moze listwa jest zle zamontowana i smierdziec takze bedzie.
Sprawdz takze zbiornik oraz rure prowadzaca do wlewu paliwa moze cos sie obsunelo lub cos w tym stylu.
Sprawdz laczenia gumowe jak i metalowe paliwowe oraz zaciski, jak benzyna wyplywa bedzie widac zaciek sprawdzaj ana uruchoninoym silniku tak aby bylo cisnienie.
sprawdz okolice filtra paliwa, moze zapchany filtr, a moze ci sie gdzies w bagazniku beznyna wylala
moze byc uszczelka zabrudzona czy wyrobiona w pompie paliwa w zbiorniku i tez smierdziec bedzie.
sprawdz zbiornik czy nie ma pekniec.
A sprawdzales swiece moze ci paliwa nie spala i wali do wydechu?
To mi tylko narazie do glowy przychodzi posprawdzaj i daj znac co i jak.
bo jak podchodzi pod zgnite jajo heh to katalizator:D
przez zlacze chyba raczej nie powinno, no chyba ze ci sie beznyna tam gdzies leje i nie spala dobrze, ale w sumie to chyba nie.
Sprawdz przewody, poruszaj moze gdzies minimalna dziurka jest.
A listwe wtryskowe montowales osobno czy z silnikiem?
bo byc moze listwa jest zle zamontowana i smierdziec takze bedzie.
Sprawdz takze zbiornik oraz rure prowadzaca do wlewu paliwa moze cos sie obsunelo lub cos w tym stylu.
Sprawdz laczenia gumowe jak i metalowe paliwowe oraz zaciski, jak benzyna wyplywa bedzie widac zaciek sprawdzaj ana uruchoninoym silniku tak aby bylo cisnienie.
sprawdz okolice filtra paliwa, moze zapchany filtr, a moze ci sie gdzies w bagazniku beznyna wylala
moze byc uszczelka zabrudzona czy wyrobiona w pompie paliwa w zbiorniku i tez smierdziec bedzie.
sprawdz zbiornik czy nie ma pekniec.
A sprawdzales swiece moze ci paliwa nie spala i wali do wydechu?
To mi tylko narazie do glowy przychodzi posprawdzaj i daj znac co i jak.
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
zalukam ale najpierw wynienie filtr paliwa i skrece je na opaski skrecane a nie na te zaciskowe bo przy jednej tej od gory zauwazylem jakby lekko mokra byla moze to jest to czego szukam oby )) bede pisal jesli znajde przyczyne . Dodam ze bak od dolu wszystko suchutko jest sciaglem dekiel pod siedzeniem to nic nie czuje to wiec gdzies od przodu smierdzi
pewnie tak jak i u mnie ze opaska juz nie dawala rady, przy wiekszym cisnieniu wywalalo benzyne, a ze wyparowywala szybko to ciezko bylo znajsc przyczyne.
Ja u siebie przy wymianie filtra wymienilem tez przewody paliwowe
Ja u siebie przy wymianie filtra wymienilem tez przewody paliwowe
- Od: 29 mar 2016, 11:19
- Posty: 29
- Skąd: Siennica Różana Lubelskie
- Auto: Mazda 626 GE 1997rok 1.8 90KM
Benzyna LPG
Wczesniejszy nick forumowy juliansr
Ja miałem podobną sytuacje tylko śmierdziało przez korek paliwa w którym miałem uszkodzony zawór zwrotny i też jak był zimno nie był czuć dopiero przy wyższych tem. benzyna szybciej parowała i dawało, tyle ze nie wiem czy w twojej wersji taki zawór w korku jest? i piszesz że czuć z przodu.
A może pochłaniacz par paliwa masz rozszczelniony bądź nie podpięty bo zakładam że powinien mieć taki pod maską, skoro nie widać wycieków
A może pochłaniacz par paliwa masz rozszczelniony bądź nie podpięty bo zakładam że powinien mieć taki pod maską, skoro nie widać wycieków
Filtr paliwa ogarnięty sucho wokół niego opaski zninione filtr oparów mam tylko niewiem czy to da się jakoś sprawdzić czy to jego wina przy nim zero wycieku mam 2 rurki podciśnieniowe czy coś podłączone jedna wyciąga opary a druga dostarcza te opary? Teraz dodam jak jadę na lpg i dodam w [tiiit] to zaczyna też jakby czuć jakiś pomysł?
Dopisano 20 kwi 2016, 11:04:
Zawór niewiem czy jest mam teraz 2.5 ale było 1.8 przed tym i to 97 rok jest
Dopisano 20 kwi 2016, 11:04:
Zawór niewiem czy jest mam teraz 2.5 ale było 1.8 przed tym i to 97 rok jest
Nie wiem na jakiej zasadzie to działa i czy wogule działa ale powiem Ci że najlepiej ściągnij sobie książkę napraw tam jest wszystko opisane z zdjęciami. Sam kozystam i nie mam problemu czekać na forum aż ktoś doradzi
Jak idzie podciśnieniowy przewód czyli zasysa
Zapewne filtr par powinien być podpięty pod kolektor dolotowy i pewnie gdzieś po drodze powinien być zawór żeby nie ciągało cały czas powietrza ze zbiornika
Zapewne filtr par powinien być podpięty pod kolektor dolotowy i pewnie gdzieś po drodze powinien być zawór żeby nie ciągało cały czas powietrza ze zbiornika
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6