problem z temperatura. jeżeli można by było doradzić cos
Strona 1 z 1
Drodzy użytkownicy. Kupiłem jakiś czas temu swoją modzie i jestem dumnym posiadaczem. Jednak zrobiło się ciepło i zauważyłem ze po włączeniu lekko kopci na jasno przez jakieś 2 minut ki szybko się nagrzewa i strzelecka stoi 2 grubości kreski ponad połowa. Czy jadę szybciej czy włączam nawiew na maxa czy jest na postoju. sprawdziłem olej i nie ma żadnych mazi pod korkiem ani bagnignecie. Wszystko jest w normie również w chłodnicy po otwarciu korka przy dodaniu gazu nic nie bąbelkujee jednak wypycha ciecz z dziurką korka. Kupiłem juz termostat bo mam wrażenie ze dolny waz jest letni nawet po przejechaniu kilkudziesięciu km a górny gorący. Jednak nic nie puchnie. Czy moglibyście coś poradzić ? Lub pokierować. Dzieki.
-
nani05
Sprawdz jaki smak maja spaliny, jesli slodkie to uszczelka poszla. Jesli dymi tak jak twierdzisz to obstawiam uszczelke pod glowica ale niech sie wypowie jakis znawca silnika V
Mark,nie przesadzasz?
Może po prostu za dużo płynu w układzie i wypycha nadmiar z wyrównawczego wężykiem z korka – ja tak zrozumiałem..
Skoro temperatura nie wzrasta
a płynu nie ubywa, a dodatkowo
oraz
To nie ma co przesadzać z wymianami uszczelek pod głowicą..
Może tylko korek się uszkodził i jest nieszczelny.
kol Nani, czy układ się zapowietrza? gdy włączysz nawiew i odpowiednio wysterujesz to leci ciepłe powietrze do kabiny?
Ubywa płynu w układzie?
Dzieje się coś innego, szczególnego o czym możesz jeszcze napisać?
Może po prostu za dużo płynu w układzie i wypycha nadmiar z wyrównawczego wężykiem z korka – ja tak zrozumiałem..
Skoro temperatura nie wzrasta
zybko się nagrzewa i strzelecka stoi 2 grubości kreski ponad połowa
a płynu nie ubywa, a dodatkowo
nie ma żadnych mazi pod korkiem ani bagnignecie
oraz
nic nie puchnie
To nie ma co przesadzać z wymianami uszczelek pod głowicą..
Może tylko korek się uszkodził i jest nieszczelny.
kol Nani, czy układ się zapowietrza? gdy włączysz nawiew i odpowiednio wysterujesz to leci ciepłe powietrze do kabiny?
Ubywa płynu w układzie?
Dzieje się coś innego, szczególnego o czym możesz jeszcze napisać?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
z tego co pamiętam były chyba dwa korki od chłodnicy o różnych parametrach ciśnieniowych... sam miałem kiedyś podobny problem
Przed kontaktem ze mną skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą gdyż każda rozmowa nie właściwie przeprowadzona zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu
Miałem dokładnie ten sam problem. Temperatura wariowała i wyganiało płyn z wyrównawczego.
Okazało się że korek chłodnicy nie trzyma ciśnienia. Wymieniłem na nowy i jest spokój. U mnie był 1.2bar
Okazało się że korek chłodnicy nie trzyma ciśnienia. Wymieniłem na nowy i jest spokój. U mnie był 1.2bar
- Od: 28 mar 2013, 11:12
- Posty: 6
- Skąd: Zamość
- Auto: Mazda 626 GF FS DX 1998r. wer. USA 2.0
Mazda 626 Cronos KL 2.5 V6 1995
Panowie z tego co ja się zorientowałem to to że płyn wywala to jest jak najbardziej normalne czyli masz układ szczelny. I nie chce mi się wierzyć że ma wyższą temperaturę silnika bo korek inny ja bym szybciej obstawiał że ktoś świeżo wymienił termostat i poprostu ma taką zadaną temperaturę.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6