Brak iskry – KL/ZE 2.5 V6
czy jest mozliwość ze gubi napięcie przed aparatem jak tak to na których przewodach powinno być?
- Od: 17 sie 2009, 06:35
- Posty: 18
- Auto: mazda 626 2.5 v6
cewke mam wewnętrzną z aparatu wychodzi 6 przewodów wysokonapieciowych do swiec
- Od: 17 sie 2009, 06:35
- Posty: 18
- Auto: mazda 626 2.5 v6
problem rozwiazany przeciety przwod mechanior nie zamontowal wiazki tylko sobie wisiala ja nie wiem za co oni biora kase jak robia na odwal sie
- Od: 17 sie 2009, 06:35
- Posty: 18
- Auto: mazda 626 2.5 v6
mam jeszcze taki problem dusi mi sie tak jakby zaplon nie do konca byl dobrze ustawiony trzeba go przyspieszyc czy opoznic
- Od: 17 sie 2009, 06:35
- Posty: 18
- Auto: mazda 626 2.5 v6
Witam,
Mam dużą prośbę, czy ktoś mógłby mi pomóc??
Moja madzie nie chce odpalić
sprawdzałem czy jest iskra na świecach – brak
sprawdzałem miernikiem czy dochodzi napięcie do cewki – tak<tylko nie wiem czy powinno dochodzić tylko +12V bo sprawdzałem z masą auta, czy na kostce do cewki powinienem mieć + i – >
sprawdzałem bezpośrednio bez kopułki i bez palca rozdzielacza wyjście z cewki <przez podłączenie świecy do wyjścia z cewki i do masy silnika> – brak iskry
wymątowałem aparat zapłonowy i nie mam pojęcia jak go sprawdzić.....
do aparatu dochodzą w jednej kostce 3 przewody <które idą bezpośrednio do cewki> na której po załączeniu stacyjki pojawia się na jednym przewodzie napięcie 12v, druga kostka to 6 przewodów które są podłączone do drugiej części aparatu i wydaje mi się że to jakieś czujniki..
bardzo proszę o pomoc..
brak sprawnego pojazdu = 4km z buta do autobusu o 4 rano ...
HELP!!
Mam dużą prośbę, czy ktoś mógłby mi pomóc??
Moja madzie nie chce odpalić
sprawdzałem czy jest iskra na świecach – brak
sprawdzałem miernikiem czy dochodzi napięcie do cewki – tak<tylko nie wiem czy powinno dochodzić tylko +12V bo sprawdzałem z masą auta, czy na kostce do cewki powinienem mieć + i – >
sprawdzałem bezpośrednio bez kopułki i bez palca rozdzielacza wyjście z cewki <przez podłączenie świecy do wyjścia z cewki i do masy silnika> – brak iskry
wymątowałem aparat zapłonowy i nie mam pojęcia jak go sprawdzić.....
do aparatu dochodzą w jednej kostce 3 przewody <które idą bezpośrednio do cewki> na której po załączeniu stacyjki pojawia się na jednym przewodzie napięcie 12v, druga kostka to 6 przewodów które są podłączone do drugiej części aparatu i wydaje mi się że to jakieś czujniki..
bardzo proszę o pomoc..
brak sprawnego pojazdu = 4km z buta do autobusu o 4 rano ...
HELP!!
-
chefer
Na początek napisz skąd jesteś może bedzie łatwiej pomóc.
Brak iskry w Vce oznacza padnięty aparat zapłonowy lub czujnik położenia wału.
Znajdź na forum opis odczytywania kodów błedu komputera i sprawdż co wyrzuci.
Ewentualnie podmianka aparatu z innego auta.
A jeśli to aparat a nie czujnik to od razu wyślij go do Tadziola do Katowic numer znajdziesz na forum,naprawa jakies 350zł jak dobrze pamietam.
Brak iskry w Vce oznacza padnięty aparat zapłonowy lub czujnik położenia wału.
Znajdź na forum opis odczytywania kodów błedu komputera i sprawdż co wyrzuci.
Ewentualnie podmianka aparatu z innego auta.
A jeśli to aparat a nie czujnik to od razu wyślij go do Tadziola do Katowic numer znajdziesz na forum,naprawa jakies 350zł jak dobrze pamietam.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Z tym czujnikiem położenia wału byłbym ostrożny. Kiedyś przeskoczył mi rozrząd w V6, auto prychało i zdychało, a jak odpiałem czunik polozenia wału to chodził równo, tylko na wysokich obrotach mulił. Przy próbie wyjęcia czujnika ( myslalem ze to jego wina zanim doszedlem do tego ze rozrząd przeskoczył) uległ on uszkodzeniu. I do czasu przesłania drugiego jeździlem wogole bez czujnika. I gdybym nie przycisnal powyzej 5.5 tys obrotów kiedy zaczynał mulić to w zyciu bym sie nie zorientował ze coś jest nie tak. Zatem czujnik położenia wału nie ma wpływu na to czy jest iskra czy nie... Oczywiście mowa o V6 mazdy, w moim wypadku był to KL. W peugeocie natomiast jak padł czujnik iskry faktycznie nie było....
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
problem już chyba rozwiązałem, rezebralem aparat zapłonowy i pomierzyłem co się dało omomierzem i okazało się że cewka jest walnieta i na złączu od adaptera był uszkodzony przewód, wymienie cewke w tygodniu, złącze naprawiłem, mam nadzieje że nic wiecej nie walneło.
pozd.
pozd.
-
chefer
Witam tak jak w temacie. Zacznę od początku dawno dawno temu padła skrzynia biegów "mechanicy" przy wymianie nie podpięli masy i stało się moduł/cewka zgon... Oczywiście naprawa na koszt "mechaników", coś poczarowali po około 2tyg madzia paliła i wszystko było by okej gdyby nie mój wyjazd za granice. Wracam po około 3 miesiącach zadowolony wsiadam do madzi i zgacha, madzia nie pali rozrusznik kręci wszystkie kontrolki świecą, Myślę paliwo ale nie nie bak pełen, po dniowym czyszczeniu styków poddałem się zaciągnąłem autko do elektryka. Diagnoza: aparat zapłonowy do wymiany, okej aparat kupiony regenerowany 300zł (3lata gwarancji) dostarczyłem aparat do elektryka po jednym dniu jadę i słyszę że aparat nie działa... Od razu telefon do sprzedawcy, ten twierdzi że aparat na pewno sprawny i z tego co mówił aparat który mu odesłałem też był sprawny na 95%, Mówi "nie ma problemu, możesz odesłać ja sprawdzę i przyśle ale radzę przyczyny szukać gdzie indziej" i moje pytanie jest takie: Jaką myśl podsunąć dla elektryka gdzie można jeszcze szukać przyczyny? otóż mam wrażenie że elektryk uparł się na aparat i nie ma zamiaru sam z siebie szukać przyczyny awarii.
Czy podłączał madzie pod komputer tego nie wiem:(
Ps. Może znalazła by się jakaś dobra dusza z silniczkiem jak mój z Bartoszyc lub okolic (woj. Warmińsko-Mazurskie) i użyczyła by aparatu do sprawdzenia?
@Edit
Z tego co mówił elektryk w trakcie próby odpalania pompa, wtrysk itp się załącza...
Jak radzicie odsyłać czy wracać do elektryka i powiedzieć mu żeby szukał gdzie indziej?
Czy podłączał madzie pod komputer tego nie wiem:(
Ps. Może znalazła by się jakaś dobra dusza z silniczkiem jak mój z Bartoszyc lub okolic (woj. Warmińsko-Mazurskie) i użyczyła by aparatu do sprawdzenia?
@Edit
Z tego co mówił elektryk w trakcie próby odpalania pompa, wtrysk itp się załącza...
Jak radzicie odsyłać czy wracać do elektryka i powiedzieć mu żeby szukał gdzie indziej?
- Od: 9 wrz 2012, 20:49
- Posty: 27
- Skąd: Bartoszyce Warmińsko-Mazurskie
- Auto: Mazda 626
1994
2.5 dohc
Nie, problem dalej jest:( Postanowiłem odesłać cześć ale, gość który ją regenerował trochę kręci miał część wysłać w tamtym tyg a dopiero dzisiaj dostałem nr przesyłki i już idzie. Mam nadzieje że to była wina aparatu jutro jak część przyjdzie napiszę czy to jednak wina była po stronie regenerowanego aparatu
- Od: 9 wrz 2012, 20:49
- Posty: 27
- Skąd: Bartoszyce Warmińsko-Mazurskie
- Auto: Mazda 626
1994
2.5 dohc
Kolego jeśli piszesz o firmie yakuza to sa oszuści i nic nie robią. Wysłałem kiedyś zaplombowany aparat zapłonowy i nawet nie został ruszony, ale paczkę umieli otworzyć i dołożyć fakturę. Sprawa otarła się o rzecznika praw konsumenta.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Firma z wrocławia. Nie jestem pewien czy to jest wina aparatu tak mówił elektryk ale, część wczoraj dotarła a dziś otrzymałem tel że mazda dalej nie ma iskry:( już nie mam pojęcia co robić:( auto od 2 miesięcy stoi u elektryków... Widzę że nie ma tutaj nikogo z mojej okolicy do podmiany i sprawdzenia a szkoda
Ps. a cewka i moduł w mojej Madzi nie jest w aparacie?
Ps. a cewka i moduł w mojej Madzi nie jest w aparacie?
- Od: 9 wrz 2012, 20:49
- Posty: 27
- Skąd: Bartoszyce Warmińsko-Mazurskie
- Auto: Mazda 626
1994
2.5 dohc
hm nie wiem nie widziałem. Zobacz ile przewodów wn wychodzi z aparatu. Jeśli 7 to masz na pewno zewnętrzną cewke, moduł, i jakiś tam kondensator. W kfie na pewno nie ma cewki w aparacie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Szczerze mówiąc elektryk się poddał:( powiedział że nie chce żadnych pieniędzy ale żebym zabrał już te mazde... nie jestem elektrykiem/elektromechanikiem ale myślałem że to oni są od tego żeby sprawdzić/naprawić to co padło:( jako iż madzia jest na letnich muszę poczekać aż doprowadza nasze drogi do stanu nadającego się do holowania i jazdy na letnich. A jak by tego było mało, pękł przewód hamulcowy. Z chęcią wysłał bym te część do kogoś zaufanego z forum żeby sprawdził czy u niego będzie działała.
Ale dzięki za pomoc
@edit
szukałem tej cewki i na allegro znalazłem, i teraz jest problem gdzie ona się znajduję?
http://allegro.pl/mazda-626-iv-2-5-v6-p ... 77236.html
W google grafice szukałem i na 90% taki mam aparat jak na zdjęciu poniżej
http://xedos.com.pl/allegro/piotrek/201 ... 12-097.jpg
Ale dzięki za pomoc
@edit
szukałem tej cewki i na allegro znalazłem, i teraz jest problem gdzie ona się znajduję?
http://allegro.pl/mazda-626-iv-2-5-v6-p ... 77236.html
W google grafice szukałem i na 90% taki mam aparat jak na zdjęciu poniżej
http://xedos.com.pl/allegro/piotrek/201 ... 12-097.jpg
- Od: 9 wrz 2012, 20:49
- Posty: 27
- Skąd: Bartoszyce Warmińsko-Mazurskie
- Auto: Mazda 626
1994
2.5 dohc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6