2.5 V6 brak iskry, nie działa pompa paliwa
gdyby ktos mial luzny aparat juz zdemontowany i moglby sprawdzic ilosc om-y to bysmy wykluczyli czy jest zepsuty czy to cewka
kupilem uzywany wiec pewnosci zero
ja mam ok 14.80- 15.50 K-OM
jutro wieczorem sprobuje cos podzialac
kupilem uzywany wiec pewnosci zero
ja mam ok 14.80- 15.50 K-OM
jutro wieczorem sprobuje cos podzialac
zawsze zastanawilo mnie dlaczego po zmianie ecu na desce rozdzielczej swieci sie polowa kontrolek ,wczoraj caly dzien z miernikiem w reku przynius efekt na ktory czekalem 6 miesiecy okazalo sie ze gdy dotkne miernikiem plusa i turbiny np: to pokazuje 12.70V ,ale gdy juz dotknelem plusa i karoserii to pokazalo 1V????? Dzieki Wam tutaj wiedzialem ze jest to problem z masa wiec,przykrecilem najgrubszy przewod znaleziony w garazu do minusa akumulatora i [tiiit] eureka ,zaswiecily sie wszystkie kontrolki zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego pompa paliwa zaczela dzialac i skra tez jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zlozenie calego auta zajelo mi chyba ze dwie minuty Przekrecam kluczyk i dziala
reansumujac orginalny eku byl spalony zalatwila go sparwarka na odpietych klemach
a pozostale ecu nie mialy masy i juz .......cala naprawa.
teraz jeszcze tylko naprawie wyciek oleju z powrotu turbiny ,brak ladowania ,sonde lambda,przedlozyc waz chlodnicy ktory styka sie z wydechem
i juz mozna jechac do lakiernika
Noxes, Batigol66 ,Siw-y, Pawelec i cala reszta chlopakow ktora miala cierpliwosc odpisywac na te moje durne pytania Dziekuje BARDZO
gdyby ktos potrzebowal fachowca w normandii to sie polecam
nie to byl zart oczywiscie
bede monitowal dalsze naprawy az do konca nie wiem czy Noxes pozwoli tu czy w innym watku?
Dopisano 19 lut 2014, 07:43:
dzis dzien wolny od pracy a ja od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod
chyba jestem nienormaly
zlozenie calego auta zajelo mi chyba ze dwie minuty Przekrecam kluczyk i dziala
reansumujac orginalny eku byl spalony zalatwila go sparwarka na odpietych klemach
a pozostale ecu nie mialy masy i juz .......cala naprawa.
teraz jeszcze tylko naprawie wyciek oleju z powrotu turbiny ,brak ladowania ,sonde lambda,przedlozyc waz chlodnicy ktory styka sie z wydechem
i juz mozna jechac do lakiernika
Noxes, Batigol66 ,Siw-y, Pawelec i cala reszta chlopakow ktora miala cierpliwosc odpisywac na te moje durne pytania Dziekuje BARDZO
gdyby ktos potrzebowal fachowca w normandii to sie polecam
nie to byl zart oczywiscie
bede monitowal dalsze naprawy az do konca nie wiem czy Noxes pozwoli tu czy w innym watku?
Dopisano 19 lut 2014, 07:43:
dzis dzien wolny od pracy a ja od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod
chyba jestem nienormaly
od 5:45 czekam na wschod slonca zeby zaczac naprawiac samochod
Nie Ty jeden.. nie dalej jak 7m-cy temu ja właśnie ok tej godziny kończyłem naprawiać własne po całonocnej robocie w garażu.
Śpieszyłem się,żeby przed 7-ą pojawić sie w pracy...
Oby wszystkie usterki udawało się usunąć własnym sumptem, pomysłowością oraz dzięki radom kolegów z forum.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Może niewiele to autorowi pomoże, ale jak przeczytałem noxesa post o masach, to tak sobie prześledziłem i znalazłem że o sprawdzeniu masy to i ja pisałem, na 4 stronie... Dalej się nie włączałem bo czytałem wasze zaawansowane bardziej posty
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
- Od: 12 sty 2014, 16:05
- Posty: 46
- Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6
batigol66 napisał(a):W końcu zrobił. Po 6 miesiącach ale zrobił
Miszcz
Tak Elfik pisales,tylko ja na 6-7 stronie dowiedzialem sie co to jest masa i jak sie ja sprawdza hehe
dzieki raz jeszcze
odpalilem wsio z turbo(silnik nie wybuchl) i sie okazuje ze mam podcisnienie zamiast cisnienia z ta turbina
po prostu zapieczone kierownice turbo do czyszczenia
rzeszot napisał(a):zakrecilem pletwa-smiglem aparatu zaplonowego
Teraz już wiesz o co chodziło z kręceniem płetwą ...,tak jak napisałem ogarnięty elektryk ze schematami co miałeś zrobiłby to w max 1h Ty potrzebowałeś pół roku
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
batigol66 napisał(a):teraz wiesz ze jak sie spawa to sie odłącza mase od budy
Co? Ty chyba żartujesz? Życzę powodzenia w odłączaniu mas od budy przy każdym spawaniu
Wystarczy mieć zabezpieczenie przeciwprzepięciowe Przepięciówka
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Spawam bardzo dużo ,nigdy nie uszkodziłem auta przy spawaniu ,rzadko odłączam w ogóle akumulator (choćby ze względu na rozkodowanie radia )jak jest to spawanie np.tłumików ,ważne jest aby masa była dobrze oczyszczona i zawsze podłączona na elemencie spawanym,jak najbliżej!! ,a prądy błądzące to i po odpięciu akumulatora mogą załatwić sterownik i tak na prawdę to i przepieciówka na niewiele się zda
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
No hej Panowie
1.i znow mam kolejny problem , zanim kupie alternator to niech mi ktos powie jak mam zdiagnozowac czy moj juz jest trupem czy bedzie zyl ,w manualu mam opis naprawy ale nic nie kumam
pasek napiety dosc mocno a alternator caly w oleju
2.a i jeszcze jedno zalozylem turbo po konkretnym czyszczeniu i smarowaniu ,turbo kreci sie 100 razy lepiej niz wczesniej ale cisnienia i tak nie ma bo weze przy dolocie robie sie wklesle a nie twarde.Gdy rozpinam intercooler to turbo dmucha ale motor zasysa bardziej,co robic?????
1.i znow mam kolejny problem , zanim kupie alternator to niech mi ktos powie jak mam zdiagnozowac czy moj juz jest trupem czy bedzie zyl ,w manualu mam opis naprawy ale nic nie kumam
pasek napiety dosc mocno a alternator caly w oleju
2.a i jeszcze jedno zalozylem turbo po konkretnym czyszczeniu i smarowaniu ,turbo kreci sie 100 razy lepiej niz wczesniej ale cisnienia i tak nie ma bo weze przy dolocie robie sie wklesle a nie twarde.Gdy rozpinam intercooler to turbo dmucha ale motor zasysa bardziej,co robic?????
W projektach jest sporo. W ogóle w dziale projekty załóż temat to Ci chłopaki pomogą.
viewtopic.php?f=428&t=69920&hilit=Alternator
viewtopic.php?f=431&t=79735&hilit=Alternator
viewtopic.php?f=428&t=69920&hilit=Alternator
viewtopic.php?f=431&t=79735&hilit=Alternator
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
oooo ku...a az zbladlem jak przeczytalem ze po spawaniu padl regulator w alternatorze
Dopisano 28 lut 2014, 09:14:
niech mi ktos wytlumaczy jak mam podlaczyc miernik ,terminal B i co zeby uzyskac te 14.1-14.7V
nie bardzo rozumiem ta tabelke
Dopisano 28 lut 2014, 09:14:
niech mi ktos wytlumaczy jak mam podlaczyc miernik ,terminal B i co zeby uzyskac te 14.1-14.7V
nie bardzo rozumiem ta tabelke
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6