Przerywanie pracy silnika podczas jazdy

Postprzez rafix626 » 1 mar 2009, 02:14

własnie nie ma roznicy czy na zakretach ,czy na prostej , nawet na wolnych obrotach czasem chodzi normalnie ,a czasem skacza jej obroty i potrafi zgasnąć,Objawy są ogolnie podobne do sytuacji kiedy brakuje paliwa , być moze tak jak mowiłes kolego trzeba bedzie sprawdzic filtr ,mam nadzieje ze to tylko to :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2009, 00:16
Posty: 8
Auto: Mazda 626 93'

Postprzez waldii » 1 mar 2009, 02:31

najpierw sprawdz bledy kompa,bo to najmniej kosztuje ;)
waldii
 

Postprzez rafix626 » 1 mar 2009, 11:23

kurde ,zmontowalem sobie diode ,podlaczyłem gdzie trzeba i po właczeniu zapłony dioda cały czas świeci ,czekałem 5 min az cos sie zacznie dziac i nic. Nie założyłem opornika poniewaz mam diode pod 12V to dobrze czy źle ? wsumie to pierwszy raz zczytuje błedy i moze robie cos nie tak ? <jelen>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2009, 00:16
Posty: 8
Auto: Mazda 626 93'

Postprzez Taczkins » 1 mar 2009, 11:28

dioda na 12v bez opornika może być, upewnij się że dobrze robisz mostek

GND-TEN mostek
FEN – B+ dioda plusem do B+


u mnie też kiedyś się ciągle świeciła, zmieniłem diodę na inną i było ok ;)
hę ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 lut 2009, 15:25
Posty: 15
Skąd: Marklowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 / 126p

Postprzez rafix626 » 1 mar 2009, 11:34

robie tak jak napisałes ,tylko ze metoda z mostkiem raczej odpada bo nie mam kontrolki "check engine" :) sprobuje z inna dioda :) dzieki za pomoc ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2009, 00:16
Posty: 8
Auto: Mazda 626 93'

Postprzez Taczkins » 1 mar 2009, 11:37

te, ale mostek musisz zrobić obojętnie czy masz "check engine" czy nie <glupek2> , jak go nie zrobiłeś to się nie dziwie że ci się dioda ciągle świeci <faja>
hę ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 lut 2009, 15:25
Posty: 15
Skąd: Marklowice
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 / 126p

Postprzez qbass » 1 mar 2009, 20:31

Łączę z podobnym tematem, a Ciebierafix626 proszę o lekturę regulaminu Forum poprawne tytułowanie tematów oraz używanie szukajki.

Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez tosiek » 3 mar 2009, 16:25

Bodek napisał(a):U mnie objaw był dokładnie identyczny jak opisujecie...

Przyczyna – walnieta przepływka....

Ale nie w każdym aucie może stać sięto samo co u mnie.
Znalzłem przepływkę używana, ale dobrą, załozyłem i jak ręką odjął. Nie to auto...

Pozdrawiam !!
a u mnie jak walnął przepływomierz to auto nie miało nic a nic mocy aczkolwiek pracowało równo, z tym że na ciut wyższych obrotach :)
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 14:16
Posty: 81
Skąd: sandomierz
Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG

Postprzez jurekpr » 20 mar 2009, 13:16

Gdy miałem uszkodzony przepływomierz B-577, to generalnie auto było trochę przymulone na benzynie, a na gazie OK, ale spalanie w mieście do 17 l. LPG. Przy zapalaniu silnik zawsze gasł za pierwszym razem, za drugim startował normalnie. Teraz wymieniłem przepływkę i zauważyłem nowy problem, może problemik. Otóż przy jeździe na III i IV przy 1500-2000 obrotów czuję delikatne, nieregularne drgania, tak jakby silnik momentami przerywał pracę. Delikatne szarpanie. Jest to na tyle słabe szarpanie, że prawie żaden pasażer tego nie zauważa, ale kierowcę wkurza ':|' . Nie ma to wpływu na wolne obroty. Poza tym wszystko jest OK. Spalanie w trasie 8-9 l. gazu, w mieście 10-11 l. Kable WN i świece wymienione. Aparat zapłonowy S9, pod nim delikatny wyciek. Myślę, że jest to wina elektryki, bo na benzynie i gazie jest tak samo. Dobrze kombinuję?
Początkujący
 
Od: 2 maja 2005, 15:49
Posty: 15
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 626 GE FP 1,8 + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6