Jakie przewody zapłonowe (626 GE)

Postprzez mmlonek » 12 kwi 2010, 22:19

Panowie... jakie są dobre przewody elektryczne? bo ja zakupiłem orginalne japońskie (SEIWA) i miały być dobre i po 2 miesiącach było to samo... czyli mają przebicie, i dodam że jeżdzę na LPG...
Początkujący
 
Od: 24 sty 2010, 21:38
Posty: 4
Skąd: Siedlce
Auto: 1996r. 2.0L 16V 117KM

Postprzez Grzyby » 12 kwi 2010, 22:23

Chodzi o zapłonowe?
Kto powiedział Ci że SEIWA (pierwsze słyszę o czymś takim) to oryginały?
Chcesz mieć spokój z kablami? Kup NGK.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dziedzictom » 13 kwi 2010, 18:18

popieram :) kable NGK świece Denso i święty spokój :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez mmlonek » 13 kwi 2010, 20:15

dzięki chłopaki... tak, chodziło mi o zapłonowe kable...
Początkujący
 
Od: 24 sty 2010, 21:38
Posty: 4
Skąd: Siedlce
Auto: 1996r. 2.0L 16V 117KM

Postprzez SÓWKA » 13 kwi 2010, 20:29

mmlonek sprawdź aparat zapłonowy,seiwa robi świetne kable ja swoją pierwszą ge na tych kablach na gazie przejechałem ponad 90 tys.
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2005, 12:54
Posty: 39
Skąd: Rudnik nad Sanem
Auto: 323 C Z5 98
6 GG LF 04

Postprzez prezes83 » 14 kwi 2010, 09:30

No tak do końca przekonany nie jestem, bo czemu ostatnio Wiesiek mimo wszystko zakładał u mnie SEIWA ? :)
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 16:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez pawelMX6 » 15 kwi 2010, 00:01

–> Eksploatacja.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Grzyby » 15 kwi 2010, 08:23

SÓWKA napisał(a):,seiwa robi świetne kable ja swoją pierwszą ge na tych kablach na gazie przejechałem ponad 90 tys.

Nie robi to na mnie żadnego wrażenia :P Ja swoją, na LPG, na kablach NGK przejechałem ponad 100kkm. Następca jeździł dalej bez wymiany.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mmlonek » 23 maja 2010, 09:22

Panowie kupiłem te przewody NGK i nic nie pomogło. mam przebicie na przewodach. poprzednio wymieniłem cały układ tzn. przewody Seiwa wraz z aparatem zapłonowym (rok temu) świece (2 m-ce) teraz znowu nowe kable i d... nadal mam przebicie. (ale tylko na LPG, na benzynce jest ok) ktoś mi poradził, za bogata mieszanka gazu. zmiejszyli mi to jeszcze gorzej, przerywał, strzelał, szarpał... wróciłem do bogatej mieszanki, ale dużo pali. ponad 22L/100 w miescie. czy mam zareklamować te przewody? czy ktoś jeszcze ma jakieś pomysły? parownik myślę też do wymiany (5lat) ale raczej co ma wspólnego z przebiciem i iskrzeniem na przewodach, jedynie może te duże spalanie. :(
Początkujący
 
Od: 24 sty 2010, 21:38
Posty: 4
Skąd: Siedlce
Auto: 1996r. 2.0L 16V 117KM

Postprzez dgolf » 30 cze 2010, 14:49

Jak sprawdziłeś, że masz przebicie? Powinieneś wieczorem na uruchomionym silniku pryskać zraszaczem. Dodatkowo porównaj sobie rezystancję starych przewodów z nowymi, czy jest spora różnica (miernik za 20zł Ci wystarczy). Szarpanie na LPG, to faktycznie jest usterka w układzie WN. Miałem to w Toyocie. Najważniejsze abyś główny przewód miał z ASO, a resztę markowy zamiennik. W japończykach kable to podstawa. Oczywiście kopułkę sprawdź. Świece z katalogu, nie żadne do LPG czasami. Możesz zmniejszyć przerwę do 0,9mm i lekko przyspieszyć zapłon. Ożywia to lekko auto na LPG. Sprawdzony przeze mnie sposób już od x lat. Nawet nie zaszkodzi zmniejszyć przerwy do 0,7mm – jeśli będzie gorzej, to z powrotem na 0,9.

Padnięty parownik, to problem z wolnymi obrotami, przygasaniem itp, itd.
Ostatnio edytowano 27 lut 2011, 17:34 przez dgolf, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Grzyby » 30 cze 2010, 15:43

dgolf napisał(a):Szarpanie na LPG, to faktycznie jest usterka w układzie WN.

Ciekawe ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bokser1111 » 30 cze 2010, 18:25

TYLKO N-G-K !! Do GE model przewodów jak byś potrzebował to RC ZX-29 .Wpisz w Allegro to pokaze ;) Pozdrawiam. ;)jeszcze sa w promocji dostępne po 180 wiec bardzo tanio ;)
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez dgolf » 1 lip 2010, 13:14

Grzyby napisał(a):
dgolf napisał(a):Szarpanie na LPG, to faktycznie jest usterka w układzie WN.

Ciekawe ...


No ciekawe. Za mało praktyki widzę. Wiesz jakie są objawy zbyt ubogiej lub zbyt bogatej mieszanki? Żeby Ci szarpał z winy LPG, to musiałby gwałtownie zaniknąć dopływ gazu i to na krótką chwilę. To by było realne przy wtryskiwaczach a nie przy attuatorze czy zaworku.

Napisałem wyżej o głównym przewodzie, ale tu chyba jest cewka w aparacie, no nie?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez luk-kk » 3 gru 2010, 23:37

Mam zamontowane Seiwa i są do kitu skaczą iskry aż miło a w nocy po zroszeniu neonówka hahaha .
Stąd takie pytanko: jakiej długości są oryginalne przewody wn w 1.8 GE ? Chce kupić NGK według katalogu na stronie
http://www.ngk.de/pl/wyszukiwarka-produ ... X29/14427/
to RC-ZX29 o długości 61,59,45,43 cm. Zastanawiałem się jeszcze nad Sentechami 8132 http://www.sentech.pl/katalog/#pd
ale one są sporo dłuższe <co?> 72,70,59,54 cm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez Hugo » 4 gru 2010, 11:11

luk-kk nie kupuj Sentechów. To szmelc taki sam jak Seiwa, albo gorszy. Mam je w Galancie i nie podnoszę maski jak silnik pracuje, bo boję się, że zostanę porażony prądem, takie mają przebicie (od razu po założeniu).
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez SHADOW » 4 gru 2010, 13:06

Jak dla mnie to tylko NGK, lepiej zaplacic wiecej i miec spokoj
Czarny Xedos 9 2.5V6 97r full opcja znowu ze mna:)))
Początkujący
 
Od: 14 lut 2008, 13:28
Posty: 12
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6

Postprzez y » 4 gru 2010, 14:06

Hugo napisał(a):To szmelc taki sam jak Seiwa, albo gorszy.

Dziwne, ostatnio przez przypadek przyłożyłem policzek do kabla marki Seiwa z 50kkm przebiegiem... Nawet się zdziwiłem po chwili że kompletnie nic nie poczułem.
Nie taka Seiwa zła jak ją na forum malują. Ale jak zwykle najwięcej stękają Ci, którzy o tych kablach tylko słyszeli ;)
Mi te kable polecił Smirnoff i jestem bardzo zadowolony, kosztują ułamek NGK, a działają tak jak powinny.
Obrazek 270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 22:44
Posty: 502 (0/4)
Skąd: Pawlowice ;)
Auto: MX-6 FS

Postprzez Hugo » 4 gru 2010, 14:13

y napisał(a):Nie taka Seiwa zła jak ją na forum malują. Ale jak zwykle najwięcej stękają Ci, którzy o tych kablach tylko słyszeli
Mój drogi nie jestem tym typem forumowicza, który pisze byle co, byle napisać. Miałem te kable w 2 autach japońskich i w obu miały przebicie od razu po założeniu. Są lepsze niż Sakura, ale tak jak wyżej napisano, prawdziwe kable zapłonowe to tylko NGK.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez y » 4 gru 2010, 14:24

Cóż, widocznie miałem szczęście, albo Smirnoff przerabia NGK na Seiwy w sklepie ;)
Obrazek 270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 22:44
Posty: 502 (0/4)
Skąd: Pawlowice ;)
Auto: MX-6 FS

Postprzez luk-kk » 4 gru 2010, 16:35

Seiwa może się nadają ale chyba tylko do benzyny i to jak trafisz dobry egzemplarz, u mnie według zapewnień poprzedniego właściciela maja dopiero niecałe 15k i już nadają się na śmietnik. Skoro mówicie że Sentechy też niewiele lepsze to nie ma co kombinować tylko NGK brać.
Cenowo wygląda to mniej więcej tak(tylko ja planuję kupic kabelki przez mechaniora)
Seiwa 89 zł
Sentech 120-130 zł
Ngk 178-190 zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6