przez gumki napewno nie bo głowica była robiona wywaliłem 1000zł na to. Wtedy jeszcze było ciepło i wiedziałem że to na 100% dym. No niewiem, niech choroba się rozwija zobaczymy co będzie. Jak ostygnie i ją odpale to zrobię zdjęcie i pokaże co się dzieje Kurde jak bym ją tak odpalił w garażu podziemnym to ludzie by się pogubilisteven napisał(a):czy dymi przez pierścienie czy przez gumki zaworowe
Strasznie dymi gdy jest zimny silnik
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
O braniu oleju i dymieniu jest już temat więc poco tu rozwijać na nowo wątek.
noxes poczytaj sobie temat i dowiesz się że nic nie da sama wymiana uszczelniaczy zaworowych w takim przypadku jak Twój.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5044
noxes poczytaj sobie temat i dowiesz się że nic nie da sama wymiana uszczelniaczy zaworowych w takim przypadku jak Twój.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5044
Ja juz siedzę drugi dzień i wszystko czytam, ok trzeba się z tym pogodzić chociaż nie przyjdzie mi to łatwo... Teraz sobie jednak mysle że to mogą być pierścienie ech...
Ale zdjęcie wyśle.
Ale zdjęcie wyśle.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
markmas no właśnie mi nic nie dymi... ale może jestem wybryk natury
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
noxes jak pierścienie to chyba powienieneś mieć mniejsze ciśnienie na cylindrach.. czy nie koniecznie
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
markmas napisał(a):Niekoniecznie kat Proces spalania benzyny wydziela .... chemię miałem dawno i nie pamiętam dokładnie jak to się nazywa ale ogólnie – może i nawet powinno zalatywać tzw zgniłymi jajami
Jak zalatuje zgniłymi jajami to wydziela się gaz o nazwie siarkowodór. Bardzo trująca substancja. Ten gaz powstaje, gdy nie jest dobrze rozgrzany katalizator. To tak dla ścisłości
markmas napisał(a):Z tego co pamiętam to nie masz kata
a no nie mam a jakbym miał to by dymiło, czy jakbym miał może wypalony lub zalepiony to by dymiło...
teraz nicka powinienem zmienić
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
A właśnie, że nie Tylko sprawny katalizator w takich temperaturach dymi Po spaleniu benzynki lecą sobie gazy przez układ wydechowy o składzie chemicznym , przechodzą przez kat i dalej sobie lecą w postaci dwutlenku węgla i właśnie wody. Dlatego przed nagrzaniem kata reakcja odparowywania zachodzi wolniej i po zderzeniu się z temperaturą poniżej zera woda paruje na maksa, a przy temperaturze wyższej niż 0 leci po prostu woda
Często widzę na forum, że "ratunku leci benzyna przez wydech" – to nie benzyna to woda, a że trochę śmierdzi to już inna sprawa – Katalizator eliminuje większość syfu, ale nie eliminuje zapaszku
To tyle co wiem na temat katalizatorów – Jeśli chcesz poznać budowę i dokładną zasadę działania to już nie do mnie
Co do nicka – to już Twoja decyzja – przecież nie każdy musi wszystko wiedzieć. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego
Pozdrawiam
Często widzę na forum, że "ratunku leci benzyna przez wydech" – to nie benzyna to woda, a że trochę śmierdzi to już inna sprawa – Katalizator eliminuje większość syfu, ale nie eliminuje zapaszku
To tyle co wiem na temat katalizatorów – Jeśli chcesz poznać budowę i dokładną zasadę działania to już nie do mnie
Co do nicka – to już Twoja decyzja – przecież nie każdy musi wszystko wiedzieć. Co jest do wszystkiego, to jest do niczego
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
no właśnie ja jak słyszałem o zgniłych jajach to utożsamiane to było wykończonym katalizatorem... ale też się na nich nie znam a co do pary, to Twoje słowa mają sens
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
Tak śmierdzi każda bezołowiowa Jak jeździłem jeszcze maluchem który nie miał kata, a system wydechowy miał jaki miał, to dopiero był meksyk
A naumiałem się grzecznie i teraz tylko powtarzam
steven napisał(a):a co do pary, to Twoje słowa mają sens
A naumiałem się grzecznie i teraz tylko powtarzam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
noxes problemem Twojego auta są zapieczone lub/i zużyte pierścienie olejowe (zgarniajace film olejowy ze ścianek cylindrów). Na jakim oleju jeździsz?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Teraz jeżdzę na 10/40 wcześniej był 5/40. Ciśnienie moze się zmniejszyć gdy stoją pierścienie, ale nie zawsze. Teraz jak ja odpaliłem to normalnie szok dymu co niemiara, normalnie zasłona dymna dla wojska pierwsza klasa. Zachwilę wrzucę zdjęcia to sami zobaczycie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Też tak miałem w identycznym aucie jak Twoje i za 30 zł to naprawiłem. Jak? Zalałem olej Elf Evolution SXR 5W 30 (droższy o 30 zł od poprzedniego). Od tej pory ani śladu jakiegokolwiek dymku, ale decyzja należy do Ciebie. Ja Broń Boże do niczego nie namawiam.noxes napisał(a):Teraz jak ja odpaliłem to normalnie szok dymu co niemiara, normalnie zasłona dymna dla wojska pierwsza klasa.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
A oto wcześniej obiecywane zdjęcia;
http://obrazki.elektroda.net/55_1261330413.jpg
http://obrazki.elektroda.net/42_1261330414.jpg
http://obrazki.elektroda.net/93_1261330414.jpg
http://obrazki.elektroda.net/55_1261330413.jpg
http://obrazki.elektroda.net/42_1261330414.jpg
http://obrazki.elektroda.net/93_1261330414.jpg
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
pierścienie..
ech no trudno po świętach będę musiał ja odstawić... Ale zadyme ładną robi i dym nie jest niebieski jest taki raczej szary jak nie biały, niewiem dlaczego ale sie uczepiłem tego niebieskiego dymu który jest jak sa pierścienie wyrypane...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6