Mazda 626 GE – Brak mocy, słabe osiągi

Postprzez Edel » 12 kwi 2011, 10:45

Sprawdź przepływomierz, może być jego wina
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel

http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2009, 11:27
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP

Postprzez diku » 12 kwi 2011, 22:34

wymieniłem dzisiaj filtr powietrza i wyklikałem błędy – 11,14,20,21,22 jak na zgaszonym tak na zapalonym silniku te same błędy. Mam wielką prośbe aby mi je ktoś opisał czego dotyczą.
Z góry dziękuje.
Ps. Kupiłem autko z uszk. uszcz. pod głowicą zrobiłem remont całej głowicy,wymieniłem pierścienie, pompe wody,rozrząd, kable W/N i reszte drobnicy ....czy mogą być te błędy związane z wcześniejszymi uszkodzeniami moze skosować i bedzie po problemie? co o tym myślicie?
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez kamilspider » 13 kwi 2011, 16:18

diku napisał(a):wymieniłem dzisiaj filtr powietrza i wyklikałem błędy – 11,14,20,21,22 jak na zgaszonym tak na zapalonym silniku te same błędy. Mam wielką prośbe aby mi je ktoś opisał czego dotyczą.
Z góry dziękuje.
Ps. Kupiłem autko z uszk. uszcz. pod głowicą zrobiłem remont całej głowicy,wymieniłem pierścienie, pompe wody,rozrząd, kable W/N i reszte drobnicy ....czy mogą być te błędy związane z wcześniejszymi uszkodzeniami moze skosować i bedzie po problemie? co o tym myślicie?

skasuj je, przejedź ze 100km i zobacz czy nadal wyskakują błędy
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez diku » 14 kwi 2011, 21:33

skasowałem błedy ale pozostał mi jeden 0100 którego nie mogę skasować wskazuje na przepływomierz ale zamieniłem się z kolegą (taka sama madzia i silnik) i nic się nie zmieniło ani u mnie ani u niego, jego smiga jak 16-latka a moja jak 60-ka ...chyba bedzie trzeba zrobić pełną analize komputerową moze coś wykaze...
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez desp » 16 kwi 2011, 16:32

Daj znać co i jak, bo to bardzo ciekawe. Swoją drogą... Nie masz nieszczelności gdzieś za filtrem powietrza? Wystarczy mikroszczelina...
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez dgolf » 20 kwi 2011, 23:08

Moja też powyżej 4000 idzie nieciekawie, ale 210 z wiatrem wydusiłem, a normalnie 190 daje radę na LPG. Powyżej 5000 już idzie, bo idzie. Też dziwna sprawa. Widać to na filmie poniżej. Ale że Twoja tylko 120...
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez diku » 21 kwi 2011, 20:38

posprawdzałem cały silnik wszelkie niedoróbki porawione lub naprawione, zmierzyłem ciśnienie na cylindrach(1-14,5 2-13,5 3-12,5 4-14,5 at) to nie tak zle , gaźnik wyczyszczony filtr pow. wymieniony ale po analizie komp. wychodzi na przepławke, jak zmienie to dam znać czy coś się zmieniło
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez desp » 21 kwi 2011, 21:22

Wspaniała kompresja, prawie idealna! Pogratulować i tym bardziej dziwi brak mocy...
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez diku » 21 kwi 2011, 21:35

troszke irytujące gdyż służbową mam Toyote Hiace i ta babcia 2600kg po autostradzie dochodzi do 160km/h zbiera się szybciej niż madzia ale mam nadzieje ze jak naprawie to tez bedzie śmigać...
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez desp » 22 kwi 2011, 17:21

Nie omieszkaj dać znać, co i jak. Powodzenia!
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez noxes » 22 kwi 2011, 19:08

Hmm a katalizator w jakim stanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dgolf » 22 kwi 2011, 22:31

Jaki Ty gaźnik czyściłeś ?? Przepustnicę może... :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez diku » 22 kwi 2011, 23:47

noxes co do katalizatora to chyba jest ok bo niedawno miałem duże przedmuchy w ukł. wydechowym wszystkie wyspawałem i zadnej widocznej poprawy co do pracy silnika poza tym ze ciszej pracuje.
dgolf co do gaźnika to sorki ale zajmuje się wózkami widłowymi i zazwyczaj uzywam tego zwrotu i dlatego poszło po słowie ...masz racje czyściłem przepustnice
pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez noxes » 23 kwi 2011, 13:47

to że miałeś przedmuchy i naprawiłeś to nie oznacza ze jest dobrze. Chodziło mi o to, ze może być przypchany i nie przepuszcza dużej ilości spalin.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez diku » 23 kwi 2011, 15:31

noxes sprawdze to po świętach.....ale najpierw musze znaleźć przepływomierz
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2011, 21:42
Posty: 13
Skąd: Grodków
Auto: Mazda 626 1,8 16V 90 KM pb/lpg BRC II gen.

Postprzez tadziol » 27 kwi 2011, 20:50

na 2 lub 3 biegu jak dasz sandał do podłogi i trzymasz do bólu,to do ilu obrotów wykręci?
nie patrz na prędkość tylko na obroty i daj znać
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dgolf » 29 kwi 2011, 08:29

Może to być katalizator. Jednakże ja mam 216 000km i przy ok. 200 000km przed katalizatorem posypał się wydech, tak że praktycznie nie było tłumienia (jaki to był ryk ;) )i auto nie było wcale szybsze. :|

Właścicielkami mojej były po kolei dwie babki, więc cały czas ją odmulam :) Najlepiej jak zrobię ponad 600km jednego dnia w trasie. Wtedy to motor dostaje kilka KM więcej.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez johny2007 » 29 kwi 2011, 09:13

ja tydzien temu wyciałem katalizator, powiedzmy tak myslałem ze to katalizator a to strumienica ;D
ale i tak wyciołem lepsza zwykła rurka chociaz róznicy zadnej nie zauwazyłem tylko w głosie..... troszke :)
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez desp » 29 kwi 2011, 09:42

Nie wiem, od czego to zależy, ale po resecie komputera pierwsza jazda jest bardzo dynamiczna. Zgaszę silnik, dam mu odpocząć i wraca do normy. Katalizator swoją drogą;)
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Postprzez dawidole » 13 maja 2012, 14:14

Witam,
od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem ww. mazdy (96r) i o ile podczas jazdy w mieście nie miałem żadnych problemów z jej dynamiką to w trakcie dłuższej podróży zaniepokoił mnie fakt znikomej reakcji tego auta na 5-tym biegu gdzie auto właściwie nie miało już żadnej ochoty do przyspieszenia i 160 km/h to maksimum jakie z dużym wysiłkiem udało się z niej wydusić. Moje pytanie brzmi: czy ta jednostka napędowa rzeczywiście generuje taki vmax czy też problem leży gdzie indziej (czyli od wymiany czego powinienem rozpocząć)?
dawidole
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6