Historia mojej mazdy zaczeła sie w piątek Od piątku auto odzwiedzilo chyba 10 mechaników.... co jeden to modzrzejszy....chodzi na wysokich obrotach na b/lpg ok 2000 wymieniłem uszczelke pod kol.ssącym, oringi na wtryskach,filtr powietrza,przepustnice komletna,przepływomierz,kupe oringów...itd ci snienie na tłkach ok 14-13,kopulka ok,swiece nowe,przewody now eauto teraz niechce wogóle chodzic na bezynie na niskich obrotach gasnie na lpg chodzi na 2000-3000tyś i sie gotuje płyn !
może ktos ma jakis pomysł????
osatni mechanik stwierdził,ze to Czujnik sterownia listwy wtryskowej???na koncu listwy ta puszeczka???
Nie wiem co robić???wydałem już kupe kasy i nic....
Czujnik sterownia listwy wtryskowej???
Strona 1 z 1
Jest odpowiedni poziom płynu w układzie chłodzenia?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
z tym płynem są cyrki jak chodzi na wysokich obrotach to go ubywa....Zmieniłem ten zaworek na listwie na lpg był ok przez godz max 2 ... teraz chodzi jak wcześnieś... ale na rozgrzanym czy zimnym chodził tak samo !a odnośnie komputera żaden mechanik nie ma wtyczki do 626 aby zgrać błędy w Siedlcach. !!!!A wiekszość mechaników zaczyna rozmowe ma gas i to na 100% przepływomierz..... z takimi już nawet nie gadam
jak miałem walnieta przełyke na lpg latał jak rakieta....
ps na bezynie teraz wogóle niechodzi dusi się a na wolnych obrotach gaśnie....
problem tkwi w doborze mieszani ewentulnie jakiś czujnik temperatury... sam nie wiem ten samochód mnie dobija.....
jak miałem walnieta przełyke na lpg latał jak rakieta....
ps na bezynie teraz wogóle niechodzi dusi się a na wolnych obrotach gaśnie....
problem tkwi w doborze mieszani ewentulnie jakiś czujnik temperatury... sam nie wiem ten samochód mnie dobija.....
- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
No wlasnie panowie zauwazylem ten sam problem tylko ze u mnie obroty oscylują na Pb 1500obr/ a pozniej trzymaja sie na wysokosci 1800obr/min przeplywka zmieniona obroty nie faluja a na Pb jak i na Lpg to samo na poprzednim silniku sie utrzymywaly na poziemie 800obr/min .Plyn chodzacy ma stan max uklad odpowietrzony .Przepustnica wyczyszczona .Po zdjeciu wtyczki od regulacji przepustnicy obroty natychmiast sie podwyzszaja na 2000obr/min .Czasem jak mu odbija to utrzyma na chwilke 1000obr/min ale podczas dluzszego postoju na wolnych obrotach podskocza do swojego 1500obr.min i tak sie utrzymuje .komputer zresetowaelm bo mialem na dzieje ze sie to wszystko jakos samo wyreguluje a tu nic .Za niedlugo zwariuje z tym autkiem a juz myslalem ze koniec moich zmartwien.
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
Ok Panowie u mnie problem zazeganany przetrzepalem szukajke i okazalo sie ze wystarczyla regulacja srubka w przepustnicy od obrotow i teraz mam swoje 800obr/min na PB jak i na LPG a dla zainteresowanych odsylam do tematu ktory jest bardzo pomocny w rozwiazaniu problemu i jest tam jasno pokazane gdzie znajduje sie ta srubka od regulacji
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=kroko*
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ght=kroko*
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
dzięki za zdjecie ale ja mam chyba jakąś inną przepustnice.....ale wiem gdzie szukać drobna regulacja poprawienie wtyczek na przepusynicy,reset kompa odpalamy ................... i obroty OK mechanicy się wogóle nie znają to sa wymieniacze klocki oleje szybka robota duża kasa i to chyba za duzo na ich mózgi bo mogą trafic się czujniki !!!!!!! pozdrawiam mazda samochód nie dla idiotów !
ps czujnik sterujący liswy wtryskowej zmieniłem koszt 50 zł używka tam co idzie powietrze leciała benzyna dla tego na bezynie tak dziwinie chodził dostawał 2x benzyne
ma pytnie jeszcze powoli schodzi mi z obrotów w przedziale 1700-800???ma ktoś pomysł???
ps czujnik sterujący liswy wtryskowej zmieniłem koszt 50 zł używka tam co idzie powietrze leciała benzyna dla tego na bezynie tak dziwinie chodził dostawał 2x benzyne
ma pytnie jeszcze powoli schodzi mi z obrotów w przedziale 1700-800???ma ktoś pomysł???
- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
witam dzisiaj zapalam mazde a to znowu to samo 2000 obroty i nie chce schodzić coś sie dzieje chyba z płynem chłodzącym???moze to termostat albo pompa wody sam nie wiem rece opadaja odkryłem ze jak sie rozgrzeje i zgasze go i odpale za ok 20min jest ok do porannego odpalenie moze to czujnik tem silnika na komputer wie ktoś gdzie on się znajduje dokłanie czujnik na wskażnik wymieniłem był cały pordzewiały....
- Od: 23 lut 2006, 14:50
- Posty: 106
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 GE DX 2.0i Cronos 95' LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6