PARTYBOY napisał(a):Grzyby – czasem jak coś napiszesz ...
Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie opieram swojej wiedzy o rozmowy ze specjalistami z ASO (często ich rady są powodem dodatkowych, niepotrzebnych wydatków, czy wręcz bzdurami), a opieram się właśnie na instrukcjach obsługi, serwice manualach, czy EPC MAZDY opracowanych przez speców Mazdy (tych prawdziwych z Japonii).
A w tych źródłach nawet nie ma grama wzmianki o świecach Motorkrafta.
Jest natomiast jak byk napisane że dla silnika 1.8 i 2.0 świece zapłonowe to BKR5E-11/BKR6E-11/K16PR-U11/K20PR-U11 – czyli NGK i NipponDenso, a dla 2.5 to ZFR5F11 NGK
Więc? ......
Może w manualach czy instrukcjach serwisowych dla Probe występuje osprzęt Motorkrafta (co może mieć ręce i nogi z racji miejsca produkcji – USA) – w dokumentacji Mazdy go nie ma.
Nie twierdzę że Motorkraft to zła marka ale nie wciskaj ludziom na siłę informacji o których japońska dokumentacja nie wspomina nawet słowem. Fabryczne wyposażenie (np. świece) to NGK lub ND – Motorkaft może być co najwyżej dobrym zamiennikiem.