Jak rozpoznać moc silnika?

Postprzez ml-rally » 20 sie 2007, 15:55

Witam. Mam w mazdzie silnik 2.0 i ostatnio dowiedziałem się że te silniki posiadały różne moce. I takie moje pytanko jak to rozpoznać? Od razu mówie że nie wiem który jest rok tego silnika ;)

pzdr
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2007, 12:51
Posty: 4
Skąd: Bielsko

Postprzez Emiel » 20 sie 2007, 18:14

polecam na hamownię się udać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:16
Posty: 152
Skąd: wawa/london
Auto: MX-6 2.5 V6

Postprzez lucas_ka » 20 sie 2007, 18:37

W ge posiadały tylko 115 km, silniki 1.8 rózniły sie mocą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2006, 00:38
Posty: 233
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 2,0 citd

Postprzez nemi » 20 sie 2007, 18:41

ml-rally napisał(a):Mam w mazdzie silnik 2.0 i ostatnio dowiedziałem się że te silniki posiadały różne moce.

To jakieś złe źródło było :P. W GF owszem, ale nie w GE.


ml-rally napisał(a):I takie moje pytanko jak to rozpoznać?

Na szczęście nie musisz się trudzić. Fabrycznie było 115 KM, a ile z tego pozostało może powiedzieć tylko hamownia.

Pozdrawiam,
nemi
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez ml-rally » 20 sie 2007, 20:21

no w sumie żródło to książka bodajże z Basha z nr świec ;) Koleś w sklepie mi powiedział że te silniki mają różną moc...to teraz widać jakich mamy sprzedawców w sklepach specjalizujacych się w japońskich autach ;) w każdym razie dzięki za info :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2007, 12:51
Posty: 4
Skąd: Bielsko

Postprzez Bartek1986 » 21 sie 2007, 01:09

i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Riki » 21 sie 2007, 01:27

Bartek1986 napisał(a):GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice


Dokładnie tak :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez ml-rally » 21 sie 2007, 02:42

no tylko on znalazł w sumie 3 rodzaje tych silników ale nie ważne ;)

to już teraz wszystko wiem. Wielkie dzięki za wytłumaczenie tematu.

pzdr
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2007, 12:51
Posty: 4
Skąd: Bielsko

Postprzez waskii87 » 20 paź 2008, 19:15

To i ja cos powiem bylem w sobote swoia madzia na hamowni i wykazalo 124 km.
Początkujący
 
Od: 8 paź 2008, 13:17
Posty: 18
Skąd: Bialystok
Auto: 626 GF 2.0i Exclusive

Postprzez pawelMX6 » 20 paź 2008, 20:22

To albo nad wyraz zdrowe 115PS albo odrobinę schorowane 136PS :P A propos – wrzuć wykres do stosownego tematu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Speed » 21 paź 2008, 00:02

Panowie a japosnki FS ? 160 koni ? :D czy 170 bo juz niepamietam za dobrze :P
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez pawelMX6 » 21 paź 2008, 08:44

FS-ZE 170PS przy 6800.

Tak wygląda:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez klub3 » 21 paź 2008, 12:27

Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju. Muszą dobierać te filtry z pozycji, gdzie silnik ma 115 PS ( jest w katalogu oddzielna pozycja dla FS o wyższej mocy – nie pamiętam ile dokładnie ale chyba 150 PS)
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 16:05
Posty: 125
Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona

Postprzez Grzyby » 21 paź 2008, 12:40

klub3 napisał(a):Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju

Pomijam fakt, że oryginalny filtr do FSa w ASO jest tańszy od Filtrona :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez arabek » 21 paź 2008, 12:57

pawelMX6 napisał(a):FS-ZE 170PS przy 6800.

Tak wygląda:
wygląda pięknie :D ja mam 115 kucy i szczerze napisze robiłem przejażdżkę Radom – Warszawa i albo reszta samochodów nie daje rady albo kierowcy do bani bo na setkę jeden odważny się znalazł nową Hondą i mnie łyknął choć nie bez problemów :D a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Grzyby » 21 paź 2008, 13:16

arabek napisał(a):te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi

niewykonalny do GE (pomijam fakt zerowej dostępności tego silnika)
W GF prędzej.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez zezi » 21 paź 2008, 13:23

Bartek1986 napisał(a):i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice :)


mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica
Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 120hp Advance+
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2008, 11:24
Posty: 36
Skąd: Norwegia
Auto: Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 Advance+

Postprzez arabek » 21 paź 2008, 13:32

Grzyby napisał(a):niewykonalny do GE (pomijam fakt zerowej dostępności tego silnika)
W GF prędzej.

pewnie tak jest ale za te kasę co by trzeba władować wolał bym zmienić furmankę :]
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 12:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez Grzyby » 21 paź 2008, 13:41

zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica

kto Ci powiedział że masz 136KM? Sprzedający? Czy byłeś na hamowni?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelMX6 » 21 paź 2008, 14:15

arabek napisał(a):a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi

Tylko raz widziałem ten silnik na ebay'u, przez rok czasu jak posiadam MX-6 ;) Poza tym tak jak napisał Grzyby – niewykonalne. Przerabiane przez posiadaczy MX'a w USA.

zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica

Był w ogóle taki silnik w GE montowany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6