Jak rozpoznać moc silnika?
1, 2
ml-rally napisał(a):Mam w mazdzie silnik 2.0 i ostatnio dowiedziałem się że te silniki posiadały różne moce.
To jakieś złe źródło było . W GF owszem, ale nie w GE.
ml-rally napisał(a):I takie moje pytanko jak to rozpoznać?
Na szczęście nie musisz się trudzić. Fabrycznie było 115 KM, a ile z tego pozostało może powiedzieć tylko hamownia.
Pozdrawiam,
nemi
no w sumie żródło to książka bodajże z Basha z nr świec Koleś w sklepie mi powiedział że te silniki mają różną moc...to teraz widać jakich mamy sprzedawców w sklepach specjalizujacych się w japońskich autach w każdym razie dzięki za info pozdrawiam
- Od: 20 sie 2007, 12:51
- Posty: 4
- Skąd: Bielsko
i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice
To albo nad wyraz zdrowe 115PS albo odrobinę schorowane 136PS A propos – wrzuć wykres do stosownego tematu.
FS-ZE 170PS przy 6800.
Tak wygląda:
Tak wygląda:
Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju. Muszą dobierać te filtry z pozycji, gdzie silnik ma 115 PS ( jest w katalogu oddzielna pozycja dla FS o wyższej mocy – nie pamiętam ile dokładnie ale chyba 150 PS)
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
klub3 napisał(a):Błednie podane są parametry silnika w katalogach filtrona i sprzedawcy sprzedają niewłaściwe filtry oleju
Pomijam fakt, że oryginalny filtr do FSa w ASO jest tańszy od Filtrona
wygląda pięknie ja mam 115 kucy i szczerze napisze robiłem przejażdżkę Radom – Warszawa i albo reszta samochodów nie daje rady albo kierowcy do bani bo na setkę jeden odważny się znalazł nową Hondą i mnie łyknął choć nie bez problemów a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzipawelMX6 napisał(a):FS-ZE 170PS przy 6800.
Tak wygląda:
- Od: 20 kwi 2008, 12:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
arabek napisał(a):te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi
niewykonalny do GE (pomijam fakt zerowej dostępności tego silnika)
W GF prędzej.
Bartek1986 napisał(a):i miał racje bo silnik FS czyli 2.0 16V miał albo 115 km albo 136 tylko ,że w GE występował tylko 115 a w GF 136 – z tym , że ten z tego co wiem był na mechanice, a nie hydraulice
mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica
Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 120hp Advance+
- Od: 21 mar 2008, 11:24
- Posty: 36
- Skąd: Norwegia
- Auto: Mazda 6 GH L8-DE 2008 liftback 1.8 Advance+
zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica
kto Ci powiedział że masz 136KM? Sprzedający? Czy byłeś na hamowni?
arabek napisał(a):a te 170PS chyba bym się "posikał" od razu swap do głowy przychodzi
Tylko raz widziałem ten silnik na ebay'u, przez rok czasu jak posiadam MX-6 Poza tym tak jak napisał Grzyby – niewykonalne. Przerabiane przez posiadaczy MX'a w USA.
zezi napisał(a):mam GLE FS 2.0i 16V – 136 KM i mam hydraulike, ale to GLE moze to roznica
Był w ogóle taki silnik w GE montowany?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6