Nie pali na wszystkie cylindry – 626 GE

Postprzez bazior^ » 23 gru 2012, 14:26

Witam a wiec tak wybralem auto od mechanika mechanik wymienil swiecie filtr oleju bo byl za maly mowil ze dlatego olej tez uciekal poza tym polaczyl gdzies wezyk od chlodnicy bo mowil ze uciekal plyn tamtedy wymienil olej na mineralny lotosa po czym oddal mi auto pojezdzilem 2 dni nie mialem jeszcze wtedy butli do gazu wiec jezdzilem na benzynie i musze powiedziec ze strasznie duzo palilo ale to naprawde strasznie za 50 zl zrobilem moze z 30 km po czym benzyny brakowalo na dzien dzisiejszy mam zamontowana butle juz dostalem zalegalizowana i spalanie spadlo auto normalnie odpala bez problemu na gazie jak jezdzilem przez te pare dni na tej benzynie zaraz po wymianie oleju zauwazylem ze zaczynal dymic dosyc strasznie nagle nawet bardzo ale obecnie przestal juz tak gwaltownie dymic mechanik mowil ze to moglo byc spowodowane tym ze w wydechu bylo duzo syfu i przedmuchalo to wszystko bo spawal tez wydech jedyny problem ktory teraz mam to zbyt niskie obroty na gazie ja jalowym biegu poprostu na niskich obrotach nie moze zalapac sa za niskie cos kolo pol tysiaca nawet mniej wskazowka chodzi auto drga czasami nawet lubi zgasnac ale to pewnie tylko sprawa wyregulowania gazu bo jesli na benzynie chodzi ladnie idealnie rowno to czemu na gazie mialo by zle chodzic dodam ze jesli auto jest zimne to wsumie jak zapale go na gazie to trzyma sobie idealne obroty nie wiecej niz 1 tysiac ciut przed tysiacem i odrazu widac ze auto normalnie pracuje nie ma takiego drgania oczywiscie na wysokich obrotach juz ponad 1 tysiac chodzi idealnie jak myslicie to tylko sprawa regulacji niskich obrotow ? przepraszam za bledy pisze na telefonie
Początkujący
 
Od: 8 gru 2012, 13:13
Posty: 11
Auto: Mazda 626 2.0 16v Dohc

Postprzez sponsor2233 » 18 mar 2013, 22:30

Witam. Mam następujący problem. Kilka dni temu po przejechaniu kilku KM i przyjechaniem pod dom zgasiłem swoja Mazdę ( 2.5 V6 ) i już nie odpaliłem. iskra jest paliwo dostaje bo je zalewa benzyna . okazało się ze na 2 – 4 – 6 cylindrze nie ma Ciśnień . na pozostałych jest około 14 wiec bardzo dobrze. co może być przyczyna braku Ciśnień ???
sponsor2233
 

Postprzez noxes » 19 mar 2013, 11:02

zawory nie domkniete, zapieczone pierścienie, uszkodzona uszczelka pod głowica, rozwalone tłoki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez zadra » 22 mar 2013, 15:47

zawory nie domkniete, zapieczone pierścienie, uszkodzona uszczelka pod głowica, rozwalone tłoki

potrafisz człowiekowi dodać otuchy...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3167 (35/86)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez noxes » 23 mar 2013, 00:06

muunek napisał(a):potrafisz człowiekowi dodać otuchy...


sponsor2233 napisał(a):okazało się ze na 2 – 4 – 6 cylindrze nie ma Ciśnień

Widzisz jakies inne rozwiązanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez zadra » 24 mar 2013, 23:07

Widzisz jakies inne rozwiązanie?

ciemność widzę;ciemność...

zastanawia mnie dlaczego właśnie na 2-4-6 cylindrze(tak co drugi) – czy dobrze myślę,że to jedna głowica na 2-im, a druga głowica na 4-ym i 6-ym cylindrze? – nie twierdzę,że to nie możliwe.

skupiłbym się na zaworach, a dokładniej na regulatorach zaworów(ewentualnie niski stan oleju, albo coś takiego – nie znam się za bardzo)
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3167 (35/86)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez kamilspider » 25 mar 2013, 10:32

Właśnie 2, 4, 6 są na jednej głowicy ;) Pewnie poszła uszczelka głowicy i tyle...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Szyna » 25 mar 2013, 20:58

Szczerze, ciężko uszkodzić metalowa uszczelkę :P ale może to to ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez kamilspider » 25 mar 2013, 21:50

A to może głowiczka pęcła? :P
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Szyna » 25 mar 2013, 21:52

Prędzej bym się tego spodziewał :) Albo faktycznie coś z zaworami.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez zadra » 25 mar 2013, 23:51

to jedna głowica na 2-im, a druga głowica na 4-ym i 6-ym cylindrze

Właśnie 2, 4, 6 są na jednej głowicy

Ale zabłyszczałem... czasem lepiej jest się nie wypowiadać <lol>
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]

staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2007, 18:07
Posty: 3167 (35/86)
Skąd: z odmętów
Auto: HONDA civic VIII
1,8 Stoczterdzieścikuniów z maską gazową na pyskach ciągnących sedana :-P

Postprzez sponsor2233 » 20 kwi 2013, 15:48

u mnie tez nie bylo ciśnień i okazało sie ze kliny na rozrzadzie sie urwały. i przestawilo walek.
sponsor2233
 

Postprzez kolcz8 » 5 maja 2013, 22:03

Witam
Podłącze się pod temat bo mam podobny problem. Mianowicie na zimnym silniku mam problem z odpalaniem. Zimą była masakra czasem za 5 razem odpalił. Teraz jak zrobiło się cieplej to jest lepiej ale i tak po nocy stania nie odpala za pierwszym tylko za drugim albo trzecim. Gdy silnik jest ciepły nie ma problemu odpala za pierwszym. Na zimnym silniku jak odpala to tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry i nie może wejśc na obroty. Jak już odpali to po kilku sekundach jest już ok. Był już u mechaników kilku ale widzę nie za bardzo znają się. Wymieniłem już aparat zapłonowy(przerywał silnik wcześniej, po wymianie ustało), filtr paliwa, kable, świece, czujnik temperatury silnika, pompa paliwa. Jeden z mechaników powiedział że na dwóch cylindrach jest słabe ciśnienie i pewnie dlatego. Ale nie zauważyłem spadku mocy czy czegoś takiego, silnik chodzi dobrze nie dławi się, trzyma obroty. Na ciepłym silniku jest wszystko ok. Moja Mazda to MX 6 2.0 Ge. Może coś doradzicie bo mechanik powiedział że jak słabe ciśnienie to nie opłaca się robić tego.
kolcz8
 

Postprzez Eklerek323f » 5 maja 2013, 22:52

kolcz8 napisał(a):Witam
Podłącze się pod temat bo mam podobny problem. Mianowicie na zimnym silniku mam problem z odpalaniem. Zimą była masakra czasem za 5 razem odpalił. Teraz jak zrobiło się cieplej to jest lepiej ale i tak po nocy stania nie odpala za pierwszym tylko za drugim albo trzecim. Gdy silnik jest ciepły nie ma problemu odpala za pierwszym. Na zimnym silniku jak odpala to tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry i nie może wejśc na obroty. Jak już odpali to po kilku sekundach jest już ok. Był już u mechaników kilku ale widzę nie za bardzo znają się. Wymieniłem już aparat zapłonowy(przerywał silnik wcześniej, po wymianie ustało), filtr paliwa, kable, świece, czujnik temperatury silnika, pompa paliwa. Jeden z mechaników powiedział że na dwóch cylindrach jest słabe ciśnienie i pewnie dlatego. Ale nie zauważyłem spadku mocy czy czegoś takiego, silnik chodzi dobrze nie dławi się, trzyma obroty. Na ciepłym silniku jest wszystko ok. Moja Mazda to MX 6 2.0 Ge. Może coś doradzicie bo mechanik powiedział że jak słabe ciśnienie to nie opłaca się robić tego.

Nie wiem jak w przypadku MX-6 ale moja 626 GE tak robiła jak była padnięta przepływka B577, spróbuj wymigać błędy.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez noxes » 5 maja 2013, 22:58

po pierwsze jak kolega wyżej błędy do sprawdzenia. A dalej to się zobaczy co wyjdzie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kolcz8 » 6 maja 2013, 14:37

Wiem że powiecie że już było na forum i znalazłem dwa tematy związane z tym podłączeniem i wiem że potrzebna mi jest dioda i rezystor. A możecie mi tak napisać jak dokładnie to zrobić krok po kroku bo nigdy tego nie robiłem jeszcze i nie chce czegoś popsuć. Dokładnie w który wtyk podpiąć itd. Będę bardzo wdzięczny.
kolcz8
 

Postprzez Szyna » 6 maja 2013, 17:45

No to jak znalazłeś to poczytaj trochę ;) A wszystko tam jest napisane. To nie boli.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6