napinacz rozrządu do mazdy 626 1,8 16V

Postprzez Jaksa » 1 maja 2006, 20:42

msauto napisał(a):Lecz robić tak nie powinno się
Prowizorki są najtrwalsze – tak mówią <lol> wogole mnostwo badziewnego towaru który jest obecnie na rynku psuje opinię tej marce , tanio nie zawsze znaczy dobrze......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez msauto » 1 maja 2006, 20:55

Ostatnio montowałem sworznia wahacza i w zestawie były śrubki, powiem że nie dało się dokręcić ich tak jak się powinno. Jedna znich ukręciła się w samym łebku śruby. Po prostu wyciągneła się z łebka, czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Lub tulejka wahacza tył do wectry B wprasowywałem tulejki jednego producenta wprasowaywały się i było ok. a innego przelatywały. Po dokładnych pomiarach różnica była w granicach 0,20 do 0,25 mm i kto to robi? Tak bym mógł bez końca.

Przesłał bym komuś na pocztę rysunek tego napinacza bo nie mogę go zamieścić tu, mam małe problemy. Może jest trochę mało szczegółowy ale nie miałem odpowiedniego programu by go narysować. Łatwiej było by w tedy dyskutować.

Kolego proszę nie pisać posta pod postem w tym samym czasie praktycznie.
AmRoZ
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2006, 23:04
Posty: 13
Skąd: Sandomierz

Postprzez msauto » 9 maja 2006, 15:15

Byłem dziś w sklepie i oglądałem ten napinacz nowy, objaśnili mi jak on działa. Jest on jednokierunkowego działania. Kiedy sprężyna go dociąga on sam już nie powinien wrócić i poluzować paska, (po prostu w drugą stronę się blokuję). Tak sądziłem właśnie że powinien działać, trudno teraz ocenić dlaczego ten wymontowany tak nie działał.
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2006, 23:04
Posty: 13
Skąd: Sandomierz

Postprzez mikolaj » 7 paź 2010, 18:51

Witajcie, odgrzebię trochę temat...
Napinacz rozrządu składa się z dwóch części, powiedzcie mi prosze, czy jest to mozliwe, żeby podstawa tego napinacza była uzkodzona? "wybita"?
Facet, który sprzedaje mi części mówił, że przez dwa lata sprzedali ledwie jedną taką podstawę, a w warsztacie uważają, że trzeba ją koniecznie wymienić, bo cośtam nie styka :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 21:54
Posty: 260
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GG 2004 MZR-CD 136km
Mazda 6 GH 2011 2.2 Kirei 163km

Postprzez Pawlo75 » 19 gru 2010, 01:56

To ponownie odgrzebię temat.

Nie wiem, czy dobrze założyłem napinacz, konkretnie chodzi mi o tą sprężynkę...
W jakim położeniu dokręcić napinacz, żeby wszystko działało jak należy? Ta sprężynka ma ciągnąć po skosie w prawo – do góry? Jak mocno trzeba ją naciągnąć: 5mm, 10mm, czy więcej?
Silnik pracuje, ale nie chciałbym zmieniać położenia napinacza gdzieś na trasie <faja>
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez Jaksa » 19 gru 2010, 16:45

Poszło na PW.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Pawlo75 » 19 gru 2010, 19:30

Jaksa jak zawsze niezawodny ;)
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 19:44
Posty: 69
Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG

Postprzez elbooro » 27 lip 2011, 21:01

"Byłem dziś w sklepie i oglądałem ten napinacz nowy, objaśnili mi jak on działa. Jest on jednokierunkowego działania. Kiedy sprężyna go dociąga on sam już nie powinien wrócić i poluzować paska, (po prostu w drugą stronę się blokuję). Tak sądziłem właśnie że powinien działać, trudno teraz ocenić dlaczego ten wymontowany tak nie działał."


Mam taki sam problem z napięciem paska :/ Kupiłem napinacz zakładam pasek sprężynkę wszystko tak jak w książce a napinacz nie działa i wraca Czy to wina napinacza ? nowy napinacz jest uszkodzony ? mój stary też się nie blokuje ale nie wiem może się uszkodził już ma sporo najechane Jak to powinno działać ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez noxes » 27 lip 2011, 22:18

heh też sie wystraszyłem przy wymianie pompy wody, że napinacz popsułem. On tak jakby działa w jedna stronę. Pasek masz napiety tylko od strony która ciągnie, druga jest luźno.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez elbooro » 28 lip 2011, 20:39

Dziwny trochę ten napinacz :) ale faktycznie pasek nie jest ciągle napięty i w pewnych pozycjach wału się luzuje jak jest na znakach to pomiędzy kołami wałków nie jest napięty Ale odpaliłem dzisiaj i wszystko gra silnik pracuje równo i cicho :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2009, 22:47
Posty: 12
Skąd: Radom/Siedlce/Warszawa
Auto: mazda 626 GE 1.8 105KM 94r

Postprzez noxes » 28 lip 2011, 21:26

a mówiłem...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6