Spadek mocy + brak maksymalnych obrotów

Postprzez Mikolaj.A » 7 cze 2017, 18:21

Witajcie.
Przyznam się, że dawno tu nie zaglądałem-ale jak trwoga, to wiadomo <zawstydzony>

Mam dość nietypowy problem i wiele niewiadomych.
Manual od 626 przetrzepany-brak rewelacji.

Auto kilka dni temu straciło moc, jakby z 30 kucy mu uciekło, dodatkowo nie potrafi się wkręcić podczas jazdy powyżej 4 tys obrotów.
Jak dokula się do 4k i zmieniam bieg to zaczyna nierówno pracować, ale po puszczeniu gazu i wciśnięciu z powrotem-szarpanie ustępuje.
Kolejny objaw, to jak podczas jazdy docisnę do tych 4k i wrzucę luz, to wskazówka obrotomierza swobodnie spada do 0 i auto gaśnie.
Wkręcanie na obroty, na luzie gdy auto jest zatrzymane-bez problemu osiąga 7k i nie gaśnie po puszczeniu gazu tylko zatrzymuje się na 750 obr.
Jeżdżę na LPG + Pb, reduktor i wtryski wymienione 1500 km temu, nowa mapa. Powyższe dolegliwości trapią Probe zarówno na LPG jak i na Pb.
Stało się to nagle, nie było objawów poprzedzających, no chyba że podciągnąć pod to drobnostkę jaka pojawiła się z 500 km temu, lekka dziura mocy w przedziale obrotów od 2 do 3 tysięcy.

Aparat zapłonowy mam po regeneracji (moduł + cewka) rok temu, dodatkowo cewka drugi raz zmieniona jakieś 2 miesiące temu, świece mają ok 2k km są to Denso TT,
kable zapłonowe ok 20k km, filtr paliwa jak i lambda denso mają ok 2k km, katalizator (nie strumiennica) ma ok 7-9k km

Do tej pory sprawdziłem:
-Kody błędów KOEO oraz KOER i zawsze te same 2x mruga kod 11 i 1x 17 po tej sekwencji mam 1x błysk i od nowa pokazuje te same błędy,
-jeździłem z odpiętą lambdą i podciśnieniem od EGR (wtyczka czujnika wpięta)-brak rezultatów,
-na pracującym silniku odpiąłem przepływkę-obroty spadły o ok 100-200 i od razu wskoczyły tak jak powinny mieć, przy podłączeniu przepływki zdławił się prawie do zera i od razu wskoczył na 750,
-jeździłem na odpiętym IAC-brak zmian,
-samochód nie kopci, nie dymi, płynu chłodniczego nie wciąga ;)
-czujnik temp płynu wstawiony nowy,
-przepustnica podmieniona na sprawną,
-wymienione świece i kable na sprawne,
-aparat zapłonowy wysłany do miejsca gdzie był regenerowany na sprawdzenie i podobno jest OK, choć tu za bardzo bym nie ufał i nie biorę tej diagnozy za pewnik <nie powiem>
-pokrywa zaworów zrzucona i sprawdzony rozrząd-jest jak być powinien,
-jazda z odpiętymi solenoidami,
-jazda w trybie diagnostycznym

Wszystko co wykonałem, nie przyniosło żadnych rezultatów. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
Może ma ktoś pożyczyć lub sprzedać sprawny cały aparat zapłonowy S3?

Pozdrawiam
Mikołaj
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2015, 09:20
Posty: 46 (3/0)
Auto: Ford Probe II 97r 2.0 16V (euro)

Postprzez Mikolaj.A » 13 cze 2017, 08:17

Problem rozwiązany-zatkany wydech końcowy ;)
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2015, 09:20
Posty: 46 (3/0)
Auto: Ford Probe II 97r 2.0 16V (euro)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6