Witam wszystkich!
Mam pewien problem z moja mazdą mianowicie, tydzień temu zauważyłem że strasznie faluje na wolnych obrotach od 1000 do 2000 czasami do 1500 bywało rożnie. Jeżdżąc po okolicznych warsztatach dowiedziałem się, ze przyczyną takiego zachowania możne być czujnik temperatury płynu chłodniczego, diagnoza była celna. Zamówiłem czujnik (są dwa jeden zielony który był sprawny a drugi czarny który był do wyrzucenia) po wymianie jeszcze trochę wariowała, wpadłem na pomysł żeby ją zresetować odpiąłem akumulator i o dziwo pomogło pięknie trzymała obryty, tak ja powinno być. Jednak od poniedziałku znowu zaczęły się problemy z jedna różnica za każdym razem gdy odpalę silnik obroty są inne np. dziś jadać wrzuciłem na luz obroty trzymały się na 1500 ani mniej ani więcej wracając do domu skakały od 1000 do 1200-1500 a jak zatrzymałem się w garażu obroty spadły do 500 i tak zostały. Za każdym razem powtarza się taka sytuacja Generalnie wygląda to tak jakby auto nie wiedziało jakie ma mieć obroty. Czy to jest wina błędu który został gdzieś w komputerze zapisany? Proszę pomóżcie bo już nie mam siły do tego, za wszystkiego odpowiedzi z góry dziękuję!!
falujace obroty
Strona 1 z 1
Jeśli chodzi o ten cały układ powietrza to wczoraj został rozkręcony i sprawdzony 2 razy czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Nie łapie lewego powietrza to jest pewne. Filtr powietrza przy okazji był czyszczony i nic nie pomogło :/ Zobaczę czy świece są ok. Kumpel sprzedał mi patent żeby stanąć na górce wrzucić 5tke i dać gazu w opór. Co sadzicie o takim sposobie?
- Od: 18 lut 2015, 20:15
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626
2.0 benzyna
1992r.
Po 1,chodzilo mi o uklad chlodzenia czy jest plyn i czy jest odpowietrzony dobrze,uklad dolotowy swoja droga
po 2 zmien swiece i kable bo napewno sa do wymiany
po 3 zmien kolegow bo jego pomysl jest kiepski i nic nie da
po 4 czy zaplon jest ustawiony dobrze?? doprze pali?
po 2 zmien swiece i kable bo napewno sa do wymiany
po 3 zmien kolegow bo jego pomysl jest kiepski i nic nie da
po 4 czy zaplon jest ustawiony dobrze?? doprze pali?
Płyn jest na 100% . W poniedziałek spróbuje dorwać nowe kable, świece i odpowietrzę ten cały układ. Jeśli chodzi o motoryzacje to jestem zielony dlatego wolałem tutaj się zapytać A pali bardzo dobrze nigdy nie miałem problemów żeby odpalić mazdę.
- Od: 18 lut 2015, 20:15
- Posty: 4
- Auto: Mazda 626
2.0 benzyna
1992r.
Ze plyn jest to nie znaczy ze jest odpowietrzony uklad, zmien swiece i kable i zobaczymy co bedzie, moze regulator na listwie nie trzymac cisnienia np albo filtr paliwa zapchany bo malo kto zmienia
Prawdopodobnie kolektora ssącego nie odkręcałeś i nie sprawdzaleś uszczelki pod nim.
Przepustnica na pewno odpowietrzona? Odpalasz zimny silnik i ściągnij przewód z przepustnicy, ma lecieć plyn.
To, że dobrze odpala nie oznacza, że zaplon jest ustawiony odpowiednio.
Ostatnie, co było robione z przepustnicą? Jakieś rozbieranie czyszczenie?
Przepustnica na pewno odpowietrzona? Odpalasz zimny silnik i ściągnij przewód z przepustnicy, ma lecieć plyn.
To, że dobrze odpala nie oznacza, że zaplon jest ustawiony odpowiednio.
Ostatnie, co było robione z przepustnicą? Jakieś rozbieranie czyszczenie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Temat powinien polecieć w tym momencie do kosza, bo tematy falujących obrotów były po tysiąc razy wałkowane w silniku FS i FP, wystarczy użyć szukajki- dla podpowiedzi dodam że takie okienko w górnym prawym rogu ekranu.
Następnie proszę zapoznać się z regulaminem i docelowo warto połączyć swój temat z innym wątkiem – takim który jest najbardziej odpowiedni- musimy zachować pewien ład i porządek na forum.
Jeżeli jesteś laikiem to może warto zlecić tą naprawę komuś obeznanemu z mechaniką, żeby coś więcej nie sknocić
Podstawą są kable, świece palec, kopułka, filtry i właściwe ustawienie zapłonu ale to chyba oczywiste ponieważ są to elementy eksploatacyjne
Kolejna sprawa to zapowietrzony układ chłodzenia, a konkretniej najwyższy punkt w układzie- silniczek krokowy ( oporny w odpowietrzaniu) oraz zabrudzona przepustnica.
Następnie proszę zapoznać się z regulaminem i docelowo warto połączyć swój temat z innym wątkiem – takim który jest najbardziej odpowiedni- musimy zachować pewien ład i porządek na forum.
Jeżeli jesteś laikiem to może warto zlecić tą naprawę komuś obeznanemu z mechaniką, żeby coś więcej nie sknocić
Podstawą są kable, świece palec, kopułka, filtry i właściwe ustawienie zapłonu ale to chyba oczywiste ponieważ są to elementy eksploatacyjne
Kolejna sprawa to zapowietrzony układ chłodzenia, a konkretniej najwyższy punkt w układzie- silniczek krokowy ( oporny w odpowietrzaniu) oraz zabrudzona przepustnica.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6