Problem z samoistnymi spadkami obrotów na luzie.

Postprzez kyluz » 9 lut 2013, 12:44

Witam.
Mój problem wygląda tak że czasami jak stoję w korku czy na światłach obroty samoistnie potrafią spaść do 250 i zaraz znowu wskoczą na 750. Ostatnio dość często tak mam.Tak samo jest jak hamuje z wciśniętym sprzęgłem potrafi go przymulić. Dodam że kable mam około już 6 miesięcy ale wyglądają cacy świeczki to samo i palec, kopułka. Tps regulowałem mam teraz 0.5 obroty na 750+– . Aha jest tak że jak jeszcze nie jest fest nagrzany ze woda w chłodnicy jest nadal zimna to przy hamowaniu zatrzyma się przy 1000 rpm ale jak jest już full nagrzany to spada chamsko do 700 rpm przy sprzęgle.Wie ktoś gdzie mam zacząć szukać przyczyny tych przymuleń?

PS. Wymienialem na inne świeczki i kable i problem nadal jest!
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez todi » 9 lut 2013, 22:12

moze sprobuj odpowirtrzyc uklad lub przrpustnice wyczyscic. pozdrawiam
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez kyluz » 9 lut 2013, 23:05

todi napisał(a):moze sprobuj odpowirtrzyc uklad lub przrpustnice wyczyscic. pozdrawiam

Witam układ odpowietrzywszy już dużo razy. A czyszczenie Przysietnicy już przynajmniej ze 3 razy przeprowadzalem. Nic nie pomaga. Ehh
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 01:18

Mam identyczny problem obroty spadaja mi na luzie gdy np. mam wlaczony jakis odbiornik pradu.
Sprawdzilem juz:
-brak bledow
-krokowy ok
-sonda lambda ok
-przeplywka ok
-czyszczona przepustnica
-brak lewizny w dolocie
-filtr paliwa nowy
– kable dobre
-swiece nowe denso
– kopulka przeczyszczona
-zaplon ustanwiony
-tps nieruszany
– uklad chlodzenia odpowietrzony

Mody w silniku (mysle ze warta napisac aby zobrazowac bardziej sytuacje):
– dolot w alu zakoczozny stozkiem
– odma w powietrze filterek
– zaslepiony egr
-wywalony filtr weglowy
-wydech dwa 2" przelot na 2 tlumikach przelotowych
– wszystkie plyny nowe

Gdy ustawie obroty w trybie serwisowym przy wlaczonych swiatlach nawiewie itp. na 750, po wylaczeniu ich juz bez trybu serwisowego obroty sa na poziomie 1300, wiec za duzo, ale wtedy nie gasnie na luzie wszystko jest ok. Dodam ze na ssaniu gdy jest zimny obroty nie faluja jak i wtedy gdy auto nie ma obciazenia elektrycznego. Auto ma moc jedzie pieknie problem prawie identyczny jak kolega.

edit:
Silnik FP 105ps rok 1992 przebieg 205tys
Ostatnio edytowano 10 lut 2013, 13:16 przez Busek, łącznie edytowano 1 raz
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez kyluz » 10 lut 2013, 09:30

@Busek
Też tak czasami jest ze jak się wycieraczki załączą to własnie tak zamuli go czasami po prostu nic nie włączone i go zamuli. Nie wiem oco kaman.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 13:32

Jak masz nic nie wlaczone to i tak jest obciazenie i oborty spadaja np. od serva hamuclcow wspomagania. Ja juz walcze z tym problemem troszke czasu ale z marnym skutkiem. Jedyne co pomoglo tak jak napisalem wczesniej to zwiekszenie obrotow do 1300 w servisowym, ale jest to rozwiazanie chwilowe.
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez noxes » 10 lut 2013, 14:15

Busek napisał(a):oborty spadaja np. od serva hamuclcow

pierwsze słyszę.
Busek napisał(a):wspomagania

a czujnik w pompie wspomagania podłączony?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 10 lut 2013, 14:18

noxes napisał(a):
Busek napisał(a):oborty spadaja np. od serva hamuclcow

pierwsze słyszę.
Busek napisał(a):wspomagania

a czujnik w pompie wspomagania podłączony?


Chłopie ciesz się ze pierwszy raz o tym słyszysz.
@Busek też to zauważyłem że często jest drop na hamowaniu albo od wycieraczek.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 14:22

Tak wszystko podlaczone, noxes pisze co zauwazylem(spadaja po wlaczeniu nawiewu grzania szyby czy tez kreceniu kierownica od oporu do oporu, czasem od wciskania gwaltownie hamulca ale watpie zeby to bylo bezposrednio z tym zwiazane), ja juz zglupialem co to moze byc <co?>
Ostatnio edytowano 10 lut 2013, 14:24 przez Busek, łącznie edytowano 1 raz
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez noxes » 10 lut 2013, 14:23

kyluz napisał(a):Chłopie ciesz się ze pierwszy raz o tym słyszysz.@Busek też to zauważyłem że często jest drop na hamowaniu albo od wycieraczek.

Ciebie nie pytałem, a obroty Ci przy hamowaniu spadają bo się stop zapala a to jest obciążenie dla alternatora, tak samo jak wycieraczki itp
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 14:25

Mozliwe ale przejechalem juz z tym problemem 500km i akumulator zdrowy. Nie liczac tego ze w garazu czesto przepalalem auto.
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez kyluz » 10 lut 2013, 14:29

noxes napisał(a):
kyluz napisał(a):Chłopie ciesz się ze pierwszy raz o tym słyszysz.@Busek też to zauważyłem że często jest drop na hamowaniu albo od wycieraczek.

Ciebie nie pytałem, a obroty Ci przy hamowaniu spadają bo się stop zapala a to jest obciążenie dla alternatora, tak samo jak wycieraczki itp
[quote="noxes"]
Chłopie przestań gadać bzdury od stopu to mi nie spadają bo jak normalnie stoję i naciskam na pedał to nic mi nie spada.
PS. Chamski jesteś ale o tym już wiem od dawna.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 14:31

Spokoj nie rob burdelu chamski czy nie swoje kazdy wie a po to jest forum.
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez Szyna » 10 lut 2013, 22:23

kyluz a Ty nie umiesz szukać na forum.
Tematy związane z obrotami już są, nawet kilka.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3349 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Busek » 10 lut 2013, 23:34

Czytalem wszystkie tematy nikt nie mial takiego problemu a to co opisywali lub kazali, zrobilem a problem nadal wystepuje.
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez kyluz » 11 lut 2013, 11:03

Szyna napisał(a):kyluz a Ty nie umiesz szukać na forum.
Tematy związane z obrotami już są, nawet kilka.

TAkiego problemu jeszcze nikt nie miał a raczej nie opisywał tylko ze problem z obrotami regulacja etc. Zrobiłem większości tych rzeczy już dawno a spadki nadal są.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez szumki44 » 12 lut 2013, 21:56

a co sie dzieje jak odkrecisz korek oleju ? ;> i wyciagniesz bagnet
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Busek » 12 lut 2013, 23:57

Jesli szumi chodzi ci o kompresje itp to napewno u mnie jest na dobrym poziomie bo silnik rowno pracuje ma moc i tak dalej. Dzis jeden z mechanikow powiedzial mi ze przez ten filterek na odmie silnik dostaje lewe powietrze ale cos w to mi sie nie chce wiezyc.




Powtorze posta wyzej bo sie chlam zrobil w temacie.

Sprawdzilem juz:
-brak bledow
-krokowy ok
-sonda lambda ok
-przeplywka ok
-czyszczona przepustnica
-brak lewizny w dolocie
-filtr paliwa nowy
– kable dobre
-swiece nowe denso
– kopulka przeczyszczona
-zaplon ustanwiony
-tps nieruszany
– uklad chlodzenia odpowietrzony
– nowy akumulator

Mody w silniku (mysle ze warta napisac aby zobrazowac bardziej sytuacje):
– dolot w alu zakonczony stozkiem
– odma w powietrze filterek na pokrywie
– zaslepiony egr
-wywalony filtr weglowy
-wydech przelot 2" na dwoch tlumikach przelotowych
– wszystkie plyny nowe

Gdy ustawie obroty w trybie serwisowym przy wlaczonych swiatlach nawiewie itp. na 750, po wylaczeniu ich juz bez trybu serwisowego obroty sa na poziomie 1300 gdy wylacze obiorniki pradu, wiec za duzo,

Ale wtedy nie gasnie na luzie wszystko jest ok,
Ale gdy ustawie oborty w servisowym na 750 i zalacze odbioornik pradu to spada nawet do 200

Dodam ze na ssaniu gdy jest zimny obroty nie faluja jak i wtedy gdy auto nie ma obciazenia elektrycznego. Auto ma moc jedzie pieknie problem prawie identyczny jak kolega.

Silnik FP 105ps rok 1992 przebieg 205tys
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Postprzez kamilspider » 13 lut 2013, 00:21

A w którym miejscu masz ten filterek? Wrzuć foto. Dziurę na kolanku do kolektora powinieneś zaślepić, a filtr dać na wąż. Jak jest odwrotnie to rzeczywiście bierze lewe powietrze.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Busek » 13 lut 2013, 00:26

Filterek jest bezposrednio na krućcu od pokrywy. A dolot jest zbudowany od nowa wiec nie ma seryjnego otworu pod odme na kolanku.

Edit foto jedyne jakie mam z telefonu.
Obrazek
viewtopic.php?f=321&t=128859

Kupie dokladki tylnego zderzaka z pakietu v6 gt do mazdy 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2011, 19:06
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Opolskie
Auto: Mazda 626 GE FP Sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6