Naprawa przepływomierza B577 (626 GE FS)

Postprzez bobi8652 » 23 mar 2010, 22:23

i dodam ze lepiej wtedy chodzi na benzynie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez bobi8652 » 23 mar 2010, 22:26

dodam ze jak miałem odlączony to powyżej 3 tyś obrotów zdychał a jak zrobilam zawarcie tych przewodów gdzie uruchomiło sie to syczenie auto nie zdychalo i dobrze chodzilo tak jak by dostal dodatkowe paliwo bądz powietrze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez bobi8652 » 23 mar 2010, 22:28

to lepiej ty zobacz ten schemat od 323f z 90 roku na jakiej zasadzie jest przeplywka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez Grzyby » 23 mar 2010, 22:31

bobi8652 napisał(a):to jak wytłumaczysz to syczenie w silniku przy kolektorze w zawarciu 2 pierwszych kabli ????????????????????????????????????????????????????????????

A odpowiesz na moje pytania?

P.S. Opanuj się. Jeden pytajnik też zauważę. I nie pisz posta pod postem.

P.S.2 Jakbyś nie zauważył to w 323 nie ma przepływomierza B577 a o takim właśnie jest ten temat.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bobi8652 » 23 mar 2010, 22:35

Nie wiem jaki mam przeplywomierz wiem tylko ze daje jakiś impuls do otwierania czagos w postaci powietrza bądz paliwa i u mnie tak jest jezeli chce dojechac na stacje LPG na paliwie to musze połączyć te dwa przewody i ty mi otwowiec jak sie znasz na tym co to może byc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez Grzyby » 23 mar 2010, 22:40

Przecież sam stwierdziłeś że jest tam pompka.
A na krytykę zareagowałeś wrzaskiem i udowadnianiem że wiesz lepiej. Więc o czym rozmowa?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez bobi8652 » 23 mar 2010, 22:43

Pompke masz w zbiorniku i jedno mnie zastanawia co w tym czasie zetkniecia tych przewodów w niej cyknie i zacznie zyczeć coś przy kolektorze bądz w nim po czym lepiej auto chodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez kera » 24 mar 2010, 00:47

kolego powiem tak
Przepływka ma wpływ na spalanie wiem z autopsji jak miałem walnięta Madzia paliła około 15l-16l gazu PB jeszcze wiece teraz mam około 10l gazu (nie mam lekkiej nogi).
Dlaczego tak w skrócie mówiąc jest to tak
Przepływomierz podaje do komputera sygnał jaka ilość powierza jest aktualnie zasysana Komputer zbiera informacje z przepływomierza, przepustnicy, sondy i innych gadżetów) i na podstawie tych sygnału podaje odpowiednia ilość PB lub gazu na wtryskiwacze ( komputer sam dobiera optymalna mieszankę benzynową lub gazową ) w momencie kiedy uszkodzony jest przepływomierz komputer przechodzi w tryb awaryjny ponieważ brakuje mu jednego z sygnałów do ustalenia optymalnej mieszanki wiec mieszanka może być albo za bogata albo za uboga dlatego Madzie ledwo idzie albo idzie ale zalewa gary.
Powiem ci jaki dla mienie jest najprostszy sposób sprawdzenia przepływomierza b577
Potrzebny jest miernik elektryczny i dwa cieniutkie druciki (takie jak z kabla od sieci lan ).W przepływomierzu masz trzy kable 1. zasilanie 2. sygnałowy 3. masa Wypinasz wtyczkę od przepływki wkładasz jeden drucik w masę drugi drucik w sygnał i tak zapinasz wtyczkę z tymi kabelkami w środku (tylko żeby druciki nie z krzyżowały) odpalasz silnik i sprawdzasz napięcie pomiędzy tymi kabelkami na wolnych obrotach powinny być 2V a wraz ze wzrostem obrotów napięcie powinno rosnąć jeżeli nie masz 2V to sprawdź czy na pewno kabelki są dobrze podłączone i stykają piny, jeśli kable są dobrze podłączone a napięcie jest poniżej 2V ( ja miałem poniżej 0,5V) to masz walnięty przepływomierz
Pozdrawiam
Ale się rozpisałem mam nadzieję że nie poknociłem czegoś.
Pozdrawiam
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez bobi8652 » 24 mar 2010, 19:55

No zauważyłem wzrost spalania gazu ale nie wiem czy przeplywka ma coś z tym wspulnego ponieważ mam gaz na zwyklym mikserze i ładnie chodzi tylko lekko mi obroty falują przy cieplym silniku a u mnie we wtyczce nie ma 3 kabli tylko 4 lub 5 nie pamietam ale napewno nie trzy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez Marek 161BD081 » 24 mar 2010, 23:35

bobi8652 – przy instalacjach lpg "mieszalnikowych" przepływomierz nie ma praktycznie wpływu na spalanie, przy wtrysku ma już bardzo duże.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez bobi8652 » 25 mar 2010, 20:07

no nie wiem czy nie ma wpływu jak był podłączony i był zepsuty bo po rozebraniu go zauważyłem w ze w srodku w nim zetknoł sie taki drucik z taką blaszką i nie wiedząc o tym wczesniej dziwiłem sie czemu mi kicha na gazie i to czesto myslalem ze przewody i swiece ale nie pomogło po wymianie prubowałem polutowac w nim tą blaszke bo chcąc ja wyprostować urwałem po tym zabiegu tam jeszcze coś lutowałem nie pamietam po tym jak polutowałem sprawdziłem przejezdzając sie kawalek po 2 km zgasł mi i zastanawiałem sie co moze być prubowałem zapalac na BP i LPG ale na tym i na tym nie chciał zapalić no to co postanowiłem po 5 min oglądania silnika i zastanawianiu sie odłączylem przepływomież i po próbie odpalenia jak reką odioł i co mnie zastanowilo przestał kichac i do tego czasu odkąd mam odlączony nie kichną ani razu i moim zdaniem nie wiem czy nie ma jakiegoś znaczenia na gazie + mixer jezdze z zepsutym i od tego czasu zauważyłem wzrost gazu o 2 l
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez kera » 26 mar 2010, 19:34

Przy instalacji 2 generacji przepływka nie ma wpływu na lpg jedyne co ma wpływ to filtr powietrza, a to że nie chciała zapalić ani na LPG ani na PB może być spowodowane tym że w przepływomierzu jest jakieś zwarcie i komp zabija się błędami.
Jeżeli nie masz 3 kabli tylko więcej to nie jest to przepływka b577 oznaczenie przepływki powinno być z po przeciwległej strony puszki od strony wtyczki .
Spróbuj podmienić przepływomierz i zobacz czy się coś zmieni chyba znasz kogoś kto ma taka sama Madzie.
Jak nie wymienisz mixera na sprawny to to niedługo możesz mieć większy wydatek.
Pozdrawiam
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez bobi8652 » 26 mar 2010, 20:01

filtr mam storzkowy a po co mam mixer wymieniać ??????????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez kera » 26 mar 2010, 22:48

przepraszam z tym mixerem bo zaliczył wtopę myślałem o mieszalniku ale on nie ma znaczenia
Kera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2009, 14:13
Posty: 289 (1/0)
Skąd: Płock
Auto: Mazda 626 GE-FP 1.8 16V 96r.
Mazda 6 GG/GY 2004r. Kombo 2.0 PB/LPG

Postprzez bobi8652 » 25 kwi 2010, 21:39

Kolego Grzyby przeplywka w mazdzie 323f <KLAPKOWY> przy obrotach od 2.5 tys obrotów otwiera zasilanie dodatkowe pompki paliwa heh sprawdzone
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez bart2500 » 4 cze 2010, 02:29

Jaki przepływomierz 626 1.8 16 V DOHC 92r 105 koni. Wiec mam taka mazdiczke szukam przepływomierzza . Pytanie czy moze byc z 2. 0 albo 1.8 powyzej 94 (te silniki mialy 90 koni) , albo z jakiej moze a z jakiej nie moze byc. Obecnie mialem wlasnei z 2.0 95 i wydaje mi sie ze spalanie troche za wysokie, porownuje z wczesniejsza mazda ktora mialem ten sam rok silnik konie , przeplywomierz pod ten konkretny model. Oba silniki byly po remocie takze w podobnym stanie.
Początkujący
 
Od: 20 sty 2010, 17:31
Posty: 4
Skąd: Opole
Auto: mazda 626 1.8 16V

Postprzez kierownik » 4 cze 2010, 09:16

z tego co pamiętam, to ma być przepływka o symbolu B577, ale poszukaj na forum, bo już było o tym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez wojtek79 » 4 cze 2010, 09:44

kierownik napisał(a):z tego co pamiętam, to ma być przepływka o symbolu B577, ale poszukaj na forum, bo już było o tym.


masz racje kolego to ta przeplywka
SPRZEDAM CZĘŚCI DO MAZDY 626 GE 1.8 16V
tel: 504-096-262
gg: 10464071
email: wojtek.skie@aol.pl
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 17:21
Posty: 197

Postprzez Grzyby » 4 cze 2010, 13:50

Wszystkie 2.0 i 1.8 w GE są takie same – B577
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez rt125maz » 4 cze 2010, 14:50

Kolego co Cię skłoniło do wymiany przepływomierza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2010, 21:52
Posty: 48
Skąd: Kościerzyna
Auto: mazda 626 GE 1.8 95r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6